اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل، سرانجام علاقه به دختر معتاد+عکس



قتل عمد,عکس قاتل دختر معتاد

قتل، سرانجام علاقه به دختر معتاد+عکس

علاقه یکی از اراذل و اوباش به یک دختر جوان که همراه با پسری مشغول مصرف مواد مخدر بود، به دعوا و قتل انجامید.

به گزارش  فارس، در ساعت 5:20 روز دهم تیرماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک فقره مصدومیت منجر به فوت از بیمارستان امیرالمؤمنین به کلانتری130 نازی آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد «عزیز.ع» (52 ساله)  بر اثر ضربات چاقو به ناحیه گردن در خیابان اوجانی توسط فردی به نام «مهدی.د» مجروح، به بیمارستان منتقل و نهایتا فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی و دستگیری قاتل
با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم، کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که یکی از اراذل و اوباش منطقه به نام «مهدی.د» (28 ساله) که در پرونده خود سابقه یازده فقره دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شرارت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح و نزاع دسته جمعی را ثبت کرده،

 

به همراه تعدادی از دوستانش به در منزل مقتول مراجعه و طی یک نزاع دسته جمعی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی در محل و نهایتا مجروح نمودن مقتول نموده و از محل متواری شده است.

با شناسایی مهدی.د به عنوان متهم اصلی پرونده و در شرایطی که به دستور مقام قضایی تعداد دیگری از شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی دستگیر و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار داشتند، کاراگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت «مهدی.د» در منطقه نازی آباد اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت، به خارج از تهران متواری است.

اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار داشت تا اینکه آخرین مخفیگاه «مهدی.د»، پس از مراجعه مجدد وی به تهران و در اتوبان آزادگان شهرک معراج شناسایی و در یک عملیات ضربتی روز سیزدهم مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
 
اعتراف به جنایت
مهدی.د پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده اما با توجه به جمع‌آوری دلایل و مدارک مستند و همچنین مواجهه حضوری با دیگر متهمان پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشود و روز بیست و یکم مهرماه به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

متهم در خصوص انگیزه جنایت به کارآگاهان گفت: شب درگیری، از طریق دوستانم اطلاع پیدا کردم که ندا (دختر مورد علاقه‌ام) به همراه مقتول (رضا) در حال مصرف مواد است.

ساعت 3:00 بامداد با خودرو 206 یکی از دوستانم و به همراه سه نفر از آنها به پارک رفته و ندا را به همراه پسر مقتول، در حال مصرف مواد مشاهده کردم که ندا را برداشته و از آنجا رفتیم؛ نیم ساعت بعد، رضا با تلفن همراه من تماس گرفت

 

و شروع به فحاشی کرد و من نیز به این بهانه به در منزل مقتول رفته و در ابتدای کوچه شروع به عربده کشی و قدرت نمایی کردم؛ در این زمان، رضا درحالیکه چوب در دست داشت از خانه بیرون آمد و با من درگیر شد و پس از مدتی، برادر و پدرش نیز از خانه خارج شدند و وارد درگیری شدند.

وی ادامه داد: پس از مدتی درگیری، رضا و برادرش از محل فرار کردند اما پدرشان همچنان با من درگیر بود؛ من نیز با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به شانه سمت راست او وارد کردم که به زمین افتاد و پس از آن با دوستانم از محل متواری شدیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهمان، متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی و با قرار قانونی روانه زندان شدند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
پسر کرمانشاهی که دختر مورد علاقه خود را به قتل رساند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک دختر جوان توسط پسر معتاد+عکس متهم



سرقت دختر , پرونده قتل

قتل هولناک دختر جوان توسط پسر معتاد+عکس متهم

پسر معتاد که با انگیزه سرقت دختر تنهایی را به صورت هولناکی به قتل رسانده بود، هشت ماه پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

ساعت 21 و 30 دقیقه 24 اسفند سال گذشته وقوع یک فقره قتل در خیابان پروین – خیابان گودرزی به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .
 
با حضور مأموران در محل و تأیید خبر بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی اعلام و تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت در محل حاضر شدند .بررسی های اولیه نشان داد که زن جوانی 30 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، شکم و پهلو از سوی قاتل یا قاتلین به قتل رسیده و آثار درگیری نیز در داخل منزل مشهود است .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات به بررسی نحوه کشف جسد پرداختند که اطلاع پیدا کردند که جسد از سوی شوهرخواهر و صاحبخانه مقتول کشف شده است .
 
صاحبخانه مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : مقتول مستأجر بنده بود تا اینکه اعلام کرد قصد اسباب کشی دارد . چند روز پیش با شماره تماس مقتول تماس گرفتم اما کسی پاسخگوی تماس های بنده نبود تا اینکه مقتول خودش با من تماس گرفت و عنوان داشت که تلفن همراهش گم شده است . فردای آن روز مقتول دوباره با من تماس گرفت و عنوان داشت که برای روز جمعه اسباب کشی خواهد کرد .

