اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع مقابل چشمان همسر!



مردی جوان هنگام استراحت در خانه‌اش به طرز فجیعی کشته شد.

به گزارش ایران، محمد 34 ساله بود. او و همسرش محبوبه، چند سال پیش ازدواج کردند و پسری دو ساله دارند. اعضای این خانواده شب 28 بهمن‌ماه را درحالی به بامداد پنجشنبه رساندند که شبح مرگ روی دیوار خانه‌شان سایه افکنده بود و هیچکس نمی‌دانست پیش از طلوع خورشید چه جنایت هولناکی در این خانه رخ خواهد داد.

ساعت 4:30 بامداد زن 27 ساله با وحشت و اضطراب به 110 زنگ زد و از جنایتی وحشتناک خبر داد. همسایه‌ها نیز از خواب بیدار شده بودند. محمد غرق در خون در محل استراحتش داخل خانه روی زمین افتاده بود.

پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر و پیکر نیمه‌جان مرد 34 ساله به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان با توجه به شدت ضربه چاقو و خونریزی زیاد مؤثر نبود و مرد جوان جان خود را از دست داد.

با اعلام مرگ مرد 34 ساله، قاضی محمودی بازپرس ویژه قتل شهرستان بردسکن، دستور تخصصی را برای پیگیری سریع موضوع صادر کرد.

محبوبه در حالی که اضطراب زیادی داشت در تحقیقات اولیه به مقام قضایی گفت: ما در خانه خود مشغول استراحت بودیم که ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد. او در حالی که چاقویی به دست داشت به همسرم حمله کرد و ضربه‌ای به قلبش زد. مرد ناشناس با سرعت از محل فرار کرد. من شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

کارآگاهان با دستور سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده پلیس بردسکن، بررسی علمی خود را با توجه به ادعای همسر قربانی در مورد نحوه جنایت آغاز کردند. تحقیقات برای کشف راز این جنایت هولناک و حل این معمای جنایی ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  - ایران  


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع پدر جلوی چشمان پسربچه...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع همسر مقابل چشمان فرزندان!


پدر مست انگلیسی كه در مقابل چشمان فرزندانش، همسرش را به فجیع‌ترین شكل ممكن به قتل رسانده بود، به 11 سال حبس محكوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پدر مست انگلیسی كه در مقابل چشمان فرزندانش، همسرش را به فجیع‌ترین شكل ممكن به قتل رسانده بود، به 11 سال حبس محكوم شد.

این مرد كه به ظاهر مردی مسوولیت‌پذیر و خانواده‌دوست بود، هر شب پس از حضور در خانه به همراه دوستانش ساعاتی را به مصرف مشروبات الكلی می‌گذراند و آنقدر از شدت مستی بی‌حال می‌شد كه اجازه می‌داد دوستانش همسر و دخترش را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

این زن جوان بارها برای شكایت از شوهرش و رفتارهایش به پلیس مراجعه كرده، اما هیچ اقدامی از سوی پلیس برای دستگیری یا بازداشت این مرد الكلی صورت نگرفته بود.

یكی از شب‌هایی كه «مایكل» مشروبات الكلی مصرف كرده بود، تصمیم گرفت باز هم كودكانش را مورد آزار و اذیت قرار دهد اما همسرش در برابر او مقاومت كرد و «مایكل» كه به‌شدت عصبانی شده بود، به سمت آشپرخانه دوید و با برداشتن یك چاقوی بزرگ آشپزخانه به سمت همسرش حمله‌ور شد. او با 30 ضربه چاقو، همسرش را از پای درآورد. دادگاه انگلستان این جنایتكار بی رحم را به 11 سال حبس محكوم كرد.