اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل زن جوان بخاطر توهم خیالی شوهر شیطان پرست + تصاویر



مردی که همسرش را به قتل رساند و عکس جنازه او را در فیس بوک منتشر کرد، دستگیر شد.

 درک مدینا متهم به شلیک گلوله به همسرش است، او که بعد از جنایت عکس بدن مرده همسرش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود به جرم خود اعتراف کرد.
 
براساس گزارش پلیس؛ درک مدینا که 33 سال دارد، همسرش جنیفرآلفونسو را به قتل رساند.دلیل جنایت وی توهم به اینکه همسرش از اعتیاد شوهرش و شیطان پرستی او خوشحال است،بیان شد.درک ، عکس جنازه همسرش را به مدت 5ساعت در فیس بوک نگه داشت تا واکنش مردم را ببیند.

پلیس محلی میامی در ادامه افزود: افسران ما به سرعت به خانه‌ی این زن و شوهر اعزام شدند و جنیفر را در یک استخر غرق در خون پیدا کردند که با اصابت گلوله به فتل رسیده بود.شواهد نشان می‌دهد که درک یک بوکسورآماتور است که هدفش از این جنایت ترساندن همسرش از فیزیک بدنی خود بود، اما مشاجره‌ی خانوادگی به قتل جنیفر ختم می‌شود.
 

اخبار,اخبارحوادث , حواد ث  روز


گفتنی‌ست؛ درک دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد ومدارک بیشتر،پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد تا قاضی پرونده برای این شوهر بیمار تصمیم بگیرد.

 

اخبار,اخبارحوادث , حواد ث  روز

 
اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
‫قتل زن جوان و نوزاد 11 ماهه اش بخاطر پول دار شدن از بیمه عمر!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل شوهر بخاطر رابطه پنهانی/ زن جوان از اعدام رهایی یافت



زن جوانی كه متهم است 7 سال پیش نقشه قتل شوهرش را اجرا كرده است، برای بار دوم در دادگاه كیفری محاكمه شد و از مجازات اعدام رهایی یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفت مرداد سال 87 ماموران پلیس شهرستان نهاوند همدان در جریان ناپدید شدن مردی 47 ساله قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با آغاز تحقیقات جسد این مرد در دره ای در جاده دهبوره پیدا شد. با كشته شدن این مرد كارآگاهان جنایی به تحقیق در این رابطه پرداختند و همسر او را مورد بازجویی قرار دادند. این زن با اظهار بی اطلاعی از سرنوشت شوهرش به ماموران گفت نمی دانم چه كسی شوهرم را كشته است.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد كه همسر مقتول با مردی به نام حمید ارتباط پنهانی داشته است. بنابراین دستور بازداشت حمید صادر شد ولی مشخص شد وی به كشور عراق گریخته است. با انجام تحقیقات بیشتر در نهایت این مرد به ایران بازگشت و از سوی پلیس دستگیر شد.

وی در بازجویی ها به قتل اعتراف كرد و گفت: مدتی بود با همسر مقتول ارتباط پنهانی داشتم و عاشق او شده بودم. روز حادثه به دعوت او به خانه اش رفتم و با هم به پشت بام رفتیم. اما شوهرش متوجه حضور ما شد و به پشت بام آمد. من و این زن هم از ترسمان حمید را كشتیم. من ضربه ای به سرش زدم و سمیرا هم با چادرش او را خفه كرد.

با این اعترافات زن جوان كه تاکنون منكر ارتباطش با قتل شوهرش بود بازداشت شد و به این جنایت با همدستی حمید اعتراف كرد.

با اعتراف این زن و مرد پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. در این دادگاه مرد جوان به قصاص محكوم شد و زن جوان نیز به اتهام معاونت در قتل به سه سال زندان محكوم شد. از طرفی مرد جوان نیز كه پس از دستگیری اش مشخص شد با گروهك های ضد انقلاب كوموله همكاری می كند، در دادگاه دیگری محارب شناخته و به اعدام محكوم شده بود.

بنابراین حكم اعدام و قصاص حمید در دیوان عالی كشور تایید شد ولی قضات دیوان عالی كشور حكم زن جوان را تایید نكردند و گفتند شواهد نشان می دهد كه زن جوان نیز در قتل مشاركت داشته است.

بنابراین صبح 2 روز گذشته این زن و مرد بار دیگر در شعبه چهام دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند.

در این جلسه فرزندان مقتول و مادرش رضایت از زن جوان را اعلام كردند و گفتند از سمیرا هیچ شكایتی نداریم و خواستار قصاص او نیستیم. فقط از حمید شكایت داریم.

در ادامه زن جوان در حالی كه اشك می ریخت به قضات گفت: من در این قتل هیچ دخالتی نداشتم و حمید به دروغ پای مرا به این ماجرا باز كرد. من هم مجبور به اعتراف شدم.

پس از آن حمید نیز به قضات گفت: من و سمیرا با هم دست به قتل زدیم و او حالا منكر می شود.

در پایان این جلسه و با توجه به رضایت اولیای دم، هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در این خصوص را صادر کند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران