اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام درپی جواب رد به خواستگاری


دیشب براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات گچساران چهار نفر کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری ایسنا: دیشب براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات گچساران چهار نفر کشته و مجروح شدند.
 
سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  گفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی یک پسر جوان، چهار نفر کشته و مجروح شدند.
 
وی افزود: یک پسر جوان با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک کرد که در پی آن سه تن کشته و یک نفر مصدوم شدند.
 
بازیان بیان کرد: متاسفانه دو نفر از کشته‌شدگان خانم هستند که یک نفر از آنها در دم در صحنه حادثه جان سپرده و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پسر جوان که اقدام به این کار کرده بود نیز در محل حادثه خودکشی کرد.
 
بازیان تصریح‌کرد: یک نفر از مصدومان نیز در بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شد.
 
وی ادامه‌داد: علت اصلی این حادثه در دست تحقیق و بررسی است.
 
این حادثه ساعت حدود ۲۱ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب در منطقه کارکنان گچساران کوچه ۲۰ شمالی رخ داد و پس از حضور در محل گفته‌های حاکی از آن است که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده بود در اقدامی جنون‌آمیز به در منزل این دختر مراجعه و از آنجا که در حیاط باز بود به داخل رفته و با تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرد.

این پسر جوان علاوه بر دختر جوان، خواهر و خواهر داماد دختر جوان را به گلوله بست. براساس گفته‌های شاهدین حادثه، خواستگار دست به اسلحه برده و جواب رد خواستگاری را با شلیک گلوله‌های گرم پاسخ داد تا علاوه بر کشتن دختر مورد علاقه‌اش دیگر اعضای خانواده را به گلوله ببندد.

بعد از این حادثه جمعیت زیادی به منظور پیگیری از آخرین وضعیت قربانیان حادثه در جلوی بیمارستان حضور پیدا کردند و فرماندار شهرستان گچساران، عبدالرحیم رحیمی و بخشدار و مدیر آموزش پرورش گچساران در بیمارستان حاضر و پیگیر درمان مصدومان شدند.


ویدیو مرتبط :
قتل عام مردم خوجالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل‌عام یک خانواده عراقی به دست داعش به دنبال شنیدن جواب رد



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

 

 اخبار بین الملل - قتل‌عام یک خانواده عراقی به دست داعش به دنبال شنیدن جواب رد

وزارت حقوق بشر عراق از یک جنایت شنیع دیگر داعشی‌ها در ادامه سلسله جنایاتی که این گروه تروریستی مرتکب می‌شود پرده برداشت.

به گزارش ایسنا ، به نقل از پایگاه شبکه خبری العربیه، وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: تکفیری‌های داعش در جنایتی هولناک تمام اعضای یک خانواده را که دختر 14 ساله‌شان را به یکی از داعشی‌ها به نام جمال صدام ملقب به ابوعبدالله ندادند، کشتند.

به گزارش وزارت حقوق بشر عراق، خانواده این دختر عراقی که شامل پدر، مادر و سه فرزند بود به دست داعش کشته و سپس دختر این خانواده به محلی نامعلوم برده شد.

این وزارتخانه افزود: با افزایش سقط جنین به دنبال طرح جهاد نکاح، داعش یک اداره کشاورزی در شهرستان حویجه را به بیمارستان زنان تبدیل کرده است.

علاوه بر این، 30 جوان از طائفه الجبور در منطقه العلم در استان صلاح‌الدین توسط این تکفیری‌ها ربوده و هفت ساختمان مسکونی در منطقه یثرب در این شهرستان منفجر شد.

این اطلاعات در گزارش وزارت حقوق بشر عراق در ادامه سندسازی جنایات این گروه تروریستی در حق شهروندان آورده شده است.


 اخبار بین الملل  - ایسنا