اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل به خاطر ریختن آشغال جلوی درب منزل/ شناسایی قاتل با هویت جعلی در کارگاه



اخبار حوادث - قتل به خاطر ریختن آشغال جلوی درب منزل/ شناسایی قاتل با هویت جعلی در کارگاه

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتلی که بر سر ریختن آشغال‌های منزل، شخصی را در شهرستان بوکان کشته بود خبر داد.

سرهنگ رسول النقی‌پور رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از اطلاع از وقوع نزاع منجر به قتل فردی به هویت معلوم، بلافاصله کارآگاهان جنایی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در تحقیقات محلی صورت گرفته قاتل شناسایی، و با توجه به حساسیت موضوع مشخصات قاتل با استفاده از سامانه‌های موجود استخراج و به کلیه واحد‌های تابعه و استان‌های همجوار اعلام و تحقیقات گسترده فنی و پلیسی در جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری آغاز شد.

وی افزود: در ادامه در پی کسب اخبار واصله از منابع خبری اطمینان حاصل شد که قاتل متواری با هویت جعلی در شهرستان ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی مخفی شده است.

سرهنگ النقی‌پور خاطر نشان کرد: با اعزام پرسنل آگاهی بوکان به شهرستان ملکان و با انجام فعالیت‌های گسترده اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و طی یک عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل معترف و بیان داشت با مقتول بر سر ریختن آشغال‌های منزلشان در جلوی درب درگیر شده که در حین نزاع با استفاده از چاقو وی را به قتل رسانده و به شهرستان ملکان متواری و با هویت جعلی در یک کارگاه مشغول به کار شدم. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عاقبت آشغال ریختن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم قصاص برای قاتل فراموشکار/ قتل به خاطر سوءظن



حکم قصاص برای قاتل فراموشکار/ قتل به خاطر سوءظن

قاتل فراموشکار که به خاطر سوءظن دست به جنایت زده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

اخبار حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده علی متهم است دهم اردیبهشت سال 89 یکی از بستگانش به نام احمد را با ضربه های کارد مجروح کرده است. مرد جوان سپس به بیمارستان منتقل شد که پس از 10 روز به دلیل شدت جراحات جان سپرد. پس از این جنایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده و موفق به دستگیری قاتل شدند.

علی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت : به مقتول سوءظن داشتم و این موضوع آزارم می داد. روز حادثه با تهیه یک چاقو سراغش رفتم. می دانستم در خانه تنها است. به همین خاطر پس از ورود به خانه با او درگیر شده و با کارد ضربه ای به سینه اش زدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.در جلسه محاکمه که در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد، اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند.

علی نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت : از روز حادثه چیزی به خاطر نمی آورد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شده و علی را به قصاص محکوم کردند./مهر