اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع دختر و داماد توسط والدین سنگدل


جوان معتادی که برای دریافت پول ابا خانواده اش ختلاف پیدا کرده بود با مراجعه به ماموران انتظامی راز یک جنایت را پس از 14 سال فاش کرد.

 صبح بخیر: جوان معتادی که برای دریافت پول ابا خانواده اش ختلاف پیدا کرده بود با مراجعه به ماموران انتظامی راز یک جنایت را پس از 14 سال فاش کرد.

حوالی ظهر دیروز (چهارشنبه) جوانی با مراجعه به ماموران کلانتری دولت‌آباد از توابع شهرری عنوان کرد، آمده است تا راز 2 جنایت را که والدینش 14 سال پیش مرتکب شده‌اند، خبر دهد.

این جوان در تحقیقات بعدی گفت: با والدینم از 14 سال پیش در یک گاراژ محل نگهداری وسایل اوراقی خودرو زندگی می‌کنم. هنگامی که کودک خردسالی بودم شاهد بودم پدر و مادرم ابتدا دامادمان را با تبر کشته و جسدش را درون گاراژ دفن کردند و 4 ماه بعد نیز خواهرم را که به قتل شوهرش اعتراض کرد به قتل رسانده و همانجا دفن کردند.


به دنبال این اظهارات معلوم شد، جوانی که با حضور در کلانتری وقوع 2 جنایت را گزارش داده، اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد و پس از آن که موفق به دریافت پول از مادرش برای خرید مواد مخدر نشده،‌او را تهدید به افشای جنایت‌ها کرده و در کلانتری حضور یافته است.

با تحقیق مقدماتی از این جوان پرونده‌ای تشکیل و موضوع به بازپرس ویژه قتل شهرری گزارش شد.

با اطلاع قاضی جنایی، وی به همراه تیم تشخیص هویت و پزشک کشیک پزشکی قانونی در محل سکونت والدین جوان معتاد حضور پیدا کرد. با شروع تحقیقات مقدماتی معلوم شد، پدر خانواده چند سال پیش فوت کرده است.

 
شرح ماجرای قتل‌ها

در بازجویی از مادر خانواده، وی ابتدا سعی در انکار جنایت داشت اما پس از دقایقی زبان به اعتراف گشود و به قتل داماد و دخترش در سال 76 اعتراف کرد.

زن متهم در اعترافاتش گفت: از مدتی پیش از آن شوهرم با دامادم اختلاف داشت و دامنه این اختلاف هر روز بیشتر می‌شد تا این‌که یک شب آنها با هم درگیر شدند و شوهرم نیز با تبر دامادم را به قتل رساند و نیمه‌شب با حفر گودالی در گاراژ جسد او را دفن کرد.


متهم اضافه کرد: پس از قتل دامادم، دخترم مدام بهانه می‌گرفت و ما را تهدید می‌کرد که قتل شوهرش را به پلیس گزارش می گوید تا این‌که پس از 4 ماه همسرم بعد از یک مشاجره با دخترم وقتی تصمیم او را برای گزارش قتل جدی دید، وی را نیز به قتل رساند و جسدش را در گاراژ دفن کرد.

به دنبال این اعترافات، ماموران بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) با حفر گودالی که در گوشه‌ای از گاراژ قرار داشت بقایای جسد داماد خانواده را خارج کردند و در بازرسی از لباس‌های مقتول یک کارت شناسایی به هویت حسن رضایی کشف شد.

تلاش ماموران انتظامی برای کشف دومین جسد در محل ادامه دارد. بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرری دستور بازداشت زن خانواده را همراه 2 فرزندش صادر کرده است تا در ارتباط با این دو جنایت تحقیق شود.

متهمان در تحقیقات مقدماتی عنوان کرده‌اند، این دو جنایت از سوی پدر خانواده رخ داده که وی نیز چند سال پیش به علت بیماری فوت کرده است.


منبع: روزنامه جام جم


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع دو جوان و دختر 6 ساله توسط پدر سنگدل


ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی موفق شدند قاتل دختر بچه 6 ساله و دوجوان را در تبریز دستگیر کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی موفق شدند قاتل دختر بچه 6 ساله و دوجوان را در تبریز دستگیر کنند.
 
 قنبر مداحی در تبریز اظهار کرد: به دنبال وصول پرونده قتل دختر شش ساله از کلانتری 17 تبریز، در تحقیقات مشخص شد آیلار شش ساله توسط پدرش به قتل رسیده است.

وی افزود: در حین اقدامات پلیسی قاتل فراری با تماس تلفنی با یکی از بستگانش راز دو  قتل دیگر را کشف کرد و نحوه قتل را استفاده از سلاح گرم عنوان کرد.

مداحی افزود: در بررسی مشخص شد دو نفر به اسامی حسن و حسین پسرخاله‌های قاتل چندین روز است به منزل مراجعت نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: در مراجعه به محل اعلامی اجساد هر دو مقتول کشف و به پزشک قانونی انتقال، علت مرگ شلیک به وسیله سلاح گرم اعلام شد.

مداحی افزود: با اثبات سه  فقره قتل توسط قاتل فراری پرونده برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان منتقل شد و پیگیری‌های ویژه برای دستگیری متهم فراری معمول شد.

این مقام انتظامی افزود: با اخذ نیابت قضایی کارآگاهان اداره آگاهی به استان‌های البرز ، تهران بزرگ، اصفهان، شیراز، اعزام ولی در دستگیری متهم موفقیتی بدست نیامد.

مداحی تاکید کرد: با انجام اقدامات فنی و عملی، اکیپ کارآگاهان با مسافرت به زنجان موفق شدند با همکاری پلیس آگاهی استان زنجان، قاتل در سر قرار دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء دو  قبضه سلاح و مقدار زیادی مهمات کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: متهم در بازجویی به ارتکاب هر سه قتل اعتراف و علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی عنوان کرده  و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامت قضایی شد.