اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل شوهر با بند ساک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قتل شوهر با بند ساک

حکم قصاص زن جوان که شوهر خود را با بند ساک خفه کرده بود از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه شب 21 بهمن سال 88 زن جوانی با مراجعه به کلانتری مارلیک کرج مدعی شد همسرش اقدام به خودکشی کرده است.

با حضور ماموران در خانه این فرد، با جسد مرد جوانی به نام حسین روبه رو شدند که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده بود. با شکایت مادر مقتول از عروس خود، همسر وی به اتهام قتل بازداشت شد.

شهناز، در اولین اظهارات خود مدعی بود که برای تهیه غذا از خانه خارج شده و زمانی که برگشته با جسم بی جان شوهرش روبه رو شده است. اما با گسترده شدن تحقیقات، شهناز لب به اعتراف گشود و با قبول اتهام قتل گفت: همسرم به علت اعتیاد و بیکاری از وی می خواسته به کارهای خلاف دست بزند که به همین دلیل او را با "بند ساک" به قتل رسانده است.

شهناز گفت: هر دو معتاد بودیم و موادمخدر مصرف می کردیم. حسین درآمد نداشت و مادرش هر ماه به او پول می داد. او مرا مجبور به انجام کارهای غیراخلاقی می کرد. شب حادثه به من پیشنهاد خودکشی داد. اول قرار شد او خودکشی کند. بند ساک را دور گردنش انداخت و من هم کشیدم تا کشته شد. وی ادامه داد: اما بعد از آن، من ترسیدم خودکشی کنم و به پلیس خبر دادم.

با اعترافات متهم، قرار مجرمیت متهم از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد .

در جلسه دادگاه اولیای دم که دختر 9 ساله مقتول و مادر وی بودند، خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند. در ادامه جلسه شهناز در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه هیچ یک از اعترافات قبلی و اتهام قتل را قبول ندارد گفت: لحظه ای که شوهرم خودکشی کرد من اصلا در خانه نبودم.

وی ادامه داد: وقتی به خانه آمدم متوجه شدم با بند ساک خودش را از دستگیره در اتاق خواب آویزان کرده است، بند را از دور گردن باز کردم ولی دیر شده بود.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم او را قصاص و 99 ضربه شلاق محکوم کردند که پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات او را تائید کردند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
بلند کردن شوهر روی هوا!-شوهر داری به سبک نوین!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت



 

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت.عصر سه شنبه ـ ۳۰ شهریور ـ زن میانسالی وحشتزده با اورژانس تماس گرفت و برای نجات جان همسرش از آنها درخواست كمك كرد. دقایقی بعد كه امدادگران به خانه احمد

 

ـ ۵۷ ساله ـ در شهرك ولیعصر رسیدند پس از معاینات دریافتند مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه كارد به قفسه سینه و خونریزی شدید جان باخته است. بنابراین بلافاصله موضوع را به مأموران كلانتری ۱۵۳ اطلاع دادند.

حسین روشن ـ بازپرس كشیك ویژه قتل ـ همراه مأموران كلانتری در محل حادثه حاضر شده و به بررسی جنایت پرداخت.

همسر مقتول در نخستین بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل گفت: من و همسرم با داشتن سه فرزند با هم اختلاف داشتیم.

امروز نیز وقتی همسرم به خانه آمد حالت عادی نداشتم و او شروع به بهانه جویی كرد كه من با عصبانیت با كاردی كه جلوی دستم بود، ضربه ای به سینه اش زدم.

بدین ترتیب پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

روزنامه ایران