اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل سه خواهر هندی در پی تجاوز



قتل سه خواهر هندی در پی تجاوز

پلیس هند از کشف جسد سه خواهر خبر داد که پس از آن که مورد تجاوز قرار گرفته بودند به قتل رسیده و جسدشان داخل چاهی رها شده بود.

پلیس هند اعلام‌کرد: این سه خواهر که 6، 8 و 11 سال داشته‌اند حدود یک ماه پیش پس از تعطیلی مدرسه به خانه بازنگشته و مفقود شده بودند.

پلیس هند پس از اطلاع از وقوع ناپدیدی این سه خواهر جستجوها برای یافتن آنان را آغاز کرد تا این که اجساد آنان داخل چاهی در یک کیلومتری محل زندگی‌شان کشف شد.

پلیس معتقد است این سه دختر که وضعیت مادی مناسبی نداشته‌اند به بهانه خوردن غذا فریب متهمان را خورده و مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

در گزارش پزشکی قانونی آمده است که این سه خواهر پس از مورد تجاوز قرار گرفتن کشته شده‌اند اما اطلاعاتی از چگونگی کشته‌شدن آنان منتشر نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیا تایمز، نیروهای پلیس هند در تلاش برای بررسی جزئیات بیشتر این حادثه و دستگیری متهمان هستند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
تجاوز پلیس هندی به یک زن هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز و قتل دانشجوی هندی به دست استادش



تجاوز و قتل دانشجوی هندی,تجاوز و قتل دانشجوی هندی به دست استادش

تجاوز و قتل دانشجوی هندی به دست استادش

مرد استرالیایی به اتهام تجاوز به یکی از دانشجویان هندی خود و قتل او به 45 سال حبس محکوم شد.

حوادث - به گزارش ایسنا:بررسی‌های پلیس استرالیا آشکار ساخت، «دانیل استانی» در سال 2011 میلادی پس از تجاوز به یکی از دانشجویان خود، او را در محل سکونتش حلق آویز کرد و به قتل رساند.

دانیل پس از به قتل رساندن «توشا» جسد او را در چمدانی پنهان و در یک کانال آب رها کرد.

این گزارش حاکیست، دانیل مدت‌ها پیش از این اقدام تصمیم داشته تا یک زن را پس از تجاوز به قتل برساند و پس از آن «توشا» را به عنوان قربانی خود انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنا بر گفته قاضی پرونده، دانیل پیش از تجاوز به «توشا»، هزاران مقاله اینترنتی در مورد تجاوز‌ و قتل‌های سریالی مطالعه کرده بود./ایسنا