اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل خواهر پس از مصرف شیشه و اکس



جوان 26 ساله‌ای به علت خارج شدن از حال طبیعی ناشی از مصرف مواد روان‌گردان خواهر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

 روز ۳۰ مهرماه یک دستگاه پراید خانمی چاقو خورده را که از نواحی صورت، گلو و زیر قلب مصدوم شده بود به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال داد.

خانواده مصدوم اعلام کردند دقایقی پیش برادر مصدوم وی را با ضربات چاقو مجروح و از خانه فرار کرده است.

براساس اعلام مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد مصدوم در بدو ورود به اورژانس بیمارستان به علت خونریزی و ضربات متعدد چاقو جان باخته است.

نخستین روز آبان‌ ماه برادر مقتول که ضارب مقتول نیز هست به کمپی در اطراف تهران مراجعه می‌کند و در آنجا از وی شماره‌ای می‌خواهند و وی شماره‌ای به اشتباه ارائه می‌کند و پس از جر و بحث درنهایت پلیس به محل کمپ آمده و شماره اصلی را از ضارب مقتول اخذ کرده که شماره برادر ضارب و مقتول است.

پس از تماس با برادر مقتول پلیس پی به حادثه ذکر شده می‌برد و ضارب بازداشت می‌شود ولی از آنجا که محل وقوع جرم تهران بوده است پرونده و متهم به تهران ارسال می‌شود.

در تحقیقات ضارب که برادر مقتول نیز هست اعلام می‌کند که من به علت مصرف مواد روان‌گردان در حال طبیعی نبودم و خواهر خود را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده و از خانه فرار کردم.

وی در تحقیقات اعلام کرده است هیچگونه انگیزه‌ای برای این کار نداشته است و به علت مصرف شیشه از خود بی‌خود شده است و فاقد هرگونه بیماری روانی یا اختلاف با خواهر خود است.

برادر مقتول در توضیح روز حادثه گفت: روز پنجشنبه پیش از رفتن به منزل به مبلغ 100 هزار تومان مواد روان‌گردان شامل شیشه و قرص اکس تهیه کردم و به منزل رفتم. پس از مصرف مقدار زیاد شیشه احساس کردم که حال مناسبی ندارم بنابراین قرص‌های اکس را مصرف کردم تا حالم بهبود یابد ولی بدتر شدم و متاسفانه فردای روز مصرف این اتفاق افتاد و با چاقوی ضامن‌دار که در جیب داشتم خواهرم را مضروب کردم.

ضارب ادامه داد: تحصیلات اول راهنمایی دارم و به شغل نجاری مشغولم و مدت 7 سال است که شیشه مصرف می‌کنم.

وی افزود: ما در خانواده یک خواهر و 6 برادر هستیم که تنها خواهر من که به دست من مجروح شد 28 سال سن داشت و تازه ازدواج کرده بود.

وی تأکید کرد: من در حال خود نبودم والا خواهر خود را دوست داشتم.

ضارب در پایان گفت: من روزانه حدود 50 هزار تومان مواد روان گردان مصرف می‌کردم.


  اخبار  حوادث  -  فارس


ویدیو مرتبط :
آخر عاقبت مصرف مواد مخدر از زبان زن مصرف کننده شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مادربزرگ به خاطر مصرف اکس!



قتل مادربزرگ به خاطر مصرف اکس!

پسربچه سیزده ساله پس از مصرف قرص اکس مادربزرگ خود را به قتل رساند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یورو پن فونیکس نوشت:

این پسر به همراه دوستش پس از اینکه قرص اکس مصرف می کنند به منزل مادربزرگ مادری خود می رود و پس از اینکه او را به قتل می رسانند جواهرات و پول های او را به سرقت می برند.

جالب اینجاست که پس از آن با سرقت اتومبیل او به پیتزا فروشی می روند و پیتزا می خورند!

پلیس ایالت ویسکانسن آمریکا اعلام کرده که این نوجوان و دوستش را بازداشت کرده است.

وکیل این دو نوجوان اعلام کرده که تمام سعی خود را خواهد کرد تا این افراد مشمول افراد زیر سن قانونی شوند تا مجازات کمی برای آنها در نظر گرفته شود./جام نیوز