اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل اشتباهی تازه داماد توسط پدر زن/پلیس:مقتول موادفروش بوده است+تصاویر



پدر عروس وقتی دید مردی در خانه‌اش است او را به ضرب اسلحه به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،«چارز جوردن» 41 ساله هنگامی که دید فرد ناشناسی در منزلش است ناگهان تفنگش را بردارش و نادانسته و ناخواسته به نامزد دخترش یعنی «مارک کریون» 32 ساله شکلیک کرد.

به گزارش دیلی‌میل، دختر خانواده یعنی «برندا جوردن» 20 ساله خود، از نامزدش دعوت کرده تا به خانه‌شان در فیلادیلفیا بیاید. اما پدر به اشتباه به او شلیک می‌کند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


هنگامی که پلیس مقتول را به پزشکی قانونی برد متوجه شد که مقتول به شدت تحت تاثیر هروئین قرار داشته و پس از بررسی خانه مقدار زیادی هروئین در اتاق دختر پیدا می‌کند.

اینچنین مشخص شد که دختر خانواده یک فرد معتاد بوده و نامزدش هم گویا موادفروش بوده‌است.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


به گفته وکیل پدر، او بی‌گناه است اما پلیس اعلام کرد تا روز دادگاه مطلبی را نمی‌تواند با رسانه درمیان گذارد.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
قتل غم انگیز داماد بختیاری در اثر شلیک شادی پدر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داماد، پدر زن خود را بدلیل ایجاد مزاحمت برای مادر زنش به قتل رساند



عصر روز 19 خرداد بود که مرد جوانی در حالی که مضطرب و نگران بود پیکر بی‌حرکت پدرزن خود را به بیمارستان امام رضا(ع) آمل برد.

مرد جوان ادعا کرد پدرزنش در جریان تصادف به این روز افتاده است. با توجه به وضعیت وخیم مصدوم حادثه اکیپی از پزشکان کارکشته بیمارستان بر بالین وی حاضر شده و تلاش برای نجات او را در دستور کار خود قرار دادند. در حالی که اقدامات پزشکی برای بازگرداندن این مرد به زندگی ادامه داشت با گذشت 4 روز از انتقال او به بیمارستان با وجود تلاش‌های انجام گرفته او روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ پدرزن مسئولان بیمارستان جسد را برای اعلام دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی آمل فرستادند و متخصصان در جریان کاوش‌های خود اعلام کردند که احتمال صدمه دیدگی قربانی حادثه بر اثر تصادف خیلی کم است و احتمالاً صدمه دیدگی وی بر اثر حادثه دیگری رخ داده است. با توجه به این اعلام نظر به دستور سرهنگ گنجیان فرمانده پلیس آمل تحقیقات درباره علت واقعی حادثه آغاز شد. در نخستین مرحله از بررسی‌ها مشخص شد که داماد، مادرزن و دختر قربانی حادثه هر سه شهادت داده‌اند که خود شاهد تصادف قربانی حادثه بوده‌اند و صدمه دیدگی او ناشی از آن حادثه بوده است.

با وجود این اظهار نظرها مأموران پلیس آمل تحقیق از گواهان حادثه را به صورت انفرادی در دستور کار خود قرار دادند. در حالی که هر سه گواه ماجرا ادعا می‌کردند مرگ قربانی حادثه بر اثر تصادف بوده و بر این ماجرا اصرار داشتند، در بازجویی‌های کارآگاهان از یکی از آنان اطلاعاتی ضد و نقیض نسبت به دو شاهد دیگر به دست آمد. مأموران با استناد به این گفته‌ها وقتی داماد خانواده را تحت بازجویی دقیق قرار دادند سرانجام وی لب به اعتراف گشوده و پرده از ماجرای وارد آوردن ضربه‌ای مرگبار به سینه پدر زنش برداشت.


وی در این باره ادعا کرد: پدرزنم سال‌ها بود که از مادر زنم جدا شده بود و مادر همسرم از آن زمان به بعد با ما و در خانه ما زندگی می‌کرد. پدر زنم به بهانه‌های مختلف به در خانه ما می‌آمد و با داد و فریادهایش باعث آبروریزی می‌شد. از این کار او خسته شده بودم. روز حادثه وقتی او بار دیگر به خانه ما آمد. خیلی عصبانی بودم. دم در رفته و خواستم آنجا را ترک کند اما او شروع به داد و فریاد کرد. بنا بر این برای ساکت کردن او سعی کردم سرش داد بکشم. او هم پاسخ داد و نتیجه این اتفاق درگیری ما بود. در اوج عصبانیت تکه بلوکی را برداشته و به سینه او کوبیدم. او روی زمین افتاد و بی‌حرکت ماند.

خیلی ترسیده بودم. با همسر و مادر زنم تصمیم گرفتیم تا اگر اتفاقی برای او افتاد بگوییم که بر اثر تصادف این حادثه برایش اتفاق افتاده است.  با توجه به این اعترافات، داماد به همراه مادر و دختر در اختیار دادسرای آمل قرار گرفتند.


  اخبار  حوادث  -  ایران