اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام خانواده توسط پسر سنگدل


فردی که پس از مصرف قرص‌های اعصاب، والدینش را به قتل رساند، خود را به پلیس معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: فردی که پس از مصرف قرص‌های اعصاب، والدینش را به قتل رساند، خود را به پلیس معرفی کرد.

روز گذشته فردی 35 ساله با مراجعه به کلانتری 11 چالوس از قتل پدر ومادر خود خبر داد که بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 11 شهرستان چالوس برای بررسی موضوع به محل مراجعه و با جسد بی جان پدر ومادری روبرو شدند.

درادامه این گزارش آمده است: اجساد پس از بررسی صحنه به پزشکی قانونی منتقل و ماموران تحقیقات پلیسی را از فرزند قاتل آغاز کردند.

قاتل که اختلافات خانوادگی بین پدر ومادر خود را بهانه ارتکاب این جنایت قرار داده بود در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: به دلیل ناراحتی اعصاب و روان 17 سال است که قرص اعصاب مصرف می‌کند.

براساس اعلام سایت پلیس، این فرد با بیان جزئیات ارتکاب به این جنایت اظهارداشت: پس از مصرف قرص‌های اعصاب، برای انتقام از بدرفتاری‌های والدینش با یکدیگر، آنان را با کمر بند خفه کرده است که متهم پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مراجع قضائی روانه زندان شد.


ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر دیوانه خانواده اش را قتل عام کرد/ تلاش‌های پلیس همچنان بی نتیجه ماند + تصاویر



یک مادر و دختر انگلیسی ظرف مدت چند ساعت از یکدیگر به قتل رسیدند..اگرچه قاتل هنوز مشخص نیس اما از آنجایی که پسر و برادر مقتولین متواری شده است و مدراکی نیزعلیه او به عنوان قاتل وجود وجود دارد ، پلیس در شکاراین مرد فراری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، " برنادته فوکس" 57 ساله به همراه دخترش " سارا فوکس" در 2 آدرس مجزا در شهر بوتل انگلیس مرده کشف شدند.

ماموران پلیس درنتیجه بررسی های اولیه پزشکی قانونی از اجساد، اعلام کردند خانم " برادته" در اثر خفگی به قتل رسیده، در حالی که دخترش  با ضربات ممتد چاقو کشته شده است.

اخبار,اخبار حوادث,قتل  خانوادگی

 

 کاراگاهان در جستجو و به دام انداختن پسر خانواده به نام " پیتر فوکس " 26 ساله هستند که به اعتقاد کاراگاهان با این 2 قتل در ارتباط است.

یک سخنگو از خانواده فوکس بیان داشت: همه ما به دنبال خبر از دست دادن ناگهانی " برنادته " و"سارا" ویران شده و در تلاش هستیم که باور کنیم چه اتفاق وحشتناکی برای آنها افتاده است و چرا؟

"برنادته" که مادر 3 فرزند و مادربزرگ 3 نوه بود، به گفته خانواده اش شخصی بسیار دوسداشتنی و خنده رو بود که آزاری برای هیچ کس نداشت و کسی او را دشمن خود نمی دانست.

او افزود: "برنادته" همیشه با مردم به خوبی رفتار می کرد و او زنی بود که تا آنجایی که در توان داشت به مردم کمک می کرد .همچنین دخترش " سارا" به گفته تمام خانواده، دوستان و همسایه هایش زنی دوسداشتنی و عاشق زندگی بود. جای خالی این 2 در خانواده ما، چاله ای عمیق بوجود آورده است که هرگز پر نمی شود.

خانواده این 2 زن قربانی از هرکس که در ارتباط با قتل آنها اطلاعاتی دارد، تقاضا کرد تا با پلیس تماس بگیرد و در برقراری عدالت با مجازات قاتل آنها کمک کند.

جسد خانم " برنادته " 57 ساله در خانه اش در شهر بوتل انگلیس در ساعت 4 صبح 17 آوریل کشف شد در حالی که جسد "سارا"  دخترش در خانه خود در ساعت 9 شب 16 آوریل به فاصله 7 ساعت از مادرش پیدا شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل  خانوادگی

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل  خانوادگی


بازرسان پلیس اعلام کردند آنها خیلی فوری باید با پسر فراری خانواده " پیتر فوکس" صحبت کنند و به اطرافیان این مرد هشدار دادند تا کسی به او نزدیک نشود چرا که "پیتر فوکس" مظنون اصلی این پرونده است.

کاراگاه " دیو رونی" بیان داشت: ما در حال حاظر تلاش می کنیم تا ردپاهای "پیتر فوکس" را دنبال کنیم چرا که به طور قطع ، طبق اندک مدارک موجود او درباره مرگ خواهرو مادرش چیز های زیادی میداند.

آقای رونی از مردم خواست تا در پیدا کردن هرچه سریع تر این مرد روان پریش " پیتر فوکس" به پلیس کمک کنند.

این کاراگاه افزود: من باید این خبر را به اطرافیان و خانواده "پیتر فوکس" بدهمکه اگر او را دیدند بدون هیچ گونه ارتباط نزدیکی با او ، تنها پلیس را در جریان قرار دهند .او فردی خطرناک به شمار می آید که در گذشته سابقه بیماری روانی داشته است.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس در اطراف خانه مقتولین در حال مراقبت و نگهبانی هستند تا امنیت و اطمینان را برای ساکنان محلی فراهم کنند.

عکس " پیتر فوکس" در شهر " بوتل" و خبرگزاری های محلی منتشر شده است تا پلیس بتواند از طریق مردم زودتر به او دست پیدا کند.

اخبار,اخبار حوادث,قتل  خانوادگی


پلیس بیان داشت انگیزه قتل این 2 زن بی گناه هنوز مشخص نیست.

هر دو ملکی که این مادر و دختر در آن کشته شدند، مهر و موم شده تا بررسی های پلیس در آن ادامه داشته باشد.همچنین کاراگاهان پلیس به دنبال دوربین مدار بسته ای هستند که در صورت امکان حادثه را ضبط کرده باشد.

کاراگاه " رونی" گفت: اگرچه انگیزه قتل هنوز ناشناخته است اما ما معتقدیم حمله کننده یا قاتل با هردو زن آشنایی داشته چرا که نشانه ای از ورود اجباری به داخل خانه ها وجود ندارد.

تعقیب پلیس برای پیدا کردن پسرفراری و روان پریش خانواده ودر واقع مظنون اصلی این قتلها ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران