اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قبول ازدواج مجدد همسر برای جدا نشدن!


مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 3 سال و نیم است که از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: همسرم نمی‌تواند فرزنددار شود؛ او معتاد به حشیش است و من با اعتیادش کنار آمدم ولی دلم فرزند می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه من و همسرم با یکدیگر هیچ مشکلی نداریم و من حتی با اعتیادش کنار آمدم، ادامه داد: فرزند داشتن موضوعی است که هم برای من و هم برای خانواده‌ام با اهمیت است.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه معتاد نیستم، عنوان کرد: شوهرم به دنبال بهانه است؛ درست است که ما با یکدیگر هیچ مشکلی نداشتیم ولی انگار او از ابتدا به دنبال بهانه بوده است.

وی ادامه داد: من حاضر به جدایی نیستم و شوهرم باید بداند که من معتاد نبوده و بچه‌دار نشدنم به مرور درمان خواهد شد.

مرد با بیان اینکه می‌خواهم زنم را طلاق بدهم چرا که نبود فرزند برای من و خانواده‌ام سخت است، گفت: اگر همسرم می‌خواهد در کنار من به زندگی ادامه دهد، باید به من اجازه ازدواج مجدد دهد تا فرزندی داشته باشم.

وی اظهار داشت: آن قدر همسرم حساس است که حاضر نیست زنی دیگر در کنار من باشد و این امر باعث می‌شود که من او را طلاق دهم و مجدداً ازدواج کنم.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه هر کاری که شوهرم بگوید انجام می‌دهم، گفت: حاضرم شوهرم مجدد ازدواج کرده و همسرش در کنار من به زندگی ادامه دهد ولی از من جدا نشود.

وی ادامه داد: می‌دانم که شوهرم تنها به دلیل داشتن فرزند می‌خواهد ازدواج کند و گرنه او بدون من نمی‌تواند در زندگی دوام بیاورد.

زن در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: حاضرم برای اینکه شوهرم در کنارم بماند و آرزویش برای داشتن فرزند بر آورده شود، مجدداً ازدواج کند.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
راه حل مسلح نشدن مجدد درشكاری 5 تیر روس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک همسر سابق بخاطر ازدواج مجدد/قاتل:این بهایی بود که او برای عشق جدیدش پرداخت



یک مرد 53 ساله اهل " انگلستان " همسر خود را به طرز وجیعی به قتل رساند .

،آقای " کولین دیموند " به اتهام قتل همسر خود خانم " سارا بولک " در خانه قربانی واقع در " بورن موث " توسط پلیس بازداشت شد .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


براساس گزارش پلیس : این جنایت کار بی رحم که به مدت 5 سال بود با همسر 41 ساله خود زندگی می کرد چندی قبل از به قتل رساندن او از یکدیگر جدا شدند و قربانی با همسر جدید خود نامزد کرد و " دیموند " نیز با یک خانم دیگر آشنا و قرار ازدواج با او گذاشت اما حسادت های شیطانی او موجب انگیزه قتل " سارا " شد به طوری که " دیموند " با تهدیدات تلفنی خود برای " سارا " ایجاد مزاحمت می کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " دیموند " آخرین بار در ساعت 6/50 صبح روز جنایت با تلفن خود با " سارا " تماس گرفت که درست چنددقیقه قبل از وارد شدن به آپارتمان قربانی و حمله وحشیانه او به "سارا " بود .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


" دیموند " بی رحم قربانی را از ناحیه گردن مورد ضرب و شتم قرار داد سپس او را خفه کرد و پس از رها کردن جسد او بر روی زمین با عجله بر روی دیوارپذیرایی خانه اش نوشت ( این بهایی بود که سارا برای عشق جدید خود پرداخت. من خود برای تو میکشتم چرا تو حقیقت را به من نگفتی .من همه ی راه ها را امتحان کردم .حالا من خیلی متاسفم تو زندگی من بودی .من تورا می پرستیدم .در آرامش باش عشق سابق من )

پلیس آقای " دیموند " را در حالی که اثار خون برروی موبایل و کارت اعتباری و لباسش بود دستگیر کرد.

یکی از دوستان فربانی در گزارش خود به پلیس گفت ،خانم بولک همیشه از رفتار وحشیانه و از سر حسادت شوهرش شکایت میکرد.

" دیموند " بی رحم  پس از حضور در دادگاه " وین چستر " به اتهام قتل به حبس محکوم شد .


اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران