اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر 19ساله به خاطر علاقه



دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، از قتل دختر 19 ساله ای توسط پسری 26ساله در این شهرستان خبر داد.

رستمی افزود: عصر دوشنبه 6بهمن پسر جوانی با ورود مخفیانه به منزل پدر مقتول، (ز.س) را با وارد آوردن 2 ضربه چاقو به شاهرگ دست و گردن، به قتل رساند.

 

وی افزود: قاتل که جوانی 26ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است، پس از اطمینان از مرگ دختر، خود را نیز مجروح و حلق آویز کرد.

 

وی عنوان کرد: پس از قتل، برادر قاتل به محل حادثه وارد شد و قاتل را به مرکز درمانی منتقل کرد که او از مرگ نجات یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: این جوان در همان ساعات اولیه به قتل اعتراف کرد و با توجه به این که قاتل همچنان تلاش می کند خودکشی کند تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

 

وی علت این حادثه را علاقه شدید و یک طرفه قاتل به مقتول ذکر و اضافه کرد: با وجود رابطه دوستی که از قبل داشتند مقتول هیچ گونه تمایلی به ازدواج با قاتل نشان نمی داده و قصد ازدواج با شخص دیگری را داشته است که به دنبال اطلاع قاتل از این موضوع، به قتل دختر و خودکشی اقدام می کند. دادستان عمومی و انقلاب جیرفت افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
پسر کرمانشاهی که دختر مورد علاقه خود را به قتل رساند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر به خاطر دختر مورد علاقه



اخبار حوادث - قتل پدر به خاطر دختر مورد علاقه

پسری كه پدرش را به خاطر دختر مورد علاقه‌اش به قتل رسانده بود، خود را تسلیم قانون كرد.

به گزارش اعتماد، صبح روز 8 مرداد ماه در تماسی كه با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص وقوع یك مورد قتل عمد در یكی از محلات شهرستان نایین اصفهان گرفته شد، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مردی 58 ساله به نام قربان در اتاق خواب منزلش در حالی كه آثار جراحت بر بدن وی مشهود بود، به قتل رسیده بود.

در تحقیقات صورت گرفته از یكی از فرزندان مقتول كه با مركز 110 تماس گرفته بود، مشخص شد كه قاتل پسر كوچك‌تر خانواده است و از مدت‌ها پیش با پدرش مشكل داشته و سرانجام شب گذشته با یكدیگر درگیر و این درگیری منجر به قتل پدر شده بود.

 ماموران با شنیدن اظهارات فرزند مقتول تحقیقات را برای دستگیری، شناسایی و مخفیگاه قاتل در دستور كار خود قرار داده بودند كه محسن (فرزند مقتول) خود را به یكی از كلانتری‌های شهر معرفی و به قتل پدرش اعتراف كرد.

محسن در اعترافات خود گفت: از مدت‌ها قبل با دختری آشنا شده و قصد ازدواج با او را داشتم. اما پدرم با این موضوع مخالف بود و اصلا دوست نداشت در مورد آن دختر و ازدواج با او صحبت كنم.

وی افزود: شب حادثه با دختر مورد علاقه‌ام به گردش و تفریح رفته بودیم و وقتی به خانه برگشتم، پدرم چراغ‌ها را روشن كرد و دوباره با هم درگیری لفظی پیدا كردیم و گفت اگر باز هم به آن دختر فكر كنم، مرا از ارث محروم می‌كند. از شدت ناراحتی با پدرم درگیر شدم و درگیری به اتاق خواب كشیده شد. در این بین من با دمبلی كه روی زمین بود، یك ضربه محكم به سر پدرم زدم و او از شدت خونریزی به زمین افتاد. پدرم چند نفس بلند كشید و بعد هم جلوی چشمانم جان داد. من كه حسابی وحشت كرده بودم، از خانه فرار كردم و بعد با برادر بزرگ‌ترم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم.
اخبار حوادث - اعتماد