اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل انتقامجویانه بعد‌از طلاق(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,قتل زن 19 ساله

اخبار حوادث - این جنایت صحنه هولناکی را در خیابان‌های گرگان به تصویر کشید
قتل انتقامجویانه بعد‌از طلاق

مردی انتقامجو در اقدامی جنون‌آمیز همسر مطلقه‌اش را وسط خیابان اصلی گرگان هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داد.

این جنایت تلخ بازتاب گسترده‌ای در بین مردم گرگان داشت و مقامات قضایی از رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده خبر دادند.


صبح سه‌شنبه هفته گذشته در چهارراه تابلو گرگان، رهگذران شاهد قتل هولناک یک زن جوان 19 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.
زن جوان که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.


مرتضی 32 ساله یکی از مغازه‌دارها که شاهد جنایت بوده، اظهار کرد: صبح ساعت 08:35دقیقه کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم زن جوانی در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقویی در دستش در تعقیب وی است.


وی افزود: در مدت زمان کوتاهی که زن جوان از خیابان عبور کرد و دوباره برای فرار از دست آن مرد می‎خواست عرض خیابان را بدود، در بین خودروها تعادلش را از دست داده و مرد جوان نیز با چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت به بدن آن زن زد و بلافاصله از محل متواری شد.


مرتضی گفت: این حادثه در کمتر از 20 ثانیه روی داد و پس از فرار آن مرد، مردم بلافاصله وی را در کوچه‎های پایین‎تر دستگیر کرده و موضوع را به پلیس 110 و اورژانس 115 برای اقدامات ویژه اطلاع دادند.


جواد یکی دیگر از شاهدان حادثه در این گفت‌وگو بیان کرد: مردمی که در صحنه بودند بسیار تلاش کردند که با نگه داشتن محل جراحت جلوی خونریزی را بگیرند، اما تعداد ضربات چاقو به قدری شدید و زیاد بود که خون بسیار زیادی کف خیابان را پر کرده بود.


وی اضافه کرد: در همه عمرم چنین صحنه ناراحت‌کننده‎ای را ندیده بودم و هر شخصی که این صحنه را دید بسیار متأسف و ناراحت بود و از لحظه وقوع حادثه کسبه و کسانی که صحنه را مشاهده کردند از نظر روحی بسیار آشفته هستند.


رضا 43 ساله یکی دیگر از کسبه محل و شاهدان وقوع حادثه اظهار کرد: من در حال حرکت به سمت محل کارم بودم که مشاهده کردم زن جوانی از یک تاکسی پیاده شد و بلافاصله از خودروی پشت سر، یک مرد جوان از خودرو خارج شد و بلافاصله به سمت این زن دوید و وی نیز در حال متواری شدن از دست این مرد جوان بود.


وی اضافه کرد: پس از مدت کوتاهی دویدن و تلاش زن جوان برای فرار از چنگال مرد جنایتکار، به زمین افتاد و مرد جوان نیز با ضربات چاقو چند ضربه‎ به پیکر این زن وارد کرد و بلافاصله متواری شد که مردم وی را در خیابان پایین‎تر از وقوع حادثه دستگیر کردند.
رضا ادامه داد: تا رسیدن اورژانس در صحنه حاضر بودم و متأسفانه مشاهده کردم که این زن جوان حتی در خودروی آمبولانس نیز زجر زیادی کشید.


رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص زوایای دیگر وقوع این حادثه، اظهار کرد: صبح سه‌شنبه و در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 گرگان مبنی بر وقوع یک نزاع و درگیری در چهارراه تابلو گرگان مأموران بلافاصله برای بررسی صحنه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.


سرهنگ محمدرضا اکبری ادامه داد: مأموران هنگام رسیدن به صحنه جرم مشاهده کردند که شهروندان مرد چاقو‌کش را دستگیر کرده‌اند و تحویل مأموران داده‌اند که یکی از شاهدان حادثه به مأموران اظهار کرد این مرد با زنی درگیر شده و با چاقو وی را مجروح کرده است و پس از این عمل چاقو را به داخل حیاط‎های خانه‌های اطراف پرت کرده و در حال فرار بود که مردم وی را دستگیر کردند.


وی اضافه کرد: پویا 23 ساله تحت بازجویی قرار گرفت.
مأموران چاقوی وی را در حیاط یکی از خانه‌های اطراف محل جنایت کشف کردند که بر اثر شدت پرتاب شدن دچار شکستگی شده و هنگام بازرسی از پویا یک پنجه بوکس نیز به‌دست آمد.


سرهنگ اکبری ادامه داد: مأموران برای بررسی وضعیت زن جوان به نام فائزه نیز به بیمارستان اعزام شدند که براساس اعلام کادر پزشکی، فائزه 19 ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ورود سه ضربه چاقو از پشت جان خود را از دست داد.


طلاق مرگبار
رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: پویا در اعترافاتش گفته است که فائزه همسر وی بوده و در خیابان وی را با مردی غریبه دیده و با آن مرد درگیر شده، اما همسرش برای مداخله وارد شده و ضربه چاقو به وی اصابت کرده است.


سرهنگ اکبری بیان کرد: در تحقیقات دیگر مأموران مشخص شد که فائزه همسر سابق پویا بوده و چهار سال پیش با هم ازدواج کرده بودند و به دلیل اختلافات خانوادگی سه ماه پیش در جلسه رسمی دادگاه از هم جدا شده‌اند.


وی اضافه کرد: با بررسی‎های تکمیلی در خصوص نحوه حادثه و با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‎های مداربسته محل وقوع حادثه و تحقیقات میدانی مأموران مشخص شد که اظهارات پویا دروغ بوده و در خصوص نحوه حادثه بسیاری از زوایای موضوع برای مأموران مشخص شد.


رئیس پلیس آگاهی گلستان در پایان عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت پلیس در خصوص چنین جرایمی، تحقیقات گسترده و جدی پلیس برای مشخص شدن علل اصلی وقوع این جنایت هولناک و زوایای مختلف علت وقوع این قتل ادامه خواهد داشت.


رسیدگی خارج از نوبت
دادستان مرکز استان گلستان نیز گفت: این زن توسط شوهر سابق خود که چند ماه پیش از هم جدا شده بودند به قتل رسید.


«حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی حقی» بر برخورد سریع قانونی دستگاه قضایی با عامل این‌جنایت تأکید کرد و گفت: برخورد قضایی باید به‌گونه‌ای باشد که آرامش را به جامعه برگرداند.


حجت‌الاسلام و‌المسلمین حقی گفت: وقوع حادثه فجیع روز سه‌شنبه در انظار عمومی و نیز نوع جرم که قتل است، آرامش جامعه را برهم زده و رسیدگی نیز باید به‌گونه‌ای باشد که روح آسیب دیده مردم آرام شود.


وی در خصوص این جنایت گفت: در این حادثه مردی که سه ماه قبل همسر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی طلاق داده بود به دلیل ظن و گمان در ملأ عام و مقابل دیدگان مردم اقدام به قتل او کرد.


به‌گفته برخی شاهدان عینی این جنایت، زن جوان پس از پیاده شدن از تاکسی توسط مردی که از خودروی دیگری پیاده می‌شود تحت تعقیب قرار گرفته و خیلی‌زود لابه‌لای خودروهای در خیابان با اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسید.


این زن جوان که بلافاصله با کمک مردم و توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد، به‌دلیل شدت جراحات و خونریزی جان خود را از دست داد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
عکس بازیگرای طلاق گرفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرار قتل هنرپیشه زن بالیوود+ عکس



اسرار قتل هنرپیشه زن بالیوود+ عکس

حوادث - سرنخ نوشت:

روز سه‌شنبه هجدهم آوریل یکی از روزهای تلخ در تاریخ سینمای بالیوود بود؛ روزی که خبر مرگ دلخراش میناکشی تا پا یکی از بازیگران تازه‌کار بالیوودی در همه جا پیچید.

در این روز میناکشی توسط دونفر دیگر از همکارانش که قرار بود باهم در فیلمی به نام هرویین بازی کنند. ربوده شد و به طرز فجیعی به قتل رسید. با انتشار خبر مرگ میناکشی، مردم هندوستان در بهت عجیبی به سر می‌برند و این جنایت غیرمنتظره حتی نیروهای پلیس این کشور را هم شوکه کرده است.

 

این بازیگر 26 ساله کار خود را با بالیوود با ایفای چند نقش بسیار کوتاه آغاز کرد اما در عرض چند سال گذشته توانست با بازی‌هایش به شهرت برسد. او در رشته هوانوردی فارغ‌التحصیل شده بود اما به خاطر علاقه به بازیگری هرگز رشته تحصیلی خود را ادامه نداد. میناکشی حتی پس از فارغ‌التحصیلی به یک مؤسسه بازیگری رفت تا هنرپیشگی بیاموزد و پس از دریافت دیپلم در همان جا تدریس مشغول شد.

 

 ,هنرپیشه زن بالیوود,قتل هنرپیشه زن بالیوود,عکس هنرپیشه زن بالیوود,اخبار,اخبار حوادث

 

سال گذشته در چنین روزهایی نام میناکشی به خاطر بازی در فیلم ترسناک 404 بر سر زبان‌ها افتاد و همین باعث شد تا در عرض یک ماه در تعداد زیادی از مصاحبه‌های رسانه‌ها مختلف شرکت کند. در همان زمان بود که با دو بازیگر دیگر که البته کار خود را تازه آغاز کرده و حتی هیچ‌کس به درستی آنها را نمی‌شناخت. آشنا شد. آن دو، خود را از دوستان میناکشی نشان می‌دادند و به این طریق توانستند در عرض مدت‌کوتاهی اطمینان او را به دست آورند.

دوستان جدید میناکشی، آمیت‌جایزوال 36 ساله و نامزدش پرتی سویین نام داشتند. آنها با اینکه در ظاهر خودشان را دوست او نشان می‌دادند اما به شدت به میناکشی و اینکه روز به روز در کار خود موفق می‌شود، حسادت می‌کردند و با نزدیک شدن به او تصمیم داشتند ضربه‌ای وحشتناک به او وارد کنند تا اینکه یک روز بالاخره بهانه‌ای برای انتقام‌گیری از میناکشی برای‌شان فراهم شد. آنها از صحبت‌های میناکشی متوجه وضعیت مالی خانواده‌اش شدند.

میناکشی مدعی شده بود که تنها به خاطر علاقه و سرگرمی بازیگر شده است و هیچ احتیاجی به حقوق آن ندارد.طبق گفته‌ها میناکشی آنها خانه‌ای بسیار زیبا و مجلل در تپه‌های دهرادان داشتند.

آمیت و پرتی که به شدت احتیاج به پول داشتند تا بتوانند زودتر با هم ازدواج کنند. زمانی که از این موضوع مطلع شدند، تصمیم‌ گرفتند میناکشی را ربوده و از خانواده‌اش درخواست مبلغ زیادی پول کنند.

 

سفر مرگ

برای رسیده به این هدف آنها میناکشی را به سفری کوتاه به گوراکپور، شهر کوچکی در دامنه‌های نپال که به خاطر داشتن معابد بسیار زیبا مشهور است، دعوت کردند.

اما برخلاف تصور میناکشی، در آنجا نه تنها با او مانند یک مهمان رفتار نشد بلکه به محض رسیدن او را زندانی کرده و پیغامی برای خانواده‌اش فرستادند که اگر 18 هزار یورو برابر با یک میلیون و 500 هزار روپیه برای آنها نفرستند، دخترشان کشته خواهد شد.

 

خانواده میناکشی 60هزار روپیه معدل با 730 یورو برای آنها فرستاده و پیغام دادند که به سرعت بقیه پول را هم پرداخت خواهند کرد. اینجا بود که آمیت و پرتی پس از دریافت مقدر اولیه پول متوجه شد که خانواده میناکشی تا آن حدی که دخترشان گفته متمول نبوده و وضعیت مالی معمولی‌ای دارند و به احتمال زیاد از پس پرداخت بقیه پول درخواستی برنخواهند آمد. پس نگه داشتن میناکشی برای‌شان هیچ نفعی نداشت. آنها تصمیم گرفتند تا میناکشی که حالا از نقشه‌هایشان باخبر بود و همچنین آنها را به خوبی می‌شناخت به قتل برسانند.

 

 ,هنرپیشه زن بالیوود,قتل هنرپیشه زن بالیوود,عکس هنرپیشه زن بالیوود,اخبار,اخبار حوادث

 

این دو نفر که دیگر نمی‌توانستند صبر کنند با دریافت همان مقدار پول میناکشی را کشته و پا به فرار گذاشتند. اما قبل از آن سر او را از بدنش جدا کردند. آنها تصور می‌کردند با رها کردن قسمت‌های مختلف، می‌توانند پلیس را گمراه کرد و از دست قانون بگریزند. این دو قاتل بی‌رحم، بدن میناکشی را در یک تانکر آب در نزدیکی محلی که اقامت داشتند انداخته و سر او را داخل ساکی به همراه خود بردند. آمیت و پرتی در حالی که سوار بر اتوبوسی بودند تا به خانه خود بازگردند، در راه، ساک حاوی سر را از پنجره اتوبوس به کنار جاده‌ای در راه بمبئی انداختند.

 

شروع تحقیقات

مدتی از ناپدید شدن میناکشی می‌گذشت که خانواده‌اش پلیس را در جریان این آدم‌ربایی گذاشتند و تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد. آمیت و پرتی فکر همه‌چیز را کرده بودند به غیر از اینکه وسایل میناکشی را نباید نزد خود نگه دارند و همین مسئله باعث شد راز جنایت فاش شود پلیس از طریق پیگیری سیم‌کارت میناکشی توانست آنها را پیدا کرده و به خاطر همراه داشتن تلفن او، این دو نفر را دستگیر کردند.

پس از کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر مشخص شد که میناکشی در ابتدا خفه شده و سپس سر از بدنش جدا شده است. آمیت و پرتی هم اکنون در زندان بمبئی به سر می‌برند اما حکم نهایی تا انجام بررسی‌های کامل‌تر صادر نخواهد شد./خبرآنلاین