اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل بچه‌محل در صف نانوایی/ متهم: مقتول دوست داشت با من دعوا کند



مرد جوانی كه هم محله‌ای خود را در صف نانوایی به قتل رساند صبح امروز در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اول مهر سال 93 ماموران در جریان وقوع یك درگیری مرگبار در ورامین قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. كارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه كه جلوی در یك نانوایی بود به تحقیق در این رابطه پرداختند.

ماموران پس از بررسی موضوع دریافتند كه دو مرد جوان در صف نانوایی با یكدیگر درگیر شده و یكی از آنها با چاقو دیگری را به قتل رسانده است. با انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم نیز همانجا دستگیر شد.

وی با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من قصد قتل نداشتم. مقتول با من بچه محل بود و همیشه سعی می كرد با من دعوا كند. او از من خوشش نمی آمد و هر جا مرا گیر می آورد اذیتم می كرد. امروز هم در صف نانوایی باز هم مقتول به سراغ من آمد و شروع به دعوا كرد. من هم عصبانی شدم و با چاقو او را كشتم.

بعد از اعترافات این مرد پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت و صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. این مرد صبح امروز در همین شعبه محاكمه شد. وی در این جلسه با تكرار اظهارات قبلی خود به هیات قضایی گفت: من قصد كشتن كسی را نداشتم و فقط از روی عصبانیت اینكار را كردم. الان هم خیلی پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص صادر كنند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
روحانی برو تو صف نانوایی ببین چه خبره؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس



قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس

مرد جوان تنها به دلیل آنکه دختر بچه 4 ساله بنام کایلا گارسیا را تنها به دلیل آهسته راه می رفت و محتویات درون ساندویچ اش را بر روی زمین ریخته بود، وی مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک مرد 23 ساله دختر بچه 4 ساله ای را به طرز فجیعی به قتل رساند.

بنابرگزارش پلیس؛ "ملانی گارسیا" 21 ساله مادر "کایلا" 4 ساله در حالی که در دادگاه گریه می کرد، فریادزنان به دوست پسر 23 ساله خود حمله ور شده و گفته است: "قاتل پست فطرت تو دختر مرا کشتی." 

مادر کودک در تشریح این ماجرای تلخ به دادگاه گفت: «ماتیو کاریلو دوست پسرم بوده و دختر بچه ام را تنها به دلیل انداختن گوشت ساندویچ بر روی زمین و آهسته راه رفتن ،مجبور کرد تا لباس اش را درآورده، سپس او را به نیمکت بست و با کمربند به جانش افتاد.»

این مادر افزود: «متهم با نهایت قساوت، بچه را در حالی که می گریست، مجبور کرده بود  برای یک مدت طولانی جعبه بزرگی را  بالای سر بگیرد و زمانی که بچه قادر به انجام آن نشده با لگد و سیلی به جان او افتاده و چندین بار سر او را محکم به زمین می کوبد به طوری که در نهایت بچه 4 ساله از شدت جراحات بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل جراحات وارده به سر و خونریزی های داخلی در بیمارستان جان می بازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، دادگاه پس از شنیدن اظهارات مادر مقتول،"ماتیو کاریلو" را به جرم بدرفتاری، اعمال خشونت بیش از اندازه و قتل عمد همراه با نهایت قساوت تا تشکیل دادگاه نهائی و تکمیل شدن پرونده به قید وثیقه 100 هزار دلاری روانه زندان کرد./جام نیوز