اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع فرزندان به دلیل رفتارهای كودكانه!


مادری با پرت‌ كردن دو فرزند خردسالش از طبقه پانزدهم ساختمان آنان را به قتل رساند.

 خبرگزاری ایسنا: مادر روسی با پرت‌كردن دو فرزند خردسالش از طبقه پانزدهم ساختمان آنان را به قتل رساند.

 پلیس مسكو پس از دستگیری این مادر اعلام كرد: «گالینا» 30 ساله با این ادعا كه از رفتارهای كودكانه دو پسر 4 و 7 ساله‌اش خسته شده بود، به زندگی آنان پایان داد.

همسایه‌های این خانواده پس از شنیدن صدای سقوط این دو كودك موضوع را به پلیس و نیروهای امداد اطلاع دادند اما پیش از رسیدن آنان این دو پسربچه فوت كردند.

این زن پس از دستگیری گفت: از فرزندانم خسته شده بودم و تصمیم گرفتن تا از دست آنان خلاص شوم.

یكی از همسایه‌های این خانواده گفت: از «گالینا» پرسیدم فرزندان شما هستند كه روی زمین افتاده‌اند و او جواب داد " بله من آن دو را به پایین پرت كردم."

 پلیس تا تكمیل‌شدن روند بررسی، این زن را برای معاینات روانپزشكی به بیمارستان منتقل كرد.      


ویدیو مرتبط :
بسیاری از رفتارهای ما با فرزندان از رفتار والدین با ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع مرد هوسران به دلیل تجاوز به خواهر


وقتی فهمیدم مهران به زور وارد خانه خواهرم شده و او را مورد آزار قرار داده است، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و برای این كار از «پویا» یكی از اقوامم كه رابطه دوستانه‌ای هم با او داشتم، كمك گرفتم.

شرق: متهمان پرونده قتل پسری كه قربانی رابطه با دو زن شده‌ است، روز گذشته در جلسه محاكمه‌شان اتهام خود را انكار كردند.

در ابتدای جلسه محاكمه كه در شعبه 71 دادگاه كیفری‌استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و گفت: 12 اردیبهشت سال‌جاری ماموران پلیس رباط‌كریم جسد مرد جوانی را پیدا كردند كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌ بود.

 بررسی صحنه جرم نشان داد، مقتول به دست یك نفر كشته نشده و با چندین نفر درگیر شده بود چراكه لكه‌های خون نشان می‌داد قاتلان مقتول را تا صد متر روی زمین كشیده‌اند.

 همچنین با توجه به اینكه ضربات متعدد چاقو بر بدن مرد جوان وارد شده‌ بود، پلیس فرضیه قتل ناموسی را مطرح كرد. جنازه به پزشكی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیس آغاز شد. آنها متوجه شدند مقتول «مهران» نام ‌دارد و خانواده‌اش گزارش مفقود شدن او را قبلا به پلیس داده‌ بودند.

با توجه به مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات در مورد زندگی شخصی او در دستور كار قرار گرفت. كارآگاهان متوجه شدند، مهران رابطه‌ای خاص و پنهانی با دو زن داشت كه یكی از آنها در اسلامشهر و دیگری در رباط‌كریم سكونت دارند.

وقتی پلیس توانست محل زندگی نسترن- یكی از این زنان- را پیدا كند، او را بازداشت كرد. زن جوان در بازجویی‌ها اعتراف كرد، می‌داند مهران چطور كشته شده است. او گفت: مدتی بود كه با مهران رابطه پنهانی داشتم.

شب حادثه او به خانه من آمد و بعد از چند ساعت رفت. حدود ساعت 11 شب بود كه متوجه شدم، او را سركوچه با چاقو زده‌اند، البته مهران به من گفته بود كه مدتی است دو مرد با او تماس می‌گیرند و وی را تهدید می‌كنند و اگر ارتباطش را با من قطع نكند او را می‌كشند.

 ماموران با توجه به این گفته‌ها بررسی‌های خود را ادامه دادند و موفق شدند از گوشی تلفن همراه مهران صدای ضبط شده دو مرد را به دست آورند كه در حال تهدید كردن مقتول بودند. از سوی دیگر ماموران متوجه شدند، وقتی مقتول روز حادثه از خانه نسترن خارج شد یك دستگاه پژو 206 او را تعقیب كرد.

 نماینده دادستان ادامه داد: تیم جنایی در ادامه بررسی‌ها خانه زن دوم به نام نسرین را كه مهران با او هم رابطه داشت، پیدا كردند و او را هم مورد بازجویی قرار دادند. نسرین گفت: من در جریان قتل مهران نیستم و اصلا او را ندیدم. وقتی پلیس این ادعا را بررسی كرد، متوجه شد این زن همه واقعیت را نگفته است.

ماموران همچنین پی بردند، برادر نسرین یك پژو 206 دارد بنابراین او را بازداشت كردند. این مرد به نام «حسین» در بازجویی‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: مهران پسرخاله اوست و یك انتقام‌جویی ناموسی او را وادار به قتل كرد. این مرد در قسمتی از بازجویی‌هایش گفت: وقتی فهمیدم مهران به زور وارد خانه خواهرم شده و او را مورد آزار قرار داده است، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و برای این كار از «پویا» یكی از اقوامم كه رابطه دوستانه‌ای هم با او داشتم، كمك گرفتم.

 او ادامه داد: مهران را تعقیب كردیم و متوجه شدیم او در خانه زنی به نام نسترن است و به آنجا هم رفت‌وآمد دارد. وقتی او از آن خانه خارج شد، تصمیم گرفتیم بكشیمش. مهران را سوار ماشین كردیم و در بیابان با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندیم. در ادامه جلسه دادگاه اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضر شدند و برای متهمان اصلی درخواست صدور حكم قصاص كردند. سپس متهمان به دفاع از خود پرداختند.

 آنها كه به دست داشتن در قتل مهران اعتراف كرده بودند اقرارهای خود را پس گرفتند و مدعی شدند كه هر آنچه گفته‌اند دروغ است. متهم ردیف اول به ماموران گفت: من نقشی در قتل نداشتم و برای اینكه تحت فشار بودم، اعتراف كردم. من اصلا در جریان روابط مقتول با خواهرم و زن دیگری قرار نداشتم. سپس متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد.

 او هم اتهامش را رد كرد و گفت: آنچه ما در دادسرا گفتیم شاید منطبق با واقعیت باشد اما آموخته‌هایمان از اداره آگاهی است. او گفت: من اصلا نمی‌دانستم چه كسی كشته شده و چرا به قتل رسیده ‌است، البته نسرین و برادرش با مقتول رابطه فامیلی داشتند اما این موضوع ربطی به من نداشت.

در پایان دو زن در جایگاه حاضر شدند، آنها كه متهم به داشتن رابطه نامشروع بودند داشتن رابطه را انكار كردند و گفتند هیچ رابطه‌ای بین آنها و مقتول نبود. با پایان یافتن جلسه محاكمه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.