اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل زن ثروتمند با ضربات متعدد چاقو/ پلیس: انگیزه قتل، سرقت نبوده است+تصاویر



پلیس قاتلینی را که به خانه مقتول وحشیانه وارد و به او حمله کرده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم هارتلی روز گذشته با ضربات کاری چاقو در خانه 450 هزار پوندی‌اش به قتل رسید. ماموران پلیس جسد بی‌جان او را در راهرو خانه‌اش یاقتند.
 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل، یکی از همکاران مقتول وقتی پس از گذشت چند ساعت نتوانست با او تماس بگیرد به پلیس خبر داد. پلیس هم رودخانه‌های اطراف را برای پیدا کردن مدرک زیرو رو کرد. ماموران تمام بوته‌ها و درختان را جست‌وجو کردند تا نشانی پیدا کنند. خانم هارتلی60 ساله مادر دو پسر و یک دختر در زمان مرگش تنها بود.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


پلیس اعلام کرد ایشان فرد بسیار موفقی بوده و حمله به او اتفاقی نبوده است اما هنوز اطلاعات دقیقی از علت وقوع حادثه در دست نیست.

خانم هارتلی آخرین بار در کنفرانسی در منچستر با همکارانش دیده‌شده‌بود. ساعت 7 شب او با یکی از همکارانش در حال مکاتبه از طریق ایمیل بوده که این خانم ناگهان دیگر پاسخ ایمیل همکارش را نداده و باعث مشکوک شدن او شده است. بعد این همکار پلیس را در جریان قرار می‌دهد. با بررسی دوربین‌های اطراف خانه مشخص شد که در آن زمان ماشینی آن‌جا را ترک کرده‌است.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 
یکی از همسایگان اعلام کرد در این چند وقته دزدی‌های زیادی صورت گرفته اما پلیس اذعان داشت این قتل کار دزدان نبوده چرا که چیزی از خانه ربوده نشده‌است.

در پی جست‌وجوی پلیس دو خانم 34 و 55 ساله دستگیر شدند که در حال بازجویی هستند.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
قتل با ضربات چاقو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع همسایه ثروتمند با ضربات چاقو / پلیس: انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست + عکس



یک زن جوان به اتهام قتل همسایه اش در " لاس و گاس " بازداشت شد .

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن جوان به اتهام قتل همسایه اش در " لاس و گاس " بازداشت شد .

این زن 28 ساله در روز پنج شنبه به جرم قتل یک زن 84 ساله بوسیله ضربات چاقو توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس، جنایتکار خانم " مارگاریتا بالاندوا " در روز 29 جولای پس از وارد شدن به خانه قربانی همانند یک غارتگر اشیاء گران قیمت اورا دزدید سپس با ضرب و شتم قرار دادن خانم " ماری لوبک " او را به طور وحشیانه به قتل رساند .

پلیس در ادامه افزود: پس از دریافت تماس از طرف یک شهروند مبنی بر وجود یک جسد در جلوی دروازه یک خانه ،خود را به محل جنایت که یک خانه لوکس و گرانقیمت واقع در " لاس و گاس " بود رساند و با جسد غرق در خون قربانی که از ناحیه سر و گردن و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و جان خود را از دست داده روبه رو شدند.

پلیس پس از آن براساس شواهد و مدارک جنایتکار را که در همسایگی قربانی ساکن بود بازداشت کرد .

پلیس در گزارش خود افزود: " بالاندوا " قبلأ در سه مورد به اتهام  که شامل یک مورد اتهام فحشا در نوامبرسال 2007 و تجاوز در سال ژانویه 2008 و خشونت خانگی در مارچ 2009 می باشد بازداشت شده است .

دختر قربانی خانم " لیندا لوبک" بادیدن عکس متهم گفت : این همان زنی است که چند روز قبل یک خرس عروسکی را به جلوی درب خانه آورد و آن را مقابل درب پارکینگ گذاشت .

پلیس همچنین گفت :انگیزه ی این جنایت مشخص نیست و این شصتمین مورد از قتل در این حوزه در سال 2015 می باشد و  احتمالأ همدستان دیگر در این باره وجود دارند که تلاش خود را برای یافتن انگیزه و جزئیات قتل خواهیم کرد .

گفتنی است،خانم " بالاندوا " در حال حاضر در بازداشت به سر می برد .


   اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران