اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع زن 55 ساله با ضربات کارد توسط نوه!


پلیس ایالت «شیكاگو» اعلام كرد كه «هستر اسكات» 55 ساله كه نوه‌اش را بدلیل فرار از مدرسه توبیخ كرده بود، با ضربات چاقو وی به قتل رسید.

پلیس ایالت «شیكاگو» اعلام كرد كه «هستر اسكات» 55 ساله كه نوه‌اش را بدلیل فرار از مدرسه توبیخ كرده بود، با ضربات چاقو وی به قتل رسید.

 به گفته پلیس این نوجوان كه از توبیخ‌های مادربزرگش عصبی شده بود، با چندین ضربه چاقو مادربزرگش را كشت.

به گفته یكی از همسایگان كه شاهد این ماجرا بود، این پسر پس از كشتن مادربزرگش جسد او را داخل پتویی پیچید و در حیاط خلوت خانه‌شان پنهان كرد و پس از برداشتن كیف مادربزرگش پا به فرار گذاشت.

 اسكات 7 سال پیش سرپرستی نوه‌اش را بدلیل اعتیاد دخترش برعهده گرفته بود.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع کودک 4 ساله با ضربات کارد توسط نامادری


در یک حادثه دلخراش، نامادری پسر 4 ساله همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.

جام جم آنلاین: در یک حادثه دلخراش، نامادری پسر 4 ساله همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی پارس‌آباد استان اردبیل درباره این حادثه گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر پارس‌آباد ماموران در محل حاضر و تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

علی درویشی افزود: در این حادثه پسر 4 ساله با ضربات متعدد چاقو در محل سکونتش به حال خود رها شده بود که به دنبال اظهارات پدر مقتول مبنی بر احتمال ارتکاب جنایت از سوی نامادری این زن تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 بعد از بررسی‌های متعدد زن متهم که 22 ساله است در حالی که قصد خودکشی و انداختن خود به داخل رودخانه را داشت، دستگیر و با انتقال به پلیس تحقیق از وی آغاز شد.

 فرمانده پلیس پارس‌آباد خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه و بازسازی صحنه قتل متهم به قتل پسر 4 ساله شوهرش اعتراف کرد.