اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر فریب‌ خورده پس از تجاوز


دو فروشنده مواد مخدر، که دختری نوجوان را اغفال کرده و پس از تعرض به قتل رسانده بودند، به مرگ محکوم شدند.

روزنامه شرق: دو فروشنده مواد مخدر، که دختری نوجوان را اغفال کرده و پس از تعرض به قتل رسانده بودند، به مرگ محکوم شدند. 

رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که خانواده دختری ١٦ساله به نام پروانه به پلیس آگاهی استان فارس مراجعه کردند و گفتند فرزندشان گم ‌شده است. آنها توضیح دادند پروانه روز حادثه برای تفریح همراه دوستانش از خانه خارج شد اما پس از آن دیگر خبری از او نشد و نمی‌دانند چه اتفاقی برای پروانه رخ داده است.

کارآگاهان ابتدا به تحقیق از دوستان دختر نوجوان پرداختند اما آنها اطلاعی از سرنوشت پروانه نداشتند و گفتند روز حادثه اصلا او را ندیدند. به‌این‌ترتیب با توجه به سن این دختر، فرضیه فرار از خانه مطرح شد اما پرس‌وجو از اعضای خانواده و تحقیقات ویژه، پلیس را به این نتیجه رساند که این دختر انگیزه و دلیلی برای ترک منزل نداشت. فرضیه بعدی آدم‌ربایی بود اما با گذشت زمان این احتمال نیز کم‌رنگ شد زیرا هیچ‌کس با خانواده دختر تماس نگرفت و خواسته‌ای را مطرح نکرد. به این ترتیب پرونده به حالت راکد باقی ماند تا اینکه دو ماه بعد فردی ناشناس با پلیس تماس گرفت و گفت جسد دختری را در منطقه‌ای خارج از شهر کنار یک دریاچه دیده است.

مأموران بعد از دریافت این خبر به محل حادثه رفتند و جنازه دختری نوجوان را مشاهده و به پزشکی قانونی منتقل کردند. مشخصات ظاهری مقتول شباهت زیادی به پروانه داشت، به همین دلیل والدین او فراخوانده شدند. آنها بعد از رؤیت پیکر متوفی تأیید کردند جنازه متعلق به دخترشان است. پس از افشای سرنوشت دختر نوجوان تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه شد.

متخصصان پزشکی قانونی آزمایش‌های لازم را انجام دادند و اعلام کردند این دختر پیش از مرگ موردتعرض قرار گرفته و سپس قاتل یا قاتلان ٣٠ ضربه چاقو به او وارد کرده‌اند که همین امر باعث قطع شریان‌های حیاتی و خونریزی شدید شده است.

 تجسس‌های ویژه پلیس به شناسایی دو مظنون منجر شد و آنها بازداشت شدند. یکی از متهمان به نام امیر در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل با پروانه آشنا شدم و روابطم را با او شروع کردم. در این مدت توانستم با ادعای عشق و علاقه به پروانه او را فریب بدهم. چون در کار توزیع مواد مخدر هستم، از این دختر برای جابه‌جایی مواد سوءاستفاده می‌کردم تا اینکه او بعد از مدتی روابطش را با من قطع کرد. من و دوستانم از این می‌ترسیدیم که ما را به پلیس معرفی کند، به همین دلیل دنبال او می‌گشتم تا این مشکل را حل کنم. روز حادثه همراه دو دوستم بودم که پروانه را به‌طور اتفاقی دیدم. ما او را تعقیب کردیم و سپس وی را به محلی خلوت کشاندیم، در آنجا به او تعرض کردیم و دختر نوجوان را به قتل رساندیم».

دومین متهم نیز در بازجویی‌ها همین اعترافات را تکرار کرد و پلیس در ادامه به تحقیق برای دستگیری سومین متهم پرداخت اما ردی از او به دست نیامد، به همین دلیل دو متهم دستگیرشده در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه شدند. قضات امیر را به اتهام قتل به قصاص و دوست او را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کرد. همچنین هر یک از متهمان به جرم آدم‌ربایی به ١٥سال زندان محکوم شدند.


ویدیو مرتبط :
مستند مکث - پارتی ، تجاوز ، فریب ، قتل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر 12 ساله پس از تجاوز وحشیانه در مزرعه/ قاتل نوجوان:مقتول را به بهانه پیدا کردن گربه‌ام فریب دادم + عکس



یک نوجوان 15 ساله به اتهام تجاوز و قتل دختری 12 ساله بازداشت شد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،یک نوجوان 15 ساله به اتهام قتل دختری 12 ساله بازداشت شد .

این قاتل نوجوان که به اقتضای سنش نامش برده نشد به اتهام قتل دختر همسایه به نام " تایلی وجیل "دستگیر شد .

بر اساس گزارش پلیس این جنایت که در یک مزرعه در یک چراگاه اسب واقع در "سالت لیک سیتی" رخ داد ، قاتل در نیمه های شب به در خانه ی همسایه  رفت و خواهر بزرگتر قربانی جواب داد .

او در گزارش خود گفت : که قاتل از من درخواست کمک کرد تا به دنبال گربه ی گم شده اش بگردیم اما وقتی من قبول نکردم، او از " وجیل " درخواست کرد و او را با خود برد .

خواهر 14 ساله قربانی وقتی که " وجیل " دیر می کند موضوع را به مادرش گفته و شروع به دنبال گشتن او می کنند و مادر قربانی در ساعت 1/30 نیمه شب با پلیس تماس گرفته و خبر از گم شدن دخترش داد که در جستجویی 2 ساعته پلیس جنازه " وجیل " را در یک مزرعه پیدا کرد .

بدنبال آن قاتل دستگیر شد که در هنگام بازداشت ادعا می کرد که به همراه قربانی در مزرعه نبوده اما سپس به فریب دختر نوجوان به بهانه پیدا کردن گربه اش و تجاوز و قتل او اعتراف کرد.

پلیس در ادامه افزود: این قاتل پس از فریب دادن قربانی او را به یک مزرعه برده و پس از تجاوز به او پیراهنش را به دور گردنش پیچیده و او را خفه کرده است .

این قاتل بی رحم در دادگاه روز چهارشنبه محاکمه می شود که برای این جرم مجازات مرگ در نظر گرفته می شود اما گفته شده که به دلیل اینکه مجرم کمتر از 18 سال دارد این قانون مشمول حال او نمی شود و فقط مجازات زندانی در انتظار او خواهد بود .

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگاران