اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل جوان 25 ساله به خاطر خودنمایی در قهوه خانه!


ضارب «حامد» 19 ساله و دارای سابقه درگیری بود که در قلیان‌سرا با بهانه واهی برای ابراز وجود و عرض‌اندام پس از ایراد ضربه با چاقو به سر مقتول، از صحنه متواری شده بود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری جوانی که برای خودنمایی فرد دیگری را در قلیان‌سرا به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا زرعی‌چیان  گفت: درپی وقوع درگیری در یکی از قلیان‌سراهای شهرستان لنگرود، ماموران پلیس در صحنه حاضر و با جوانی 25 ساله که بر اثر اصابت چاقو بر زمین افتاده بود مواجه شد.

 مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد که شدت جراحت وارده موجب مرگ وی شد.


وی با بیان اینکه پلیس اقدامات خود برای شناسایی ضارب که متواری شده بود را از همان لحظات اولیه آغاز کرد، گفت: ضارب «حامد» 19 ساله و دارای سابقه درگیری بود که در قلیان‌سرا با بهانه واهی برای ابراز وجود و عرض‌اندام ضمن درگیری با مقتول 25 ساله پس از ایراد ضربه با چاقو به سر او، از صحنه متواری شده بود.

ماموران پس از حدود چهارساعت از وقوع درگیری با انجام هماهنگی قضایی وی را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.


ویدیو مرتبط :
پرده برداری از آداب دیزی خوری در قهوه خانه 260 ساله!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل جوان 25 ساله به خاطر اختلافات خانوادگی/ قاتلان جسد را در کارخانه گونی‌بافی رها کردند



فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ همت شکری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جسد مردی حدودا 25 ساله در حومه بیستون رها شده، تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان فراری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از تحقیقات پلیس و بررسی سرنخ‌های موجود، ضمن هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری دو نفر مظنون به قتل اقدام شد.

وی گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، یکی از متهمان به قتل مقتول اعتراف کرد و طبق اعترافات متهم، در شهرستان صحنه بر اثر ضربات وارده به سر مقتول او را به قتل رسانده و در محوطه کارخانه گونی‌بافی بیستون رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام ذکر کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی  شهرستان با تمام توان و اقتدار با هر نوع ناامنی و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و سلب آسایش مردم را دارند مقتدرانه و قانونمند برخورد خواهد کرد.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران