اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام کودکان آواره سوری توسط داعش


یک مسئول سازمان ملل اعلام کرد که اعضای گروه تروریستی داعش در جنایت جدیدی دست به کشتار آوارگان و کودکان سوری زده‌اند که به سمت ترکیه در حال فرار بودند.

خبرگزاری ایسنا: یک مسئول سازمان ملل اعلام کرد که اعضای گروه تروریستی داعش در جنایت جدیدی دست به کشتار آوارگان و کودکان سوری زده‌اند که به سمت ترکیه در حال فرار بودند.

«الیزابت بایرز»، سخنگوی برنامه جهانی غذا در مصاحبه با خبرنگاران آنان را در جریان دیدار خود با آوارگان سوری که از طریق مرزها به سمت ترکیه فرار کرده‌اند، قرار داد.

بایرز با اشاره به اوضاع بسیار بد آوارگان سوری اعلام کرد: شهروندان سوری به محض اطلاع از ورود داعش به محل سکونت‌شان خانه‌های خود را فوراً ترک کرده و به سمت ترکیه می‌گریزند.

این مسئول سازمان ملل تصریح کرد: داعش کودکان بعضی از خانواده‌های سوری را کشته و این مساله باعث شده که این خانواده‌ها به مراتب شرایطی بدتر از دیگر خانواده‌ها داشته باشند.

وی افزود که ترکیه برای تامین غذای آوارگانی که وارد این کشور شده‌اند درخواست کمک کرده و قرار است که هر چه سریعتر مخزن‌های غذا به این کشور وارد شود.


ویدیو مرتبط :
داعش 48 سوری را در یکی از روستاهای حماه قتل عام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش 48 سوری را قتل‌ عام کرد


گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 48 شهروند سوری را در یکی از روستاهای استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد.

خبرگزاری فارس: گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 40 شهروند سوری را در روستای «المبعوجة» از توابع «ریف سلمیة» وابسته به استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد که در میان آنها چندین زن و کودک مشاهده می‌شود.

پایگاه خبری «آسیا» ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که در این جنایت هولناک بیش از 48 نفر از اهالی این روستا نیز زخمی شدند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

براساس اعلام فرماندهی پلیس حماه داعش از چند محور به روستای المبعوجة حمله کرده و علاوه بر قتل عامی که به راه انداختند، پس از غارت منازل روستا، ده‌ها واحد از آنها را به آتش کشیدند.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که تاکید می‌کند، داعش شماری از اهالی روستا را نیز ربوده و آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.

پس از دریافت این خبر نیروهای ارتش سوریه با همکاری کمیته‌های دفاع مردمی منطقه به کمک اهالی این روستا شتافته و عناصر داعش را وادار به عقب نشینی از آن کردند.

در میان قربانیان داعش از ساکنان روستای المبعوجة هم علوی و هم سنی مشاهده می‌شود و این گروه تروریستی تکفیری آنها را به صورت ذبح و زنده در آتش سوزاندن به قتل رسانده است.