اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر به دست پسر همسایه



اخبار حوادث - قتل دختر به دست پسر همسایه

دختر جوان هنگامی که برای رفتن به محل کار از خانه خارج می‌شد نمی‌دانست  مرگ در کوچه‌شان به کمین‌اش نشسته است.

به گزارش ایران، در جریان این حادثه جوان دیوانه‌ای با نیت شیطانی وی را به داخل خانه‌ای کشاند اما وقتی با مقاومت وی روبه‌رو شد،‌ با ضربات مرگبار کارد به زندگی او پایان داد.

بنابر این گزارش، نخستین ساعات صبح 30 تیرماه سال‌جاری ساکنان محله‌ای در آمل با فریادهای دختر جوانی سراسیمه به خیابان دویدند. آنان وقتی با پیکر خون آلود و نیمه جان دختر همسایه روبه‌رو شدند بسرعت وی را به بیمارستان  17 شهریور انتقال داده و همزمان مأموران را در جریان قرار دادند.

 با حضور مأموران بر بالین این دختر و تحقیق از شاهدان عینی حادثه، پلیس اطلاعاتی به دست آورد که نشان می‌داد پسر جوانی که در همان محله زندگی می‌کند و 27 ساله و «علی» نام دارد به دختر جوان حمله کرده و او را با کارد مجروح کرده است. بررسی‌ها درباره جوان جنایتکار نشان می‌داد که وی به بیماری روحی و روانی ابتلا بوده و کر و لال است.

بدین ترتیب با توجه به مشخصاتی که از جوان مهاجم به دست آمده بود پلیس مخفیگاه او را ردیابی و وی را بازداشت کرد.

 سرهنگ «محمدصادق پهلوان» رئیس پلیس آمل در این باره گفت: سی‌ام تیرماه سال جاری اهالی یکی از محلات آمل با صدای جیغ و داد و کمک‌خواهی یک دختر جوان سراسیمه از خانه‌های خود خارج شدند.

وی افزود: مردم با حضور در صحنه با پیکر نیمه جان این دختر جوان که از ناحیه قفسه سینه بشدت زخمی شده بود مواجه شدند.  با تماس تلفنی مردم با مرکز 110، مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت: برابر بررسی‌های به عمل آمده این دختر دقایقی قبل از خانه خارج شده بود که یکی از همسایگانشان به نام «علی» 27 ساله که دارای سوابق روحی و روانی نامساعد و از نظر جسمی نیز کر و لال بوده به قصد آزار و اذیت این دختر جوان با وی درگیر شده و او را به زور به داخل خانه خود برده است.

سرهنگ پهلوان افزود: پس از این‌که علی با زور و تهدید دختر جوان را به حیاط خانه خود هدایت کرد، وقتی برای رسیدن به اهداف پلید خود با مقاومت وی مواجه شد با چندین ضربه چاقو وی را از ناحیه قفسه سینه زخمی کرد و سپس متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک اهالی محل و حضور عوامل امدادی پیکر زخمی دختر جوان به بیمارستان 17شهریور آمل منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان وی به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی جان باخت.

سرهنگ پهلوان اظهار داشت: این جوان در کمترین زمان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد و در محل مشخص شد متهم در گذشته نیز دارای سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در این شهر بوده است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل پسر همسایه در برابر خودکشی دختر همسایه !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر جوان به‌دست پسر معلول



اخبار حوادث -  قتل دختر جوان به‌دست پسر معلول

جوان معلول که دختری را با وارد آوردن ضربات چاقو به‌قتل رسانده ‌است توسط ماموران پلیس بازداشت و تحقیقات از وی آغاز شد.

 چند روز قبل به ماموران پلیس استان مازندران خبر دادند جسد دختری جوان در خیابان افتاده ‌است. وقتی پلیس به محل رفت متوجه شد قتل تازه اتفاق افتاده ‌است و چند نفر قاتل دختر جوان را دیده‌اند. پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی تلاش‌ها برای بازداشت جوانی که گفته می‌شد این قتل را مرتکب شده ‌است، آغاز شد.

 

ماموران متوجه شدند، متهم، جوانی معلول است که قصد داشت مقتول را برباید. او ابتدا جلو دختر را گرفت و چون نتوانسته او را با خود ببرد حین فرار دختر، دنبالش رفت و وی را با واردکردن ضربات چاقو به قتل رساند.

 

یکی از شاهدان پرونده که با صدای جیغ‌های مکرر دختر جوان به خیابان رفته ‌بود، به ماموران گفت: «من زمانی به محل رسیدم که متهم داشت دختر جوان را دنبال خود می‌کشید آن‌طور که از ظاهرش معلوم بود دختر سر کار می‌رفت که توسط جوان معلول مورد آزار قرار گرفت. متهم دست دختر را گرفته و به سمت خانه‌اش می‌کشید و دختر سعی داشت مقاومت کند.

 

وقتی متهم نتوانست دختر جوان را به داخل خانه بکشد، بلافاصله چاقویی از جیبش بیرون آورد و چند ضربه پشت‌سرهم به او زد ما سعی کردیم دختر جوان را نجات دهیم اما سرعت عمل متهم خیلی بالا بود و نتوانستیم جلویش را بگیریم وقتی ضربات را بر بدن او وارد کرد بلافاصله اورژانس را خبر کردیم با این‌حال شدت خونریزی زیاد بود و دختر جوان فوت شد.»

 

تحقیقات بعدی ماموران نشان داد احتمالا متهم قصد داشت به دختر جوان تعرض کند به‌همین‌دلیل سعی داشت او را به داخل خانه‌ای بکشاند.  متهم با توجه به مدارک جمع‌آوری شده و نظریه پزشکی‌قانونی در خصوص علت تامه فوت که اصابت جسم برنده به نواحی حساس بدن دختر جوان را مورد تایید قرار داد، بازداشت شد.
اخبار حوادث - شرق