اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع دوست قدیمی با انگیزه سرقت/جسد در حمام خانه پیدا شد



اخبار حوادث - قتل فجیع دوست قدیمی با انگیزه سرقت/جسد در حمام خانه پیدا شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران از کشف معمای قتل مرموز یکی از شهروندان آملی که جسدش پس از چند هفته در داخل منزلش کشف شد، خبر داد.

سرهنگ پهلوان با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 15 روز پنج شنبه 18 آذر ماه سال جاری، مبنی بر استنشاق بوی تعفن در یکی از مناطق مسکونی در حوزه کلانتری 13، ماموران کلانتری و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سریعا به محل مورد نظر عزیمت کردند. 
 
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه با بررسی های میدانی دریافتند، بوی تعفن از منزل شخصی به نام «منوچهر- ت» خارج می شود که با هماهنگی قضایی پس از ورود به داخل منزل با جسد صاحبخانه که در داخل حمام به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، مواجه شدند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه بررسی و تحقیقات از اولیا دم مقتول دریافتند، یک دستگاه خودرو و مقادیری اموال متعلق به متوفی به سرقت رفته است. 
 
سرهنگ پهلوان یاد آور شد: با توجه به نظریه پزشکی قانونی این مرد بر اثر ضربات وارده جسم سخت به سر به قتل رسیده که ماموران با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات ویژه پلیسی، رد مظنون به قتل به نام«ک- م » 33 ساله را زدند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل اضافه کرد: متهم در ادامه عملیات پلیسی موفق در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیسی ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: شب حادثه از آنجائیکه با مقتول دوست بوده به منزلش مراجعه و در فرصتی مناسب پس از کشتن وی خودرو و برخی وسایل قیمتی منزلش را به سرقت بردم. 
 
گفتنی است، متهم به قتل پس از تشریح صحنه جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و سپس با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع با چاقو در سرقت وحشیانه +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک دوست قدیمی با ضربات چکش/ جسد قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد + تصویر



اخبار,اخبار حوادث, جنایت

جسد یک قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جسد آقای " نیکولاس کولینز" 30 ساله پس از اعتراف شریک جرم و گفتن محل پنهان کردن جسد توسط پلیس در ماه آپریل یافت شد .

براساس گزارش پلیس آقای" کولنیز " توسط دوست خود آقای " همیش استوارت مورای " با همدستی نامزدش خانم " مارین پکهام " در نوامبر 2012 در خانه جنایت کار واقع در شهر " کنز استرالیا " توسط یک چکش به طرز وحشتناکی به قتل رسید .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که خانم " پکهام " که مادر 2 فرزند بود به همراه مادر خود در خانه اش واقع در " کنز " زندگی می کرد و با آقای " مورای " که یک مصرف کننده مواد مخدر بود نامزد بود و بیشتر وقتها با او در خانه ی خود به مصرف مواد مخدر می پرداخت .

خانم " پکهام " پس از متهم شدن به عنوان شریک جرم در به قتل رساندن آقای" کولنیز " و محکومیت 5 سال زندانی حقیقت این جنایت را با جزئیات برای پلیس شرح داد .

او در گزارش خود بیان کرد آقای " کولنیز " و " مورای " در یک بحث و نزاع با یکدیگر درگیر شدند و " مورای " جنایت کار برای دفاع از خود چکش که وسیله کارش بود برداشت و با ضربات متعدد بر سرقربانی باعث مرگ او شد .

"پکهام " در ادامه افزود " مورای " چشمهای " کولینز " را با یک پیچیدن نوار چسب به دور سر او پوشاند و بازهم شروع به وارد کردن ضربات به سر اوکرد به طوری که " مورای " و "کونیز" هر دو غرق در خون بودند .

وی افزود،من هم که ترسیده بودم ،احساس کردم که مجبورم به نامزد خود کمک کنم و شروع به تمیز کردن محل جنایت کردم و به کمک او جسد " کولنیز " را داخل یک لحاف پیچیدم و در صندلی عقب خودرو انداختیم و آن را به شمال جنگل‌های " کوئیزلند " انداختیم .

" پکهام " در پایان افزود قبل از انداختن او در یک چاله " مورای "لباسهای او را در آورد و چشمهای او را نیز باز کرد اما او کاملا مرده بود سپس با آب رود خانه آثار خون را که بر روی دست و لباس هایمان بود پاک کردیم  و به خانه ی " مورای " رفتیم .

پلیس در ادامه افزود ؛آنها با دریافت گزارش گم شدن قربانی 3 ماه بعد از به قتل رسیدن او؛ شروع به جستجوی او کردند اما بی فایده بود تا اینکه با اعترافات " پکهام " پس از 5 ماه بقایای جسد را که جمجمه آن براثر ضربات شدید آسیب دیده بود یافتند .


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران