اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مرد غریبه به دلیل مزاحمت برای همسر صیغه‌ای



اخبار حوادث - قتل مرد غریبه به دلیل مزاحمت برای همسر صیغه‌ای

مرد جوان که با همدستی برادرش مزاحم زن صیغه ای اش را از پای درآورد، صبح امروز به پای میز محاکه رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نهم مهر سال 91 وقوع یک قتل در جنوب تهران به ماموران پلیس گزارش شد. کارآگاهان جنایی پس از تحقیق و بررسی متوجه شدند که مرد جوانی به ضربات قمه و چاقو به قتل رسیده است. بنابریان تحقیقات در خصوص شناسایی عامل یا عاملان این جنایت اغاز شد و ماموران خیلی زود دو برادر به نام های حسین و بهزاد را شناسایی و دستگیر کردند. 
 
یکی از این دو برادر در بازجویی ها به ماموران گفت: مقتول مزاحم زن صیغه ای ام می شد. من به زنم گفتم او را به خانه دعوت کن. وقتی او به خانه ما آمد من برادرم را صدا کردم و با قمه به جانش افتادیم. ولی هنوز زنده بود که زنم یک شربت مصموم به او خوراند و بعد از ان بود که مقتول دیگر نفس نکشید.
 
با اعتراف آنها زن جوان نیز دستگیر شد و به همدستی در این جنایت اعتراف کرد. پرونده این جنایت نیز برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و صبح امروز زن و شوهر جوان به پای میز محاکمه رفتند. 
 
مرد جوان در حالیکه قتل را انکار کرد به هیات قضایی گفت: آن روز زنم به مقتول شربت داد و آن شربت باعث قتل او شد. وگرنه وقتی من و دادشم ضربات قمه را زدیم او هنوز زنده بود.
 
زن جوان نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: من فقط دستورات شوهرم و برادرشوهرم را اجرا کردم. آنها به من گفتند که مقتول را به خانه دعوت کن. بعد از آن شوهرم چند تا قرص به من داد و گفت که آن در شربت بریز و به مقتول بده تا بخورد. من هیچ نقشی در این جنایت نداشتم.
 
بعد از اظهارات این زن هیات قضایی وارد شور شدند تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع مرد در مقابل همسر..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مرد جوان به اتهام قتل همسر صیغه‌ای



محاکمه مرد جوان به اتهام قتل همسر صیغه‌ای

مرد متهم به قتل در جلسه دادگاه مدعی شد که نقشی در کشته شدن همسر صیغه ای اش نداشته و او خودکشی کرده است.

به گزارش قانون، 21 شهریور سال 90 با گزارش سقوط زن جوانی از طبقه پنجم ساختمان به ماموران پلیس رودهن بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند. ماموران پس از حضور در محل دریافتند این زن به نام لیلا بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.لیلا قبل از مرگ ادعا کرده بود که شخصی به نام «حمید» که شوهر صیغه ایش بود او را به پایین پرت کرده است.ماموران با تکمیل تحقیقات حمیدرا دستگیر کردند اما او در جریان تحقیقات منکر قتل همسرش شد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات 30 شعبه او را به قصاص محکوم کردند، اما رای قصاص این پرونده در شعبه 24 دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی دوباره به شعبه 113 دادگاه کیفری فرستاده شد.صبح دیروز،شنبه، متهم برای دومین بار در شعبه 113 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی همت یار و 4 قاضی مستشار برگزار شد، اولیای دم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

مادر مقتول در شکایت خود گفت:« حمید در حالی که زن و بچه داشت دخترم را به عقد موقت خود درآورد و قرار بود پس از جدا شدن از همسرش به‌طور رسمی‌ازدواج کنند. او مرد بسیار بداخلاقی بود و همیشه دخترم را تهدید می‌کرد. یک بار از او خواستیم اگر نمی‌تواند با لیلا زندگی کند، صیغه نامه را فسخ کند اما او در جواب گفت مطمئن باشید دخترتان را می‌کشم و برای اینکه آرام شوم خون او را می‌خورم. ما هیچ‌وقت تهدیدهای او را جدی نمی‌گرفتیم. شب حادثه نیز آنها در خانه ما دعوا کردند و بعد به خانه خود رفتند تا اینکه متوجه شدیم تهدیدهایش را عملی کرده است.»

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به حمید از او خواست به دفاع از خود بپردازد متهم نیز با رد این اتهام گفت:« من لیلا را خیلی دوست داشتم او هم علاقه زیادی به من داشت. لیلا دانشجوی رشته خبرنگاری بود و همیشه در سفرها مرا همراهی می‌کرد.

همسرم با پدرش خیلی مشکل داشت زیرا او را در سن 12 سالگی شوهر داده بود. شب حادثه وقتی به خانه آمدیم او خواست که بروم و غذا تهیه کنم زمانی که همراه غذا به خانه برگشتم لیلا لب پنجره نشسته بود او تا مرا دید گفت حمید خیلی دوستت دارم و خودش را به پایین پرت کرد.»

قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری و صدور حکم وارد شور شدند./قانون