اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل با اسلحه شکاری تقاص دیرآمدن به خانه!


دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد.

علی‌رضا آقاجری در این باره اظهارکرد: با اعلام گزارش یک فقره تیراندازی در خیابان طالقانی، پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات گسترده در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که شخصی به هویت (ع.م) فرزند خود را با ضرب گلوله اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

آقاجری ادامه داد: بنا بر اظهارات متهم که اکنون در بازداشت به سر می‌برد، انگیزه ارتکاب این جنایت، اختلاف خانوادگی بوده است.

دادستان ماهشهر گفت: متهم در اقاریر خود اظهار داشته که فرزندم مرا بسیار اذیت می‌کرد و تا دیروقت بیرون از منزل می‌ماند و حرف‌های مرا گوش نمی‌کرد و حتی در چند مورد مرا کتک زده بود که آن روز من عصبانی شدم و با اسلحه شکاری خود به فرزندم شلیک کردم که باعث مرگش شد.

آقاجری بیان کرد: پرونده در دست بررسی است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
قتل دو بچه با اسلحه در خانه ای در اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر و مادر با اسلحه شکاری



اخبار حوادث - پسر جنایتکار دستگیر شد
قتل پدر و مادر با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری قاتلی که پدر و مادر خود را یک ماه قبل در این شهرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ محسن سروقد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس گفت: در مرداد ماه امسال ماموران انتظامی بخش «خشت» شهرستان کازرون از وقوع یک فقره قتل مطلع و بلافاصله به همراه تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با جسد مردی 60 ساله که با اسلحه شکاری به قتل رسیده بود، مواجه شدند، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد درگیری خانوادگی بین فرزند و پدر اتفاق افتاده که فرزند خانواده با استفاده از سلاح شکاری پدر خود را به قتل رسانده و مادر و یکی از برادران خود را مجروح کرده که به بیمارستان انتقال یافته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از چند ساعت مادر قاتل هم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند، گفت: با توجه به متواری شدن قاتل ، ماموران انتظامی بخش «خشت» با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران