اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر جوان کرمانی توسط کارگران افغانی


دختر 25 ساله کرمانی که پس از مرگ پدرش مجبور شده بود در یک کارگاه پسته کار کند تا مخارج خانواده‌شان تامین شود، چندی پیش در محل کارش به قتل رسید.

خبرگزاری ایسنا: دختر 25 ساله کرمانی که پس از مرگ پدرش مجبور شده بود در یک کارگاه پسته کار کند تا مخارج خانواده‌شان تامین شود، چندی پیش در محل کارش به قتل رسید.

قاضی حمید اسحاقی با اعلام این خبر گفت: پس از قتل «حمیده» سه نفر از همکاران وی که از اتباع خارجی بوده‌اند متواری شده‌اند و احتمال اینکه آنها در این قتل نقش داشته باشند وجود دارد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای استان کرمان در خصوص جزئیات این قتل ادامه داد: چندی پیش در یکی از کارگاه‌های پسته جاده شرف آباد "حمیده" توسط سه نفر افاغنه که شب‌ها در آن کارگاه می‌خوابیدند به قتل رسیده است.

اسحاقی افزود: شب چهارشنبه 8 بهمن ماه سال جاری از طریق کلانتری 18 از وقوع یک قتل در یک کارگاه پسته باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدیم.

وی ادامه داد: این دختر 25 ساله در ساعت 5 بعد از ظهر منتظر صاحب کارگاه بوده است تا کلیدهای خود را تحویل دهد و به خانه برود اما گرفتار حادثه شومی می شود. هنگامی که صاحب کارگاه بر می‌گردد با در بسته مواجه می شود و هر چه به تلفن همراه حمیده تماس می‌گیرد پاسخی نمی‌شنود او با زحمت در را باز می‌کند و با جسد حمیده رو به رو می‌شود.

اسحاقی بیان کرد: افاغنه غیرمجازی که در این کارگاه مشغول به کار بوده‌اند، همزمان با این اتفاق متواری شده و هیچ رد و نشانی از خود به جای نگذاشته‌اند. متاسفانه حضور افاغنه بسیار مشکل ساز شده است و آنها رقم چشم‌گیری در ارتکاب جرم دارند.

بازپرس شعبه سوم در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ نشانی از افاغنه غیرمجاز در هیچ جا ثبت نیست، به همین دلیل بسیاری از جرایمی که مرتکب می شوند پرونده‌هایش مختومه اعلام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دزدی و قتل دختر جوان در مغازه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد



 

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد

 

دختر جوانی که از منزل برای رفتن به مسجد و ادای فریضه نماز خارج شده بود در بین راه با ضربات چاقو از پا درآمد.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه قضایی خان ببین از توابع استان گلستان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه به منظور تحقیقات و شناسایی علل و عامل قتل در محل حاضر شد.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی افزود: پس از انجام مراحل تحقیقات مشخص شد قاتل، جوانی به نام کیومرث است که پس از اقدام به قتل از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: خانواده قاتل و مقتول از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند که این اختلاف در نهایت مرگ دختر جوان را رقم زد.

به گفته قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد..... / خبرگزارى ایسنا