اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع مادر و رها کردن کودک در بیابان!


جسد زن 37 ساله‌ای در اطراف طبس پیدا شد و معمایی را پیش روی پلیس قرار داد. رئیس پلیس طبس گفت: جسد این زن در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

روزنامه ایران: جسد زن 37 ساله‌ای در اطراف طبس پیدا شد و معمایی را پیش روی پلیس قرار داد. رئیس پلیس طبس گفت: جسد این زن در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

«محسن جلالیان» گفت: روز هفتم مهرماه کودکی 22 ماهه در میدان امامزاده طبس پیدا و در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرویی وی را رها کرده و رفته است که این کودک تحویل بهزیستی طبس شد.

 وی ادامه داد: روز 11 مهر نیز جسد زنی 37 ساله در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس طبس افزود: جسد ابتدا ناشناس بود اما بررسی‌های انجام شده در همان روز مشخصات وی را فاش کرد و نشان داد وی به همراه کودکش روز شش مهر در شهر خوربیابانک گم شده بود که کودک پیدا شده نیز متعلق به همین زن است.

 وی بیان کرد: خانواده قربانی جسد وی را شناسایی کردند و ردیابی‌ها برای دستگیری قاتل و رازگشایی از سرنوشت این مادر و کودک ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
تصادف فجیع کودک در بی احتیاطی مادر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مادر و رها کردن کودک در بیابان



اخبار حوادث - قتل مادر و رها کردن کودک در بیابان

جسد زن 37 ساله‌ای در اطراف طبس پیدا شد و معمایی را پیش روی پلیس قرار داد.

رئیس پلیس طبس گفت: جسد این زن در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

 

«محسن جلالیان» گفت: روز هفتم مهرماه کودکی 22 ماهه در میدان امامزاده طبس پیدا و در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرویی وی را رها کرده و رفته است که این کودک تحویل بهزیستی طبس شد.

 

وی ادامه داد: روز 11 مهر نیز جسد زنی 37 ساله در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود. رئیس پلیس طبس افزود: جسد ابتدا ناشناس بود اما بررسی‌های انجام شده در همان روز مشخصات وی را فاش کرد و نشان داد وی به همراه کودکش روز شش مهر در شهر خوربیابانک گم شده بود که کودک پیدا شده نیز متعلق به همین زن است.

 

وی بیان کرد: خانواده قربانی جسد وی را شناسایی کردند و ردیابی‌ها برای دستگیری قاتل و رازگشایی از سرنوشت این مادر و کودک ادامه دارد.

 

--------------------------------

 

صحنه‌سازی برای فریب پلیس در قتل یک زن

قتل همسر برای فریب دادن پلیس  پایان غمناک یک زندگی مشترک را رقم زد.

سرهنگ «قدرت‌الله دالوند» رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: براساس اعلام پلیس 110 از طریق بیمارستان مبنی بر اینکه زنی ۲۳ساله بر اثر حلق آویز شدن جان باخته است بلافاصله اکیپ بررسی صحنه در محل حاضر و از جسد عکسبرداری کرد و شوهرش اعلام داشت به علت اختلافات خانوادگی خودش را در خانه با چادر حلق آویز و خودکشی کرده است که با توجه به اظهارات ضد و نقیض شوهر قربانی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.


رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: مأموران جنایی پلیس آگاهی در ادامه برای بازبینی صحنه جرم به محل حادثه در روستایی واقع در حوالی شهر اعزام شدند که با هشیاری و تیزبینی کارآگاهان آثار خراشیدگی روی گردن شوهر قربانی مشهود بود که این آثار خراشیدگی جنایت وی را لو داد.


وی افزود: قاتل در تحقیقات فنی پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان داشت حدود یک سال با همسرم زندگی مشترک خود را شروع کرده بودیم و در این مدت کوتاه اختلاف نظر زیادی با هم داشتیم که این امر باعث شد ابتدا با روسری وی را خفه کنم سپس با چادر وی راحلق آویز کردم تا وانمود کنم دست به خود کشی زده است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران