اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مرد معتاد توسط برادرش


پسر جوان که از رفتارهای برادرش به ستوه آمده بود با ضربه‌های چاقو او را به قتل رساند.

خبرگزاری میزان: پسر جوان که از رفتارهای برادرش به ستوه آمده بود با ضربه‌های چاقو او را به قتل رساند.

ساعت 7 عصر دیروز مرد میانسالی در تماس با پلیس از درگیری خونین دو پسرش خبر داد.

با حضور ماموران در خانه مرد میانسال، آنها با جسد غرق خون پسر 34 ساله ای روبرو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی، کارگاهان پلیس آگاهی در محل قتل در حوالی میدان شوش حاضر شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد، علت مرگ پسر جوان را اصابت چاقو به گردن و سینه اش اعلام کرد.

در ادامه برادر 23 ساله او بنام نادر که مرتکب قتل شده بود، در محل حادثه دستگیر و در بازجویی‌ها گفت: برادرم، هومن چند سالی است که به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد. او همیشه پول موادش را از خانواده می‌گرفت و هنگامی‌که پدرم به او پول نمی‌داد، اقدام به شکستن اسباب خانه و درگیری می‌کرد.

رفتارهای او برایم غیر قابل تحمل شده بود تا اینکه ساعتی قبل هومن بار دیگر برای گرفتن پول مواد شروع به فحاشی و درگیری کرد، من هم به دلیل اینکه تحمل این وضع را نداشتم؛ چاقویی را از آشپزخانه برداشته و چند ضربه به برادرم زدم که او جانش را از دست داد.

با اعترافات قاتل 23 ساله، او با دستور قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل، برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.


ویدیو مرتبط :
روایت تصویری سیاوش اوستا از قتل ثریا و برادرش درپاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن و مرد معتاد در باغ



 

 قتل زن و مرد معتاد در باغ

 

 

مردی كه برادر معتادش را همراه یك زن معتاد در باغی در دماوند به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، صاحب باغی در روستای مهرآباد از توابع شهرستان دماوند، با مشاهده جسد مرد و زن جوانی در باغ كه با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش كرد.

در پی این تماس، ماموران با عزیمت به محل موضوع را به بازپرس ویژه قتل گزارش كردند و با دستور قضایی، اجساد برای تعیین علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد.

به این ترتیب، با تشكیل پرونده ای در كلانتری رودهن، تلاش برای شناسایی هویت زن و مرد كشته شده آغاز شد.

در حالی كه تحقیق در این باره ادامه داشت، مردی با حضور در كلانتری با ارائه دادخواستی عنوان كرد برادرش به نام بهرام مفقود شده و تلاش ها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

با اظهارات این مرد كه خود را كامران معرفی می كرد، ماموران متوجه شدند جسد كشف شده متعلق به بهرام، برادر این فرد است.در پی این ماجرا، در تحقیق از كامران مشخص شد وی اظهارات ضد و نقیضی را عنوان می كند.

پس از گزارش موضوع به قاضی جنایی، دستور بازداشت این فرد صادر شد و ماموران در بازرسی از خودروی وی، لكه های خون مشاهده كردند كه با نمونه برداری معلوم شد این خون متعلق به مقتول است.

در پی این ماجرا، كامران زبان به اعتراف گشود و گفت: برادرم از مدتی پیش با اعتیاد شدید به مواد مخدر، از ما سلب آسایش كرده بود.

وی افزود: روز حادثه پس از تماس با بهرام (مقتول) با او در باغ محل حادثه قرار ملاقات گذاشتم و وقتی به آنجا رسیدم، او را مشاهده كردم كه همراه زنی در حال مصرف موادمخدر بود.

متهم ادامه داد: پس از مشاجره لفظی با برادرم، او به من حمله ور شد كه من نیز با او درگیر شدم و با چاقویی كه روی زمین بود، چند ضربه به او زدم.

متهم اظهار كرد: هنگام درگیری با برادرم، زنی كه با او موادمخدر مصرف می كرد، به هواخواهی برادرم به من حمله كرد كه او را نیز با چاقو مجروح كردم و پس از آن كه هر دو نقش زمین شدند، پیكر نیمه جان برادرم را داخل خودرو گذاشتم تا به بیمارستان منتقل كنم كه در میانه راه، وی بر اثر شدت جراحات جان باخت و من نیز جسد را به داخل باغ محل حادثه بازگرداندم و متوجه شدم زن جوان نیز كشته شده است.

متهم گفت: پس از فرار از محل و شستشوی خودرو، روز بعد هنگام طرح شكایت واهی در كلانتری دستگیر شدم.

در پی این اعترافات، متهم با قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت ها تحویل پلیس آگاهی شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین