اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مرد بی گناه با شلیک گلوله



اخبار حوادث - قاتل 18 ساله دستگیر شد
قتل مرد بی گناه با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با تلاش ماموران انتظامی جوانی 18 ساله که با اسلحه غیرمجاز، یک نفر را در این شهرستان به قتل رسانده و خودرو وی را به سرقت برده بود، دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک زاده گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با اطلاع از متواری شدن متهم به قتل ازشهرستان فسا به سمت جهرم، موضوع شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد، متهم پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودرو مقتول کرده و از فسا به سمت شهرستان جهرم متواری شده است.

سرهنگ ملک زاده گفت: مأموران انتظامی جهرم با اطلاع از موضوع، بلافاصله تمامی مسیرهای ورودی به شهرستان را تحت کنترل قرار دادند و با همکاری مأموران اعزامی از فسا، متهم را در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف جهرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: متهم18 ساله، جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان «فسا» تحویل داده شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قتل یک مرد با گلوله توسط پلیس آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پسر جوان با شلیک گلوله/ مرد طلافروش به زودی محاکمه می‌شود



اخبار حوادث - قتل پسر جوان با شلیک گلوله/ مرد طلافروش به زودی محاکمه می‌شود

مرد طلافروش که با اسلحه کلت پسرجوانی را به قتل رسانده بود، قرار است به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 23 شهریور سال 92 ماموران در جریان وقوع یک قتل در خانه ای در خیابان دماوند قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تحقیقات نشان داد که پسر جوانی به نام مسعود با شلیک گلوله کلت به قتل رسیده است. قاتل که همان لحظه از سوی همسایه ها دستگیر شده بود، در جریان تحقیقات به ماموران گفت: مقتول را از قبل می شناختم. من یک طلا فروشی دارم که چند روز پیش مورد دستبرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقتول هم جزو سارقان بود و می دانم که دزدها را اجیر کرده بود. از طرفی چند روز قبل هم با او درگیر شده بودم. برای همین به قدری از دست او عصبانی بودم که امروز رفتم با اسلحه ای که از قبل تهیه کرده بودم او را کشتم.

با اعتراف این مرد جنایتکار و تکمیل تحقیقات پرونده پس از صدور کیفرخواست از سوی دادیار جنایی، برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قرار است به زودی در همین شعبه محاکمه شود.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران