اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه



قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه

پسر جوان وقتی با مخالفت دختر مورد علاقه اش برای ازدواج روبرو شد او را خفه کرد.

 31 خرداد امسال ماموران پلیس نوشهر از کشف جسد دختر نوجوانی در یکی از روستاهای این شهر باخبر شد. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت دریافتند مقتول حدود 17 سال سن داشته که پس از خفه شدن در محل دیگری عامل جنایت جسد او را به حیات یک مدرسه ابتدایی منتقل کرده بود.

 

پس از بررسیهای مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت آغاز شد. همزمان با آغاز تجسس های پلیسی مردی با مراجعه به ماموران پلیس نوشهر با طرح شکایتی گفت: حدود 3 ماه قبل به نورشهر آمدیم اما دو هفته قبل دختر 17 ساله ام به نام مونا از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت تلاش ما برای یافتن سرنوشت او بی نتیجه مانده است. با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده در روستا متعلق به مونا می باشد.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با بررسی های تخصصی خود دریافتند مقتول با پسر جوانی به نام علی در ارتباط بوده است. با کشف این سرنخ علی دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. او به کارآگاهان گفت من و مونا با هم دوست بودیم روز حادثه از او خواستم که با هم ازدواج کنیم اما مخالفت کرد. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم در یک لحظه کنترلم از دست داده و او را خفه کردم.

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد./مهر


ویدیو مرتبط :
دختر جوان 17 ساله خودكشى كرد !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر جوان به دست پسر عاشق با تفنگ ساچمه‌ ای


پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرد.

خبرگزاری مهر: پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرد.

 بامداد روز شنبه ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهررضا در جریان فوت مشکوک دختر جوانی با یکی ازبیمارستان های این شهر قرار گرفتند.

 ماموران پس از حضور در محل دریافتند دختر 31 ساله به نام نسترن بر اثر اصابت 18 گلوله اسلحه ساچمه ای مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان سپرده است.


در ادامه تیم جنایی برای کشف راز این جنایت به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که آنها اظهار داشتند نسترن ساعت 10 شب برای استراحت به اتاقش رفت که پس از دقایقی با صدای فریاد او خود را به اتاق رسانده و با پیکر غرق در خونش روبرو شدیم.
 
سریع نسترن را به بیمارستان انتقال دادیم که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد. آنها در ادامه تحقیقات مدعی شدند پسر 31 ساله ای به نام پویا از چندی قبل علاقه زیادی به نسترن داشته و هر بار که به خواستگاری او آمده با جواب منفی روبرو شده بود.

 که حالا احتمال می دهیم قتل از سوی او رخ داده باشد. با کشف این سرنخ ماموران دستگیری پویا را در دستور کار قرار داده و پسر جوان را 5 ساعت پس از این جنایت شناسایی و دستگیر کردند.

 
در بازرسی از خانه او نیز یک قبضه اسلحه ساچمه ای کشف شد. در حالیکه متهم منکر این قتل می شد کارآگاهان در جریان بررسی های خود دریافتند به تازگی با اسلحه ساچمه ای شلیک شده است.
 
در ادامه متهم که هیچ راهی برای فرار از بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل دختر جوان را فاش کرد.
 
متهم به قتل درباره انگیزه اش از این جنایت گفت: مدتها بود به نسترن علاقه داشتم اما هر بار که به خواستگاری او می رفتم با مخالفت پدرش روبرو می شدم تا اینکه چند روز پیش متوجه شدم او قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد. این موضوع خیلی عصبانی ام کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم نسترن را به قتل برسانم.

 ابتدا او را به خانه ام در حوالی اصفهان دعوت کردم تا در آنجا نقشه خود را اجرا کنم اما او مخالفت کرد به همین خاطر نقشه قتل را تغییر داده و با اسلحه ساچمه ای مقابل خانه شان کشیک دادم. حدود ساعت10 شب او را در نزدیکی پنجره اتاقش دیده و چند گلوله به سمتش شلیک کردم وقتی نسترن روی زمین افتاد سریع از محل فرار کردم.

 
سرهنگ حسین حسین زاده رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: راز این جنایت با تحقیقات علمی پلیسی در کمتر از 5 ساعت فاش شد و متهم قبل از اینکه از شهرستان فرار کند در دام ماموران گرفتار شد.
 
وی افزود:هم اکنون تحقیقات از متهم به قتل در اداره آگاهی ادامه دارد و او به زودی صحنه قتل را بازسازی خواهد کرد.