 

به همین علت ، روز پنجشنبه در خصوص نحوه تسویه حساب و بازپس دادن پول ودیعه به در منزل مراجعه کردم . از داخل خانه صدای ضبط می آمد اما هرچه در زدم ، کسی در خانه را باز نکرد !! از طریق شماره تماس های داخل قولنامه توانستم با خانواده مقتول تماس بگیرم و حدود دو ساعت بعد ، شوهرخواهر مقتول به در خانه مراجعه و پس از باز کردن در با استفاده از کلید دوم منزل که در اختیار خواهر مقتول قرار داشت ، وارد خانه شد و با جسد مقتول روبرو شدیم .
 
با توجه به وجود آثار درگیری در داخل منزل و احتمال وقوع سرقت از سوی قاتل یا قاتلین ، کارآگاهان به بررسی فرضیه "ارتکاب جنایت با انیگزه سرقت" پرداخته و اطلاع پیدا کردند که کیف دستی مقتول به همراه طلا و جواهرات وی ( یک رشته گردنبند طلا ) به سرقت رفته است. در ادامه و با توجه به عدم وجود هرگونه آثار تخریب بر روی در ورودی منزل ، فرضیه ارتکاب جنایت از سوی یک آشنا در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .
 
از طریق بررسی اظهارات همسایگان ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که آخرین بار راننده یک دستکاه خودرو پژو 206 مدل SD در زمان خروج از مجتمع آپارتمانی محل سکونت مقتول مشاهده شده که بر اساس اظهارات اهالی مجتمع هیچکدام از ساکنین مجتمع ، خودروی پژو 206 مدل SD در اختیار نداشتند .
 
با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص خودروی 206 مدل SD و احتمال ارتکاب جنایت از سوی سرنشین آن ، کارآگاهان تحقیقات گسترده ای جهت شناسایی خودرو مذکور کرده و سرانجام متوجه شدند که یکی از مجرمان سابقه دار منطقه تهرانپارس به نام محمد 23 ساله به تازگی یک دستگاه خودرو 206 با مشخصات خودروی مورد نظر کارآگاهان در اختیار دارد و همزمان با تاریخ وقوع جنایت ، محل سکونت خود در منطقه تهرانپارس را تغییر داده است .
 
با شناسایی هویت محمد ، تحقیقات گسترده پلیسی برای بررسی احتمال نقش وی در ارتکاب جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت که با اطمینان از حضور وی در محل وقوع جنایت ، مخفیگاه وی در منطقه شهرک مسعودیه شناسایی و روز پنجشنبه یکم آبان دستگیر و در پارکینگ محل سکونت متهم نیز ، خودرو پژو 206 مدل SD کشف و توقیف شد . با بررسی ارکان هویتی خودرو 206 مشخص شد که خودرو متعلق به مادر محمد بوده که در اختیار پسرش قرار داده است .
 
متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده اما با کشف یکی از مدارک شناسایی مقتول در مخفیگاهش ، به ناچار لب به اعتراف گشود و در خصوص نحوه آشنایی با مقتول و ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : اواخر سال گذشته بود که به در بنگاه املاکی در منطقه تهرانپارس مراجعه و با یکی از دوستانم که در آنجا به عنوان مشاور املاک مشغول به کار است ، ملاقات کردم . در همین زمان ، زن جوانی ( مقتول ) با مراجعه به بنگاه پیگیر پیدا کردن یک واحد مسکونی برای اجاره بود و در حین صحبت کردن وی با مدیر بنگاه متوجه شدم که این زن جوان قصد دارد تا خانه را برای یک نفر اجاره کند.
 
متهم در خصوص نحوه آشنایی خود با مقتول و ارتکاب جنایت ، به کارآگاهان گفت : به بهانه اینکه من راننده  خودرو نیسان بوده و حاضر هستم تا اقدام به اسباب کشی با قیمت مناسب کنم ، با مقتول آشنا شدم تا اینکه در روز حادثه به در منزل مقتول مراجعه و به بهانه بررسی تعداد اسباب و اثاثیه و در حقیقت برای سرقت  وارد خانه شدم . پس از اطمینان از تنها بودن مقتول ، تصمیم به سرقت گرفته و با چاقو شروع به تهدید مقتول کردم اما بر خلاف انتظار ، مقتول با من درگیر شد و در حالیکه قصد ایجاد سر و صدا و کمک خواستن از اهالی مجتمع را داشت ، چندین ضربه به او زده و پس از سرقت کیف دستی و گردنبند ، به سرعت از خانه خارج شدم .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه با اشاره به اعتیاد متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و حشیش ، در پایان خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ./ باشگاه خبرنگاران