اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام فرزندان خردسال به خاطر خیانت شوهر/ نامه‌ای که یک مادر باردار قبل از خودکشی نوشت + تصاویر



اخبار حوادث - قتل عام فرزندان خردسال به خاطر خیانت شوهر/ نامه‌ای که یک مادر باردار قبل از خودکشی نوشت + تصاویر

یک مادر به نام " فیونا اندرسون "که فرزند چهارم خود را باردار بود ، بعد از خیانت همسر و پدر فرزندانش ، در حالی که طبق نوشته هایش از این موضوع رنج می برد، 3 کودک خردسالش را در آب غرق کرد و سپس خود را نیز از پارکینگی به پایین پرت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری انگلیسی ، جسد 3 کودک به نام های "لوینا" 3 ساله ،"آدی" 2 ساله و "کیدن" 11 ماهه در حالی که با عروسک خرس شان بر روی تخت مادر دراز کشیده و افتاده بودند، در خانه ای در شهر سافولک انگلیس پیدا شد.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد


جسد ها در حالی پیدا شدند که روی بدن آنها جمله "من عاشق شما هستم " نوشته شده بود و همچنین برروی پیشانی آنها بوسه هایی با رژ لب زنانه وجود داشت .

همچنین بر روی دیوار های خانه پیغام هایی توسط خانم " فیونا اندرسون " مادر 25 ساله و قاتل  کودکان نوشته شده بود مثل : " من آنها را کنار عروسک خرس شان خواباندم آنها عاشق عروسک خرس شان هستند "."من عاشق آنها هستم و تمام فرزندانم  را در کنار خود امن نگه می دارم." ،" می بینید آنها در کنار هم چقدر آرام به خواب رفته اند ؟ "

در جریان رسیدگی به پرونده آشکار شد که همسر خانم اندرسون و پدر این کودکان ، " کریگ مک للاند " به خانم اندرسون گفته بود او با یک زن دیگر آشنا شده است و با او ارتباط دارد .

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
خانم "اندرسون" بعد از شنیدن این موضوع به او گفته بود : به فرزندانت شب بخیر بگو چرا که این آخرین باری است که تو آنها را خواهی دید .

صبح روز بعد خانم "اندرسون" بعد از اینکه کودکانش را در آب غرق کرده و آنها را بر روی تخت گذاشته بود ،به حالت سرگردان و آشفته در حالی که یک عروسک خرسی را محکم بغل کرده بود و پرسه می زد ،در اطراف محل زندگیش دیده شد و سپس خود را از یک پارکینگ چند طبقه به پایین پرت کرد .

جسد خانم "اندرسون" باردار در پایین پارکینگ  پیدا شد در حالی که اسم 3 کودکش را در روی بدنش نوشته بود.او حتی اسم دختری که او را باردار بود و 2 ماه دیگر متولد می شد را نیز بر روی بدنش نوشته بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
سرپرست کاراگاهان ، "اندی اسمیت" بیان می کند: ماموران یک نامه تکه تکه شده ذر سطل زباله جلوی خانه خانم "اندرسون" پیدا کردند که نامه عذرخواهی او بود و در ان ذکر کرده بود : من دیگر توانایی مقابله با زندگی را ندارم و یک مادر هرگز کودکانش را رها نمی کند .

وی افزود : نوشته های  موجود در نامه او این حقیقت را منعکس می کند که آن زن بسیار از خیانت آقای "مک للاند" و پایان رابطه اش با این مرد رنج می برد و می دانست که این رنج و عذاب در شادی کودکانش نیز تاثیرخواهد گذاشت .

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
طبق گفته خدمات اجتماعی این زن دو بار برای مددکاری در خواست کمک کرده بود .یک زمان بین سال 2010 تا 2011 و زمان دیگر از آگوست 2011 تا زمان مرگ خود و کودکانش .

 دادگاه می گوید: اگر  خدمات اجتماعی از این بچه ها مراقبت می کرد و شرایط این خانواده را زیر نظر داشت ، اکنون از مرگ این 3 کودک جلو گیری می شد .

جلسه دادگاه و بازجویی ها از آقای " مک للاند " همسر خانم "اندرسون" و پدر کودکان ، تا دو روز دیگر ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مادر شهید مفقود الاثری که برای کوسه ها نامه می نوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پس از قتل 3 فرزند خردسال/ مادر قربانیان:قاتل فرزندانم را عفو کنید+ تصاویر



مادری که پسر 4 ساله‌اش به ضرب چاقو کشته شد خواستار عفو قاتل شد. قاتل که پدر پسر خردسال بود دچار بیماری روانی بود .

 خانم «تِرین»، مادری که پسر 4 ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده، از مردم تقاضا کرد که با شفقت با پدر پسر بچه اش رفتار کنند. لوکا  در سال 2014 به دست پدرش دیوید جانزو کشته شد و قاضی دادگاه او را به تحت نظر بودن مادام‌العمر محکوم کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


به گزارش دیلی میل، در قتل دیگری آقای لیتل 34 ساله  پسران  4 ساله‌ و  9 ماهه اش را با شلیک گلوله به قتل رساند و سپس خودکشی و خود را با ماشین به درون بارانداز انداخت.

آشنایان این خانواده می‌گویند آقای لیتل طی 2 سال گذشته از افسردگی رنج می‌برده، اما چون نمی‌خواست ضعیف به نظر برسد به دکتر مراجعه نمی‌کرد. خانم لیتل اعلام کرد، امیدوار است همسرش با اینکه قاتل فرزندانش است، به عنوان یک انسان محترم و یک عضو با ارزش خانواده به یاد بماند. او آقای لیتل را از دوران کودکی می‌شناخت.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


خانم «تِرین»، هنگامی که موضوع قتل این کودک را شنید، در فیس بوکش برای این خانواده نوشت که از شنیدن این خبر، بسیار ناراحت است و احساسات آن‌خانواده را تا حدی درک می‌کند. بدون اینکه پدرشان را قضاوت کند برای این دو فرشته دعا می‌کند.


 اخبار  حواث  -  باشگاه  خبر نگاران