اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«قتل قهرمان پرورش‌اندام ایران» تکذیب شد



اخبار,اخبارحوادث,قهرمانان پرورش اندام ایران

خبر منتشر شده درباره قتل یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران تکذیب شد

 پس از انتشار مطالب و عکس‌هایی در مورد قتل یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران در فضای مجازی، فدراسیون بدنسازی و پروش اندام ایران این موضوع را تکذیب کرد.

در خبر منتشرشده در برخی سایت‌ها آمده بود که «بابک محمدی»، یکی از قهرمانان پرورش اندام کشورمان به طرز دلخراشی به قتل رسیده است.

در این‌باره و پس از استعلام از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، مشخص شد فردی به نام «بابک محمدی» جزو قهرمانان پرورش اندام نیست و عکس‌های فردی که در فضای مجازی متشر شده نیز مربوط به «علی اکبری» از قهرمانان پرورش اندام ایران است که خوشبختانه در سلامت کامل به‌سر می‌برد.

عکس دلخراشی هم که در این زمینه منتشر شده و در آن فردی با صورتی خون‌آلود و چاقویی در سر دیده می‌شود نیز مربوط به علی اکبری نیست و تنها یک تشابه ظاهری سبب انتشار این مطالب و عکس‌ها شده است.

رضا سلطانی - مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش ایران - هم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز تأسف از انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی، گفت: متأسفانه پس از انتشار این مطلب، اعضای خانواده پرورش اندام ایران دچار نگرانی شدند. این‌که چنین مطالب نادرستی منتشر می‌شود، واقعاً جای تأسف دارد.

او ادامه داد: فردی که عکسش در فضای مجازی منتشر شده، علی اکبری از قهرمانان پرورش اندام ایران است که در سلامت کامل به‌سر می‌برد و خود او هم از شنیدن این خبرها شوکه و ناراحت شده است.


عکسی که ادعا شده بود مربوط به فردی به نام بابک محمدی است
اخبار,اخبارحوادث,قهرمانان پرورش اندام ایران

 

اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
قهرمان پرورش اندام ایران و جهان درگذشت :(

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت قهرمان پرورش اندام ایران در پی برق گرفتگی



 

 

ورزش ,خبری ورزشی

 

 

به گفته اهالی محل، «کیوان گردی» از ورزشکاران خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بشمار می رفت. به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، «کیوان گردی» قهرمان رشته ورزشی پرورش اندام استان گیلان و نایب قهرمان این رشته در مسابقات کشوری، بر اثر برق گرفتگی در گذشت.

 

این جوان ورزشکار 18 ساله اهل شهر «لوندویل» شهرستان «آستارا» که پس از قهرمانی در وزن 55 کیلوگرم پرورش اندام استان گیلان به مسابقات کشوری 26 بهمن ماه در اصفهان اعزام شده و نایب قهرمان این وزن در سطح ایران شده بود ، پس از بازگشت از مسابقات، در حال نصب پرده و پلاکارد تبریک قهرمانی خود دچار سانحه برق گرفتگی شد.

نامبرده که به گفته اهالی «لوندویل» جزو جوانان ورزشکار خوش اخلاق و محبوب جوانان منطقه بود، به هنگام بالا رفتن از تیر برق و به علت لخت بودن سیم فشار قوی ترانس زمینی برق دچار این سانحه تلخ شد.

«شهرام کرم زاده» مربی این جوان ورزشکار بیان کرد:« این قهرمان ورزشی در پی برق گرفتگی به درمانگاه آستارا اعزام شد که به علت شدت مصدومیت و وخامت حال عمومی به بیمارستان پورسینای رشت اعزام شد.»

وی که روز چهارشنبه دچار سانحه برق گرفتگی شده بود ، صبح روز جمعه پس از دو روز کما در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت..../جام نیوز