اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل زن در باشگاه بدنسازی



اخبار حوادث - قتل زن در باشگاه بدنسازی

دو مرد جنایتكار كه به خاطر سوءظن همسران خود را به قتل رسانده بودند به زودی در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاكمه قرار می‌گیرند.

در نخستین پرونده یكم تیرماه سال 90 مردی به دلیل سوءظن همسرش را در یك باشگاه بدنسازی خفه كرد. راز این جنایت در تماس مسوولان بیمارستانی با ماموران پلیس فاش شد.

 

در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند كه آثار درگیری روی بدنش مشاهده می‌شد. مسوولان بیمارستان در جریان تحقیقات گفتند: ساعاتی قبل مرد جوانی كه خود را همسر این زن معرفی می‌كرد پیكر بی‌جان همسرش را به بیمارستان رساند و مدعی شد او تعداد زیادی قرص دیازپام خورده است. مرد جوان سپس بیمارستان را ترك كرد.

در ادامه ماموران با بررسی‌های پلیسی هویت مقتول به نام نسرین را شناسایی كردند. مادر نسرین به ماموران گفت: دخترم یك سال قبل به دلیل اختلافاتی كه با شوهرش داشت از او جدا شد و روز قبل از كشف جسدش از خانه خارج شد كه پس از آن به ما اطلاع دادند در بیمارستان فوت كرده است.

تیم پلیسی با بررسی‌های خود متوجه شد نسرین با مرد جوانی به نام رضا ارتباط دارد. با شناسایی رضا ماموران او را دستگیر كردند كه او در ابتدا منكر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد اما پس از روبرو شدن با مسوولان بیمارستان مشخص شد او همان فردی است كه نسرین را به بیمارستان انتقال داده بود.

 

رضا كه چاره‌یی جز اعتراف نداشت لب به اقرار گشود و گفت: یك سال قبل عاشق دختری به نام مینا شدم و برای اینكه بتوانم با او ارتباط برقرار كنم با نسرین كه با مینا دوست بود طرح دوستی ریختم تا از این طریق بتوانم رضایت دختر مورد علاقه‌ام را جلب كنم. مدتی از دوستی من و نسرین گذشته بود كه او مدعی شد، اجازه نمی‌دهد ارتباط‌مان تمام شود به همین خاطر به ارتباطم با نسرین ادامه دادم.

 

من در یك باشگاه ورزشی زندگی می‌كردم. مدتی بود كه به رفتارهای نسرین مشكوك شده بودم. شب حادثه او نزد من آمد و به خاطر همین شك با هم درگیر شدیم. در یك لحظه كنترلم را از دست دادم و گلوی او را فشار دادم. او بی‌حال روی زمین افتاد، فكر كردم می‌خواهد مرا بترساند به همین خاطر خوابیدم. صبح كه از خواب بیدار شدم متوجه مرگ او شده و پیكر بی‌جانش را به بیمارستان انتقال دادم. با تكمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت پرونده با صدور كیفرخواست برای محاكمه به شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

قتل در مقابل چشمان دختر یك ساله
دومین مرد همسركش هشتم دی ماه سال گذشته همسر خود را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. مرد جنایتكار پس از ارتكاب قتل با مراجعه به ماموران خود را تسلیم كرد.

او درباره انگیزه‌اش از این قتل گفت: روز حادثه حوالی ظهر به خانه آمدم اما همسرم در خانه نبود. با او تماس گرفتم كه مدعی شد به خانه دوستش رفته است. این رفتارش باعث شك من شده بود. وقتی به خانه آمدم بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و یك كارد آشپزخانه برداشته و در مقابل چشمان دختر یك ساله‌ام همسرم را كشتم.

پس از این اعترافات تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی به محل جنایت در خانی‌آباد رفته و با پیكر غرق در خون زن جوان روبه‌رو شدند.

با تكمیل تحقیقات و درخواست قصاص اولیای دم پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری فرستاده شد. دو مرد جنایتكار به زودی در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاكمه قرار می‌گیرند.
اخبار حوادث -  اعتماد


ویدیو مرتبط :
باشگاه بدنسازی روستای کزاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عمو بخاطر باشگاه بدنسازی/ قاتل به زودی اعدام می‌شود



حکم قصاص پسر جوانی که در یک درگیری مرگبار عموی خود را کشته بود، از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

 ششم دی ماه سال 91 ماموران پلیس نازی آباد در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد، یک مرد 50 ساله به همراه پسر جوانش و همسرش با ضربات چاقو به شدت مصدوم شده که مرد میانسال به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و مادر و پسر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

بنابراین تحقیقات در این رابطه آغاز شد و در ادامه کارآگاهان دریافتند که این مقتول از سوی برادرزاده اش به قتل رسیده است که بلافاصله متهم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل عمویش به ماموران گفت: بعد از فوت پدربزرگم خانواده ما و خانواده عمویم در آپارتمان پدربزرگم زندگی می کردیم. چند وقتی می شد که من قصد داشتم پارکینگ خانه پدربزرگم را به یک باشگاه بدنسازی تبدیل کنم. اما عمویم مخالفت کرد و تمام وسایل باشگاه را که خریده بودم شکست. برای همین از او کینه به دل گرفتم و دوست داشتم انتقام بگیرم.

وی افزود:روز حادثه پسرعمویم را در راهرو دیدم و سر همین موضوع با او درگیر شدم. بعد از آن عمویم و زن عمویم هم وارد دعوا شدند و دخالت کردند. همان لحظه پسرعمویم چاقویی از جیبش درآورد و می خواست به من حمله کند. من هم چاقویم را برداشتم و هر سه نفر آنها را زدم.

با اعتراف این پسر پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در این شعبه محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. صبح دیروز حکم قصاص این پسر به تایید قضات شعبه 16 دیوان عالی کشور رسید و به زودی به مرحله اجرا در می آید.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران