اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام هولناک یک خانواده 4 نفره بخاطر دعوای بچه گانه



اینکه چه کسی زودتر از ماشین لباسشویی استفاده کند باعث کشته شدن 4 تن از اعضای خانواده و نزدیکان شد.

 کریستوفر موری 33 ساله در شب کریسمس با پلیس تماس گرفت و گزارش تیراندازی‌ای را داد که در منزلش صورت گرفته بود.

کشته‌گان این  حادثه پدر و مادر 54 ساله دو دوست 48 و 27 ساله او  بودند.

به گزارش اسوشییتدپرس پدر خانواده که حال طبیعی نداشت، نزاع را بر سر ماشین لباسشویی  با شلیک کردن به یکی از دوستان پسرش آغاز کرد.

مادر خانواده هم، که به علت حمله مغزی توان حرکت نداشت، مدتی بود در خانه نگهداری می‌شد، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

هنگامی که کریستوفر کشته شدن مادر و دوستانش را مشاهد می‌کند با تلاش بسیار موفق می‌شود اسلحه را از پدر خود بگیرد. او پس از گرفتن اسلحه به جای تماس با پلیس، به پدرش شلیک کرده و او را به قتل می‌رساند.

پلیس اعلام کرد :به علت نزاع در آن محل طی 3 سال گذشته، حداقل 50 بار به آنجا رفته است.

گفتنی است،کریستوفر تا اعلام حکم دادگاه در زندان به سر می‌برد.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان متهمانی که اقدام به قتل اعضای یک خانواده 5 نفره کرده بودند، طی عملیاتی دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع اعضای 5 نفره یک خانواده در 18 اردبیهشت ماه امسال در شهرستان دلگان، با توجه به اهمیت موضوع مراتب به طور وی‍ژه و با تشکیل یک اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان پس از روز‌ها تلاش یکی از مظنونان جنایت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهمان ابتدا منکر جنایت می‌شود ولی با رویارویی با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشوده و قتل اعضای خانواده را با همکاری دو نفر دیگر که در یکی از شهرستان‌های استان‌های همجوار مخفی شده‌اند،‌ اعتراف می‌کند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر اعزام و دو متهم دیگر را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی دلگان منتقل می‌کنند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: متهمان در تحقیقات خود بیان داشتند که به علت اختلافات خانوادگی با مقتولان تصمیم به قتل آنان گرفتند و پس از تهیه یک قبضه سلاح غیر مجاز شبانه وارد خانه آنان شده و اقدام به قتل تمامی اعضای خانواده کردند و سپس از محل متواری شدند.
 
قربان زاده خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران