اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام فجیع خانواده توسط یک مهندس


پنج نفر از جمله سه عضو یك خانواده به دست مردی كه به عنوان یك مهندس معتبر سال‌ها در آمریكا زندگی می‌كرد و حق امضا در چند ایالت این كشور را داشت، كشته شدند.

پنج نفر از جمله سه عضو یك خانواده به دست مردی كه به عنوان یك مهندس معتبر سال‌ها در آمریكا زندگی می‌كرد و حق امضا در چند ایالت این كشور را داشت، كشته شدند.

 این قتل عام توسط مهندس 60ساله با چه انگیزه‌ای اتفاق افتاد و چه چیز توانست این مرد را به قتل عام وادارد؟ حمید كه در شعبه 113 دادگاه‌كیفری استان تهران محاكمه ‌شد مدعی ‌است رفتارهای اعضای خانواده‌اش عامل اصلی این درگیری‌ها بوده‌ است.

ذبیح‌زاده، نماینده ‌دادستان تهران كه در جلسه محاكمه حمید شركت كرده‌ است، می‌گوید: حمید به گفته خودش از سال 81 به تهران آمده ودر اینجا زندگی می‌كرده‌است. او دوبار ازدواج كرده و صاحب یك پسر است كه در آمریكا زندگی می‌كند، او به خاطر بداخلاقی‌هایی كه داشته با خانواده‌اش رابطه خوبی ‌نداشته ‌است و خانواده‌اش چندین پرونده علیه وی تشكیل داده‌اند.

حمید در نهایت بعد از فوت پدرش به خاطر مشكلاتی كه با خانواده‌اش به خاطر ارث و میراث داشت با آنها درگیر شده و شكایاتی هم از خانواده‌اش مطرح كرده‌است.

در پی این شكایت شورای حل اختلاف مسوول رسیدگی به این پرونده می‌شود و برای تحریر ماترك یك قاضی و مامور را به خانه مادری حمید می‌فرستند كه در این بین درگیری بین حمید و مقتولان رخ می‌دهد و در نهایت حمید آنها را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند.

حمید از قبل برای قتل نقشه كشیده‌ بود و هفت‌تیری پر را همراه خود به محل حادثه برده‌ بود.

وی چند گلوله اضافه هم همراه خود به محل برده ‌بود. همه این مسائل نشان می‌دهد كه حمید برای تصاحب آنچه فكر می‌كرد به او تعلق دارد تصمیم داشته در صورت لزوم دست به قتل هم بزند و در نهایت هم این‌كار را كرده ‌است.

او در مورد نظریه پزشكی قانونی می‌گوید: پزشكی قانونی اعلام كرده حمید اختلالات رفتاری دارد كه در عملكردش تاثیر مستقیم دارد؛ اما جنون او تایید نشده ‌است.

به نظر من حمید مسوول اعمال خود بوده ‌است بسیاری از افراد جامعه ‌هستند كه مشكلات رفتاری دارند، اما آنها دست به قتل نمی‌زنند. این‌كه فردی دچار اختلال باشد به این معنا نیست كه اگر دست به قتل یا جنایت دیگری بزند مسوول اعمال خودش نیست. همان‌طور كه پزشكی قانونی تشخیص داده‌است این مرد مسوول اعمال خودش است و باید پاسخگوی رفتارش باشد.

متهم، قتل را به صورت دقیق انجام داده‌است و كسانی را به قتل رسانده كه با او برخورد كرده‌اند.

وی، مادر، شوهر خواهر، خواهرزاده، وكیل مادرش و قاضی شورای حل اختلاف را به قتل رسانده‌ است.

در صورتی كه وكیل خودش هم آنجا بوده، اما به او آسیبی وارد نكرده‌است. متهم سپس با خیال راحت از خانه خارج شده و به خانه خودش رفته و منتظر ماموران نشسته ‌است.

این نشان می‌دهد كه متهم با آرامش خاطر و با هوشمندی كامل دست به قتل زده‌است بنابراین باید در برابر اتهامات پاسخگو باشد.

حمید همیشه در رفاه بود

وكیل مدافع خواهران حمید كه به جای موكلانش برای حمید درخواست مجازات كرده ‌است در مورد این خانواده می‌گوید: با توجه به اطلاعاتی كه من به دست آوردم، حمید در خانواده‌ای اصیل و مرفه زندگی كرده‌است و پدرومادرش همیشه از او حمایت كرده‌اند.

او را برای تحصیل به خارج از كشور فرستادند و در دوبار ازدواجش از او حمایت كردند و عروسی‌های مفصلی برای او گرفتند. به او پول می‌دادند و تامینش می‌كردند. مادر حمید تحصیلكرده كشورهای خارجی است.

جدش پزشك دربار نادرشاه است. پدربزرگ حمید هم پزشكی حاذق بوده بنابراین مادر حمید از خانواده‌ای اصیل است و گفته‌های حمید در مورد مادرش درست نیست.

این وكیل در مورد بیماری روانی حمید می‌گوید: كسی كه تا مقطع فوق‌لیسانس درس می‌خواند و حق امضا در چندین ایالت آمریكا می‌گیرد، نمی‌تواند بیمار روانی باشد و همان‌طور كه پزشكی قانونی اعلام كرده این فرد دچار بیماری هست، اما جنون ندارد و مسوول اعمال خودش است. بنابراین مستحق مجازات است و با توجه به این‌كه دست به قتل زده باید مجازات شود.

همیشه آزارم دادند

حمید می‌گوید زمانی كه دست به قتل زده همه چیز به‌یكباره در برابر چشمانش سیاه شده و نتوانسته خودش را كنترل كند و صدایی او را تشویق به قتل كرده‌است.

منبع: جام جم




ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین



قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین

به گزارش پلیس قاتل حسود پس از کشتن مادر در مقابل دیدگان فرزندانش، چهار فرزند بهت زده وی را نیز مورد حمله وحشیانه و مرگبار خود در شیکاگو، قرار داد و منجر به مرگ 4 فرزند وی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس مینگ دانگ چن 25 ساله پسر عموی حسود شوهر زن کیو الی 37 ساله پس از مشاهده زندگی این خانواده چینی در شیکاگو در اقدامی ناباورانه با چاقوی آشپزخانه پس از مورد حمله قرار دادن وی 4 کودک 1و 5 و 7 و 9 ساله وی را نیز مورد حمله قرار داد و منجر به مرگ یکایک آنان شد. 
 
ژن کیو آلی پس از فهمیدن قصد وی در طی یک تماس تلفنی با فوریتهای پلیس آنان را در جریان امر قرار داد. 
 
میندانگ پس از متوجه شدن از اقدام وی از پشت سر با چاقوی آشپزخانه گردن وی را برید و به سراغ بچه ها رفت و به همان شکل یکایک کودکان ا به قتل رساند ولی قبل از فرار با حضور پلیس واشنگتن دب ورودی منزل ویلایی دستگیر شد. 
 
چاقو توسط پلیس ضبط شد و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند. 
 
مینگ دانگ به دعوت از پسر عموی خود همسر ژن کیو آلی از چین به شیکاگو دعوت شده بود که پس از یک هفته اقامت وی از وضع زندگی تقریبا مرفه آنان آگاه و تصمیم به قتل آنان را گرفت. 
 
همسر ژن کیو آلی به عنوان راننده دریک شرکت حمل و نقل بین المللی با درآمد بالا استخدام شده بود که برای ماموریتی 2 روزه شیکاگو را به قصد سان فرانسیسکو ترک کرده بود. 
 
مینگ دانگ 27 ساله به اتهام پنج فقره قتل عمد در دادگاه شیکاگو محاکمه خواهد شد.

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

باشگاه خبرنگاران