اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دوست قدیمی به خاطر سرقت




اخبار  حوادث - قتل دوست قدیمی به خاطر سرقت

مرد جوانی که به خاطر سرقت دوستش را به قتل رساند بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اول فروردین سال 93 نخستین قتل سال به اطلاع ماموران رسید و کارگاهان پلیس برای تجسس در این خصوص راهی محل حادثه شدند.

با حضور ماموران در محل مشخص شد که مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است که قاتل خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به این قتل در خصوص انگیزه خود به ماموران گفت: محمود دوستم بود. او بیشتر اوقات در خانه ما رفت و آمد داشت. یک روز که به خانه ما آمد، بعد از رفتنش متوجه شدم که مقداری پول و مواد مخدرم سرقت شده است.
 
همان روز تلفن دخترم زنگ خورد و شماره همسرم افتاده بود. تلفن را برداشتم و متوجه شدم که محمود تلفن همسرم هم سرقت کرده است. برای همین خیلی عصبانی شدم و به خانه او رفتم، با هم درگیر شدیم و من از روی عصبانیت چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و او را زدم.
 
با اعترافات متهم صحنه جنایت بازسازی و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قرار است متهم به زودی در همین شعبه محاکمه شود.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قتل همسر به خاطر فیلم های ماهواره ایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دوست به خاطر سرقت گوشی تلفن همراه



 قتل دوست به خاطر سرقت گوشی تلفن همراه

 

مردی كه به قصد سرقت گوشی تلفن همراه، ۲ نفر از دوستانش را با چاقو زخمی كرده و مرگ یكی از آنها را رقم زده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان آمل تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان ۳ مرد جوان در یكی از محله های مركزی شهر خبر داد.

ماموران آگاهی شهرستان آمل با حضور در محل حادثه مشاهده كردند ۲ مرد جوان زخمی شده اند كه هر دو به بیمارستان منتقل شدند ولی با وجود تلاش پزشكان یكی از آنها به نام پوریا بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشكی قانونی انتقال یافت. ماموران در تحقیق از مرد نجات یافته متوجه شدند عامل حادثه جوانی به نام مصطفی (معروف به داشبورد) بوده كه در جریان سرقت گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) این حادثه را رقم زده است.

با به دست آمدن هویت قاتل فراری، وی تحت تعقیب قرار گرفت تا این كه روز گذشته در یكی از محله های شهرستان آمل دستگیر شد.

 

اعتراف عامل حادثه

پس از انتقال متهم به قتل به پلیس آگاهی آمل، وی در بازجویی به جنایت اعتراف كرد و گفت: روز حادثه گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) را به امانت گرفتم تا با یكی از دوستانم تماس بگیرم.

با این ترفند گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و در حال فرار بودم كه صاحب تلفن همراه و دوستش قصد داشتند مانع فرار من شوند كه با هم درگیر شدیم و با چاقویی آنها را زخمی كرده و متواری شدم.

متهم یادآور شد: یك روز بعد از فرار از طریق یكی از دوستان متوجه شدم پوریا فوت كرده و دوست دیگرم در بیمارستان بستری است.بنابراین گزارش، با اعتراف متهم به قتل، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.... / جام جم آنلاین