اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دوست به خاطر اختلاف حساب


پسر جوانی كه دوست خود را قربانی اختلاف حسابشان كرده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاكمه شد.

روزنامه آرمان: پسر جوانی كه دوست خود را قربانی اختلاف حسابشان كرده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاكمه شد.

 11 مهر سال 90 ماموران پلیس دماوند در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران در محل مشخص شد كه پسر جوانی با ضربه چاقو و چوب به قتل رسیده است.

 بنابراین تحقیقات در این باره آغاز شد و در نهایت ماموران موفق به شناسایی قاتل كه با وی اختلاف حساب داشت و روز حادثه با او قرار ملاقات گذاشته بود، شدند. با دستگیری متهم وی به قتل اعتراف كرد و به ماموران گفت: با مقتول اختلاف حساب داشتم. او همیشه زنگ می‌زد و با من دعوا می‌كرد. روز حادثه به من پیامك داد و گفت كه پیش او بروم تا اختلافمان را حل كنیم.

من هم سر قرار رفتم اما مقتول تا مرا دید شروع كرد به ناسزا گفتن و كتك زدن من. او با چوب مرا زد و بعد از آن وقتی چوب را از دستش گرفتم چاقو درآورد. او می‌خواست با چاقو هم مرا بزند كه چاقو را از دستش گرفتم. اما نمی‌دانم چه شد كه ضربه‌ای به سینه اش وارد شد. او درون یك گودال افتاد كه من هم از روی عصبانیت چند ضربه چوب به او زدم.

با اعترافات این پسر پرونده وی برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. قضات این شعبه پس از برگزاری جلسه محاكمه و شنیدن دفاعیات متهم، او را به قصاص محكوم كردند. این حكم به تایید قضات شعبه 16 دیوان عالی كشور نیز رسید و به مرحله اجرا درآمده بود كه متهم توانست در روزهای آخر از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد. 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دوست قدیمی به دلیل اختلاف حساب



 اخبار حوادث - قاتل فراری دستگیر شد
قتل دوست قدیمی به دلیل اختلاف حساب

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، قاتل مسلح فراری در عملیات بامدادی پلیس دستگیر شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی گفت: در پی وقوع قتل جوانی بر اثر شلیک گلوله در شامگاه یازدهم شهریور ماه سال جاری در شهر زاهدان توسط فرد ناشناس، بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی، پایش میدانی و اقدامات تخصصی خود را به صورت گسترده جهت شناسایی فرد قاتل ادامه داده و پس از انجام تحقیقات گسترده خود، ردپاهایی از دخالت یکی از دوستان مقتول در پرونده را دریافتند.

سردار رحیمی با بیان اینکه با کسب این سر نخ، پرونده وارد مرحله جدیدی شد، افزود: این فرد که پس از وقوع قتل از منظقه متواری و در منزلی در اطراف شهر زاهدان مخفی شده بود، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هدفمند، بامداد امروز در مخفیگاهش دستگیر شد. ماموران در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه و مواد مخدر کشف کرده و متهم را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان گفت:این متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری بوده در ابتدا منکر انجام قتل بود ولی در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس، به انجام قتل دوست خود با استفاده از سلاح مکشوفه اعتراف کرد.

سردار رحیمی در خصوص انگیزه وقوع قتل گفت: قاتل در تحقیقات پلیسی، هدف از انجام این قتل را اختلافات مالی گسترده با مقتول بیان داشت که پس ازپایان تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران