اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل جوان ناکام به خاطر تصادف با موتور



قتل پسر جوان به خاطر تصادف با موتور

پسر جوان که در جریان درگیری در یک باغ در شهریار پدر و پسری را با ضربه چاقو زده بود در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه محاکمه متهم در جلسه 74 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم کاکلی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده علی 18 ساله متهم به قتل حسین در تاریخ 25 اردیبهشت سال 90 می باشد. متهم همچنین پدر مقتول را مجروح کرده و 7 روز پس از این قتل دستگیر شد. با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه قتل گزارش پزشکی قانونی و تحقیقات صورت گرفته برای علی تقاضای مجازات قانونی را دارند.

در ادامه اولیای دم با حضور در دادگاه برای متهم تقاضای قصاص کردند. قاضی عبداللهی نیز با تفهیم اتهام به علی از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز پس از حضور در جایگاه اظهار داشت: روز حادثه من و دوستم در حال رفتن به باغی بودیم تا در آنجا مواد مخدر مصرف کنیم . مقتول سوار بر موتورسیکلت از کنار من رد شد که ناگهان فرمان موتورش به بدن من خورد و سر این موضوع با هم درگیر شدیم. با دخالت اهالی این درگیری پایان یافت و من و دوستم به باغ رفتیم. در حال مصرف مواد مخدر بودیم که حسین و پدرش با موتور به آنجا آمده و با هم درگیر شدیم. من از دوستم چاقویی گرفته و با آن به طرف پدر و پسر حمله کردم.

بعد از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک دو جوان موتور سوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل سرباز جوان به خاطر ضبط صوت



قتل سرباز جوان به خاطر ضبط صوت

سربازی که به خاطر اختلاف بر سر دستگاه ضبط صوت، هم خدمتی خودش را در پادگان به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه به تشریح ماجرا پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد متهم است 17 فروردین 86 در جریان یک درگیری با هم دوره ای خود در پادگان مرتکب قتل او شده است. او چندی قبل در شعبه 71 دادگاه  کیفری محاکمه و به اتهام قتل شبه عمد محکوم به دیه و دو سال زندان شده بود اما قضات شعبه 31 دیوان عالی کشور به حکم مجازات او نقص گرفته و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه بازگردانده بودند.

در جلسه دادگاه که امروز به ریاست قاضی عزیز محمدی برگزار شد متهم در دفاع از خود گفت: من و سجاد - مقتول - سرباز یک پادگان بودیم، چند روز قبل از قتل او دستگاه ضبط صوت مرا گرفت و آن را خراب کرد. شب حادثه بر سر همین موضوع در آسایشگاه درگیر شدیم و با دخالت دیگر سربازها موضوع پایان یافت. یک ساعت بعد در راه پله با هم روبرو شده و دوباره درگیرشدیم که هر دو از ارتفاع حدود 4 متری به پایین پرت شدیم. من پایم شکست و سجاد به علت اصابت سرش به زمین جان سپرد. من قصد کشتن دوستم را نداشتم و این حادثه ناگهانی رخ داد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیلی مدافعش قضات دادگاه برای صدروحکم وارد شور شدند./مهر