اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل كارمند بنیاد شهید در مقابل دیدگان مردم


صبح روز هفتم دی‌ماه كارمندان بنیاد شهید شهرستان ایلام در خیابان شهید كشوری دیدند كه یكی از همكاران‌شان بی‌حرف و درگیری با ضربه چاقوی مردی سالخورده در مقابل چشم آنان و مردم به زمین افتاد.

روزنامه اعتماد: صبح روز هفتم دی‌ماه كارمندان بنیاد شهید شهرستان ایلام در خیابان شهید كشوری دیدند كه یكی از همكاران‌شان بی‌حرف و درگیری با ضربه چاقوی مردی سالخورده در مقابل چشم آنان و مردم به زمین افتاد.

كارمندان نه صدای درگیری شنیده بودند و نه از حالت‌های مرد قاتل وقتی وارد اداره بنیاد شهید شده بود چیزی فهمیدند. مرد چاقو را در لباسش پنهان كرده بود. خیلی زود از پله‌های طبقه دوم ساختمان بالا رفته و چاقو را در شكم كارمند فرو كرده بود.

مرد از اتاق مقتول بیرون آمد و آرام و خونسرد پله‌های راهروی اداره را طی كرد و در حیاط مركزی ایستاد. كارمندان و مردم وحشت‌زده‌ای كه در حیاط مركزی اداره ایستاده بودند دیدند كه مرد بی‌هیچ حرفی منتظر رسیدن پلیس ایستاده و در نهایت خود را تسلیم كرد.

كارمند بنیاد شهید در راه بیمارستان جان باخت

ماموران با حضور در اداره مشاهده كردند مردی چاقو به دست در حیاط مركز ایستاده و مردم و كاركنان آنجا وحشت زده‌اند و از پلیس می‌خواهند تا او را دستگیر كنند.

ماموران متهم را كه مردی ٦٠ ساله بود خلع سلاح و به كلانتری منتقل كردند. كارمند زخمی ٥٠ ساله در راه بیمارستان به دلیل شدت جراحت و خونریزی جان داد و به این ترتیب پرونده برای پیگیری به پلیس آگاهی ایلام واگذار شد.

با گزارش این جنایت به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرا، عامل جنایت برای تحقیقات تكمیلی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت.

متهم با اعتراف به قتل مرد كارمند در اظهاراتش به پلیس گفت: من در آبدانان زندگی می‌كنم. در زمان جنگ تحمیلی دچار موج انفجار و بیماری اعصاب و روان شدم و حتی پرونده بالینی در مطب یك پزشك دارم. با توجه به ‌شرایطی كه داشتم به سختی هزینه زندگی‌ام را تامین می‌كنم. بنابراین با مداركی كه از بیماری‌ام داشتم ازدوسال پیش در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده‌ای تشكیل دادم تا به عنوان فردی كه در جنگ آسیب‌دیده‌ام از خدمات ارایه‌شده به این افراد بهره‌مند شوم.

اما پس از دو سال پیگیری به نتیجه نرسیدم تا اینكه روز دوشنبه برای بررسی پرونده‌ام به اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام آمدم كه كارمند میانسال اعلام كرد من شرایط لازم را برای دریافت كمك مالی ندارم و پرونده‌ام قابل رسیدگی و پیگیری نیست. با شنیدن این حرف‌ها به‌شدت عصبانی و از آنجا خارج شدم. با تهیه یك قبضه چاقو دوباره به آنجا بازگشتم و سراغ مرد كارمند رفتم و با چاقو ضربه‌ای به وی زدم. آن لحظه نمی‌فهمیدم چه كار می‌كنم.

معرفی متهم برای بررسی سلامت به پزشكی قانونی

 سرهنگ علیرضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره گفت: تحقیق از متهم ادامه دارد. با توجه به اینكه متهم به قتل اعلام كرده تحت نظر پزشك اعصاب و روان است، تحقیقات اولیه در این باره انجام و مشخص شد او از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد و تحت درمان بوده است. با این حال قرار است متهم برای بررسی سلامت روانی، به پزشكی قانونی منتقل شود.

  سلیمان رستمیان، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حاج قدرت‌الله ناظمیان استاد فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی بود؛ او به عنوان رییس امور اداری ایثارگران معاونت تعاون و امور اجتماعی ستاد استان ایلام هنگامی كه در حال خدمتگزاری به جامعه ایثارگران بود، مورد تهاجم مردی چاقو به دست در محل كار خود قرار گرفت و مظلومانه درگذشت. او افزود: متهم به قتل هیچ‌گونه وابستگی به جامعه ایثارگری نداشته است؛ حتی در محل وقوع قتل هیچ‌گونه درگیری لفظی میان مقتول و عامل جنایت صورت نگرفته بود.


ویدیو مرتبط :
گلایه مادر شهید علیرضا نصیری از بنیاد شهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات قتل كارمند بنیاد شهید در ایلام



صبح روز هفتم دی‌ماه كارمندان بنیاد شهید شهرستان ایلام در خیابان شهید كشوری دیدند كه یكی از همكاران‌شان بی‌حرف و درگیری با ضربه چاقوی مردی سالخورده به زمین افتاد. كارمندان نه صدای درگیری شنیده بودند و نه از حالت‌های مرد قاتل وقتی وارد اداره بنیاد شهید شده بود چیزی فهمیدند.

مرد چاقو را در لباسش پنهان كرده بود. خیلی زود از پله‌های طبقه دوم ساختمان بالا رفته و چاقو را در شكم كارمند فرو كرده بود. مرد از اتاق مقتول بیرون آمد و آرام و خونسرد پله‌های راهروی اداره را طی كرد و در حیاط مركزی ایستاد. كارمندان و مردم وحشت‌زده‌ای كه در حیاط مركزی اداره ایستاده بودند دیدند كه مرد بی‌هیچ حرفی منتظر رسیدن پلیس ایستاده و در نهایت خود را تسلیم كرد.

كارمند بنیاد شهید در راه بیمارستان جان باخت

ماموران با حضور در اداره مشاهده كردند مردی چاقو به دست در حیاط مركز ایستاده و مردم و كاركنان آنجا وحشت زده‌اند و از پلیس می‌خواهند تا او را دستگیر كنند. ماموران متهم را كه مردی ۶۰ ساله بود خلع سلاح و به كلانتری منتقل كردند.

كارمند زخمی ۵۰ ساله در راه بیمارستان به دلیل شدت جراحت و خونریزی جان داد و به این ترتیب پرونده برای پیگیری به پلیس آگاهی ایلام واگذار شد. با گزارش این جنایت به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرا، عامل جنایت برای تحقیقات تكمیلی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا و باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلیس خبر دادند متهم با اعتراف به قتل مرد كارمند در اظهاراتش به پلیس گفت: من در آبدانان زندگی می‌كنم. در زمان جنگ تحمیلی دچار موج انفجار و بیماری اعصاب و روان شدم و حتی پرونده بالینی در مطب یك پزشك دارم.

با توجه به ‌شرایطی كه داشتم به سختی هزینه زندگی‌ام را تامین می‌كنم. بنابراین با مداركی كه از بیماری‌ام داشتم ازدوسال پیش در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده‌ای تشكیل دادم تا به عنوان فردی كه در جنگ آسیب‌دیده‌ام از خدمات ارایه‌شده به این افراد بهره‌مند شوم. اما پس از دو سال پیگیری به نتیجه نرسیدم تا اینكه روز دوشنبه برای بررسی پرونده‌ام به اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام آمدم كه كارمند میانسال اعلام كرد من شرایط لازم را برای دریافت كمك مالی ندارم و پرونده‌ام قابل رسیدگی و پیگیری نیست. با شنیدن این حرف‌ها به‌شدت عصبانی و از آنجا خارج شدم. با تهیه یك قبضه چاقو دوباره به آنجا بازگشتم و سراغ مرد كارمند رفتم و با چاقو ضربه‌ای به وی زدم. آن لحظه نمی‌فهمیدم چه كار می‌كنم.

معرفی متهم برای بررسی سلامت به پزشكی قانونی

سرهنگ علیرضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره گفت: تحقیق از متهم ادامه دارد. با توجه به اینكه متهم به قتل اعلام كرده تحت نظر پزشك اعصاب و روان است، تحقیقات اولیه در این باره انجام و مشخص شد او از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد و تحت درمان بوده است. با این حال قرار است متهم برای بررسی سلامت روانی، به پزشكی قانونی منتقل شود.

سلیمان رستمیان، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حاج قدرت‌الله ناظمیان استاد فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی بود؛ او به عنوان رییس امور اداری ایثارگران معاونت تعاون و امور اجتماعی ستاد استان ایلام هنگامی كه در حال خدمتگزاری به جامعه ایثارگران بود، مورد تهاجم مردی چاقو به دست در محل كار خود قرار گرفت و مظلومانه درگذشت.

او افزود: متهم به قتل هیچ‌گونه وابستگی به جامعه ایثارگری نداشته است؛ حتی در محل وقوع قتل هیچ‌گونه درگیری لفظی میان مقتول و عامل جنایت صورت نگرفته بود.

 

 اخبار  حوادث  - اعتماد