اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل قهرمان بوکس بخاطر یک مشت پول + عکس



اخبار,اخبار حوادث,قتل قهرمان سابق بوکس

پلیس آتلانتا اعلام کرده است که قهرمان سابق بوکس طی یک سرقت با ضرب گلوله به قتل رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یه نقل از دیلی میل،  گروهبان پلیس آتلانتا، وارن پیکارد، می گوید: اونیل بل صبح روز چهارشنبه گذشته با شلیک گلوله به قتل رسید.

پیکارد افزود: بل و شخص دیگری در جنوب غربی آتلانتا قبل از اینکه از آن ها سرقت شود مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. بل در صحنه جرم جان خود را از دست داده است.

بل چهار عنوان مختلف در طی 13 سال زندگی خود به عنوان بوکسور کسب کرده بود. او در آخرین مسابقه خود در سال 2011 موفق شده بود که حریف خود را با ضربه فنی شکست دهد.

پیکارد می گوید: قربانی دوم که شناسایی نشده بود، از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و به بیمارستان منتقل شده است.

بر اساس اعلام پلیس، تحقیقات هم چنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫قتل زن جوان و نوزاد 11 ماهه اش بخاطر پول دار شدن از بیمه عمر!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فرزند بیمار بخاطر نداشتن پول بیمارستان/ مادر قاتل خودکشی کرد + عکس



مادر بی رحم قبل از آنکه خود را بکشد ،جان پسر خردسالش را گرفت

 سارا مادر سی ساله ایست که فرزند 5 ساله خود به نام تام را در بیمارستان تخصصی اطفال در آریزونا بستری کرده بود.تام به علت نارسایی کلیه تحت نظر پزشک بود و قرار بود تا چند روز آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرد که تصمیم مادرش ,سرنوشت او را تغییر داد.
 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز

 

براساس گزارش پلیس; همسر سارا به دلیل قتل در زندان به سر می برد و در مدتی که او سرپرستی خانواده را بر عهده نداشت ,مشکلات بسیاری برای سارا پیش آمد .او که از پس هزینه های درمان پسرش بر نمی آمد,تصمیم به قتل پسرش گرفت.او پس از قتل کودک خردسالش, خود را نیز به قتل رساند.

پلیس محلی آریزونا  در ادامه گفت : سارا نیمه شب وارد اتاق کودکان شده و پس از شلیک سه گلوله به پسر خردسالش,خود را به قتل رساند.تیم پرستاری بیمارستان در اظهاراتشان گفتند : ما هیچ رفتار مشکوکی از سارا ندیدیم و هیچ کسی هم صدای شلیک گلوله را نشنید.

پلیس در پایان گفت : این پرونده شاکی خصوصی ندارد و جنبه عمومی جرم هم به دلیل خودکشی در دایره جنایی مختومه اعلام می شود.

  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران