اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل، پایان درگیری در عروسی



درگیری دسته‌جمعی در جشن عروسی با قتل یکی از مهمانان پایان یافت.

به گزارش جام جم، ساعت 23 و 40 دقیقه شامگاه پنجشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آزادشهر تماس گرفت و از تیراندازی مقابل خانه ای که در آنجا جشن عروسی برگزار شده بود، خبرداد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند پسر جوانی با شلیک گلوله زخمی شده و غرق در خون کف خیابان افتاده است. جوان زخمی به بیمارستان منتقل و تلاش پزشکان برای نجات وی آغاز شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس از شاهدان حادثه آغاز و مشخص شد یکی از مهمانان عروسی به نام محمد 25 ساله قصد ترک محل عروسی را داشته که یک خودروی سمند مشکی راهش را در خیابان سد کرده و دو نفر از 5 سرنشین خودرو که مسلح به سلاح شکاری بودند به سمت او شلیک کرده و از محل فرار کردند.

در این مرحله ماموران با اطلاعاتی که از شاهدان حادثه به دست آوردند، متوجه شدند ضاربان نیز از مهمانان عروسی بودند که پس از درگیری با جوان زخمی آنجا را ترک کرده و زمانی که بازگشته اند این حادثه رخ داده است.

با مشخص شدن هویت ضاربان، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که ساعاتی بعد کارآگاهان متوجه شدند مرد جوان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است بنابراین با مرگ وی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و جسد محمد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جستجوها برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این که خانه راننده خودروی سمند در یکی از محله های شهر شناسایی و روز بعد وی دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خانه وی، خودروی سمند را در حالی که دو پوکه شلیک شده از سلاح شکاری داخل آن افتاده بود، کشف کردند. مرد جوان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. با صدور قرار قانونی برای این متهم، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری چهار متهم فراری برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

 

  اخبار حوادث - جام جم


ویدیو مرتبط :
درگیری در یزد پس از قتل دختر18 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پایان درگیری به خاطر رانندگی خطرناک



قتل پایان درگیری به خاطر رانندگی خطرناک

دوپسر جوان که در جریان درگیری بر سر رانندگی مرتکب قتل شده بودند پس از محاکمه به پرداخت دیه محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 17 و 31 دقیقه 30 مهر سال 86 ماموران پلیس از قتل مرد جوانی در بلوار سردار جنگل با خبر شدند. ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند ، مقتول حسین نام داشته که در جریان درگیری با دو پسر جوان با ضربه های مشت و لگد آنها به قتل رسیده است.

در ادامه با تجسس های گسترده هویت متهمان به نام های محمد و حمیدرضا شناسائی شد و ماموران آنها را دستگیر کردند. دو پسر جوان پس از دستگیری مدعی شدند، شب حادثه ما خیلی با سرعت رانندگی می کردیم. در یک لحظه نزدیک بود با مقتول تصادف کنیم. به همین خاطر او اعتراض کرد و در بلوار سردار جنگل سد راه ما شد.او با آچار به طرفمان حمله کرد و ما مجبورشدیم از خود دفاع کنیم.

پس از تحقیقات پرونده به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهمان قتل را غیرعمد تشخیص داده و هر کدام از متهمان را به پرداخت نصف دیه محکوم کردند.

با اعتراض اولیای دم پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور فرستاده شد کف قضات دیوان عالی کشور با توجه به اظهارات شاهدان و متهمان که مدعی بودند در دفاع از خود مرتکب قتل شده اند ، حکم را تائید کردند./مهر