اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل جوان «گوش شکسته» در مشهد




 اخبار حوادث - قتل جوان «گوش شکسته» در مشهد

 جسد مجهول الهویه جوانی با «گوش های شکسته» که احتمال می رود کشتی گیر یا جودوکار بوده، در جاده فرعی روستای بازمرگان داخل کیسه پلاستیکی کشف شد.

به گزارش خراسان، صبح روز گذشته رهگذری که از جاده فرعی معروف به جاده گاز عبور می کرد، جسد جوانی را داخل پلاستیک مشکی مشاهده کرد و موضوع را به نیروهای انتظامی اطلاع داد. ماموران کلانتری فردوسی مشهد در پی تماس این شهروند به محل حادثه عزیمت کردند. آنان پس از تایید درستی خبر و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی سید جواد حسینی اعلام کردند. عقربه های ساعت 8:30 صبح را نشان می داد که قاضی ویژه قتل عمد به همراه کارآگاهان اداره جنایی و پزشک قانونی عازم محل کشف جسد شد و بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه یافت.

 جسد مربوط به جوانی حدودا ۲۸ تا ۳۰ساله بود که شلوار پارچه ای شکلاتی رنگ، پیراهن نیمه آستین صورتی چهارخانه و کفش چرمی قهوه ای سوخته بر تن داشت. این جوان که با واردآمدن ضربات جسم سخت و برنده لبه دار مانند ساطور یا تبر به قتل رسیده، اندامی ورزشکاری داشت که گوش هایش نیز مانند گوش های کشتی گیران شکسته بود. این درحالی بود که هیچ گونه مدارک شناسایی در جیب های متوفی پیدا نشد و این احتمال قوت گرفت که جوان مذکور در جای دیگری به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت، جسد او را در محل کشف رها کرده اند. پزشک قانونی در معاینات اولیه علت مرگ وی را شکستگی جمجمه اعلام کرد و نظر داد که حدود ۸ تا ۱۲ساعت از مرگ او می گذرد.

گزارش خراسان حاکی است: قاضی حسینی، پس از بررسی همه جوانب ماجرای قتل جوان «گوش شکسته» با صدور دستورات ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی خواست با توجه به سرنخ های موجود برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک اقدام کنند. در پی صدور دستورات قضایی، تلاش های پلیس در این باره وارد مرحله جدیدی شد تا راز این قتل به زودی افشا شود.


  اخبار حوادث - خراسان


ویدیو مرتبط :
آهنگ شکسته ام شکسته - (محلی غمگین از مرتضی جوان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک زن جوان در بلوار سرافرازان مشهد



 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 


مرد میانسال که صبح دیروز جنایتی هولناک را در بلوار سرافرازان مشهد رقم زده بود در جریان تحقیقات ماموران پلیس دستگیر شد.

 

مهر:ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز ماموران پلیس در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مشهد از قتل زن جوانی در بلوار سرافرازان این شهر باخبر شدند. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 40 مشهد همراه بازپرس جنایی مشهد در محل حاضر شده و با جسد زن 37 ساله ای روبرو شدند که به طرز هولناکی با ضربه های کارد از پا درامده بود. مرد میانسالی نیز به عنوان عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شده بود.

 

شاهدان ماجرا که با دیدن صحنه این جنایت وحشت زده شده بودند در جریان تحقیقات پلیسی گفتند: مقتول سوار یک خودروی آژانس در حال عبور از این محل بود که مرد میانسال راه خودروی آنها را با خودروی خود سد کرد. او پس از پیاده شدن از خودرو به سوی زن جوان رفت و پس از شکستن شیشه خودرو چند ضربه کارد به سر و گردن مقتول وارد کرد. مرد خشمگین سپس قربانی خود را از ماشین بیرون کشید و دوباره با کارد به جان او افتاد.

 

سرهنگ احد کریمی – رئیس پلیس مشهد – در این باره گفت: پس از تحقیقات مقدماتی جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم نیز برای کشف انگیزه اش از این جنایت تحویل ماموران پلیس شد.... / mehrnews.com