اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل به ‌خاطر زیاده‌ خواهی همسر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قتل به ‌خاطر زیاده‌ خواهی همسر

استفن دورسی 21 ساله مدعی است چون همسر 19 ساله‌اش زیاده‌خواه بوده او را كشته است.

«دورسی» كه دو سال قبل ازدواج كرده متهم است پس از به قتل رساندن همسرش نیكول كه از او فرزندی یك ساله دارد جسد او را در زیرزمین خانه پنهان كرده و برای بیرون نرفتن بوی تعفن جسد، هر روز تعداد زیادی شمع خوشبو روشن می​كرده است.

پلیس پس از آن‌كه والدین این مادر جوان از مفقود شدن ناگهانی دخترشان ابراز نگرانی كردند تحقیقات خود را آغاز كرده و پس از ورود به منزل این زوج، جسد نیكول را پیدا كردند.

دورسی مدعی است عدم‌توانایی‌اش در تامین مخارج زن جوانش عامل قتل او بوده است زنی كه بسیار زیاده‌خواه بوده و چیزهایی از او می‌خواسته كه قادر به تامین آن نبوده است.

متهم به قتل می‌گوید ازدواج او و همسرش در آن سن و سال اشتباه بوده و همین مساله بتدریج موجب بروز مشكلات پیش‌بینی نشده در زندگی مشتركشان شده است/جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
قتل همسر به خاطر فیلم های ماهواره ایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل همسر به خاطر ۲۰۰ هزار تومان



 

مردی در شهرستان مهریز در استان یزد پس از كشتن همسر خود دچار عذاب وجدان شد و خود را به پلیس معرفی كرد.فردی به نام علیرضا ۲۹ ساله اهل زاهدان، ساكن مهریز كه همسر خود را به قتل رسانده بود، با حضور در اداره آگاهی مهریز بیان كرد: در خانه با همسرم به نام مهری دعوایمان شد و او را با دست خفه كردم و جسدش را درون چاه فاضلاب خانه انداختم، سپس به زاهدان رفتم و پس از مدتی به علت عذاب وجدان به مهریز بازگشتم.

در این اساس ، ماموران آگاهی برای تحقیقات و بررسی های لازم به محل یاد شده مراجعه كردند و با حضور ماموران آتش نشانی و امداد و نجات استان یزد پس از برداشتن سرپوش چاه، جسد را بیرون آوردند و برای سیر مراحل قانونی و معاینه به پزشكی قانونی انتقال دادند.

براساس تحقیقات انجام شده، ۱۰ سال از ازدواج متهم با مقتول می گذرد و در این مدت قاتل همواره با همسرش بر سر مسائل خانوادگی و مالی دعوا داشتند.

براساس این گزارش، در روز قتل، قاتل به خاطر اصرار همسرش در بازپرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بدهی، وی را در حالی كه مشغول تماشای تلویزیون بود از پشت سر، با گرفتن گردنش خفه كرد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.... /جام جم آنلاین