اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع شوهر با ضربات چاقو توسط زن جوان


زنی شوهرش را وقتی در خواب بود به دلیل اختلافات خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رساند.

شرق:  زنی شوهرش را وقتی در خواب بود به دلیل اختلافات خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رساند.

ماموران پلیس شهرستان ملایر روز سه‌شنبه هفته پیش، از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاع در خانه‌ای مسكونی قرار گرفتند و وقتی به محل حادثه رسیدند مطلع شدند در این درگیری زن و شوهری جوان زخمی شده و توسط والدین‌شان به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

ماموران وقتی به بیمارستان رسیدند به تحقیق از پزشكان پرداختند و مطلع شدند مرد 26‌ساله به نام ایمان قبل از رسیدن به مركز درمانی جان باخته اما همسر 21‌ساله او به نام نیلوفر مشكل خاصی ندارد و جراحات وی سطحی است.


نیلوفر وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: «در خانه خوابیده بودیم كه ناگهان افرادی وارد منزل‌مان شدند و به من و شوهرم حمله كردند. آنها هر دومان را زخمی كردند و به سرعت پا به فرار گذاشتند. بعد از خروج آنها از خانه به زحمت توانستم همسایه‌ها را مطلع كنم.»

كارآگاهان جنایی كه رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفته بودند نسبت به صحت ادعای زن جوان دچار تردید شدند. به همین دلیل به خانه وی رفتند و به بازرسی از آنجا پرداختند. شواهد نشان می‌داد هیچ وسیله‌ای از این منزل به سرقت نرفته است.

از سوی دیگر هیچ نشانه‌ای از اینكه مهاجمان به زور یا با شكستن در وارد شده‌اند وجود نداشت. همین سرنخ‌ها پلیس را بیش از پیش به نیلوفر ظنین كرد و ماموران به بازجویی از فردی پرداختند كه مستاجر مقتول بود و در طبقه بالای خانه او زندگی می‌كرد.


این شخص به ماموران گفت: «نیلوفر و شوهرش همیشه با هم دعوا می‌كردند. روز حادثه هم صدای داد و فریاد آنها را شنیدم اما دعوا تمام شد و دیگر اتفاقی نیفتاد تا اینكه چند ساعت بعد فهمیدم آنها مجروح شده‌اند. من هم با والدین آنها و پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم.»مستاجر مقتول گفت هیچ فرد غریبه‌ای را در خانه ندیده و متوجه اتفاق مشكوكی نشده است.

 در حالی‌كه تمامی نشانه‌ها دال بر این بود كه نیلوفر شوهرش را قربانی كرده است، این زن بعد از بهبود نسبی به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. متهم كه همچنان سعی می‌كرد قتل را به گردن مهاجمان ناشناس بیندازد وقتی نتوانست درباره مشخصات ظاهری این اشخاص یا انگیزه و هدف آنان از كشتن ایمان توضیح بدهد در بن‌بست گرفتار شد و به شوهركشی اقرار كرد.


نیلوفر در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: «من و ایمان از وقتی با هم ازدواج كردیم دچار اختلاف شدیم. اوایل اختلافات ما شدید نبود اما روز به روز بیشتر و عمیق‌تر می‌شد و ما همیشه به دلیل اختلاف نظر درباره هر موضوعی با هم دعوا می‌كردیم تا اینكه شب حادثه نیز همین ماجرا تكرار شد و شوهرم حین دعوا من را به باد كتك گرفت البته من هم از خودم دفاع كردم. بعد از اینكه هر دو خسته شدیم و دعوا تمام شد ایمان رفت كه بخوابد.

من از دست او به شدت عصبانی بودم و می‌خواستم هر طور كه شده انتقام بگیرم. برای همین به فكر قتل افتادم، به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و با آن چند ضربه به شوهرم زدم. بعد برای اینكه كسی متوجه حقیقت نشود خودم را هم زخمی كردم و مدعی شدم غریبه‌ها به خانه‌مان حمله كرده‌اند.»بنا بر این گزارش زن جوان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.     


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر جوان با چاقو..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع دختر جوان با ضربات چاقو در مشهد


دختر جوانی در یکی از بزرگراه‌های مشهد به ضرب چاقو کشته شد.

ساعت حدود ۲۱ شب پنج‌شنبه گذشته شهروندان دختر جوانی را در حاشیه بزرگراه در حالی مشاهده کردند که بر اثر وارد آمدن ضربات چاقو غرق در خون بود و از درد به خود می‌پیچید.
 
آنان بلافاصله با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس گرفتند و دقایقی بعد دختر ۲۵ ساله به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شد. اما اقدامات درمانی و تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این دختر بر اثر خون‌ریزی و شدت ضربات وارده به سمت چپ بدنش جان خود را از دست داد.
 
با مرگ این دختر، پرسنل بیمارستان موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند. در پی دریافت این خبر، ماموران کلانتری طبرسی جنوبی عازم بیمارستان شدند و با تایید ماجرای جنایی، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند.

عقربه‌های ساعت بیمارستان ۲۲ شب را نشان می‌داد که مقام قضایی به همراه پزشک قانونی، اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس جنایی، وارد بیمارستان شدند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی درباره چگونگی این جنایت، ادامه یافت. بررسی‌های میدانی قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که مقتول در یک کافه قنادی در بولوار خیام شمالی مشغول به کار بوده که ساعتی قبل به دست فرد ناشناسی در انتهای سی متری طلاب و در بزرگراه با ضربات کارد مجروح شده است.
 
سرنخ مهم این ماجرا زمانی به دست آمد که ماموران اورژانس گوشی تلفن همراه مقتول را که در صحنه حادثه افتاده بود، تحویل مقام قضایی دادند. تحقیقات کارآگاهان روی شماره تلفن‌ها که با دستور قاضی ویژه قتل عمد آغاز شده بود، نشان داد که قبل از وقوع جنایت افرادی با این دختر جوان تماس گرفته‌اند.
 
این گزارش حاکی است: با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق تر درباره علت مرگ این دختر، سرنخ‌های این پرونده جنایی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پی گیری شد.

کارآگاهان طی یک عملیات هماهنگ موفق شدند یکی از افرادی که با دختر جوان در ارتباط بوده را دستگیر کنند.

بازجویی از این جوان درباره چگونگی رابطه اش با مقتول در حالی ادامه دارد که طبق نظریه‌های پزشکان، دختر یاد شده به طور ناگهانی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است چرا که هیچ‌گونه آثار و علایم دفاعی روی دست و یا اعضای بدنش وجود نداشت.

منبع: روزنامه خراسان