اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قبض آب آقای وزیر 5 هزار تومان است


حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از 5 تا 6 هزار تومان است.

خبرگزاری صدا و سیما: حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از 5 تا 6 هزار تومان است.

وزیر نیرو در مورد پرونده واگذاری شرکت مهاب قدس تاکید کرد: این موضوع از مجاری قانونی و در سطح هیئت دولت و قوه قضاییه درحال پیگیری است.

حمید چیت چیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران درباره هزینه قبض آب در منزل مسکونی خود نیز گفت : در منزل از شیرآلات کاهنده استفاده می کنیم و هزینه ماهانه قبض آب کمتر از 5 تا 6 هزار تومان است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه قیمت آب بسیار پایین است ، گفت : باید در مصرف آب دقت لازم را بکنیم و علاوه بر آب برای تامین برق موردنظر منزل نیز از سیستم فتوولتائیک (صفحات خورشیدی) استفاده می کنیم.

وی درباره سد گتوند هم گفت: هیئت دولت گروه ویژه‌ای شامل چند وزارتخانه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان محیط زیست را مامور رسیدگی به وضع آب سد گتوند کرده بود.

چیت چیان افزود: دانشگاه تهران به عنوان یکی از بالاترین نهادهای علمی کشور مسئول مطالعه این موضوع شد که با 6 تا 7 ماه مطالعه ، نظرها و راهکارهای خود را در این زمینه اعلام کرد.

وی افزود: در جلسه گذشته شورای عالی آب نیز راهکارها مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

بنابراین گزارش ، بعد از بهره برداری سد گتوند برخی منتقدان و برخی گروه های دوستدار محیط زیست درباره جانمایی این سد ایرادهای زیست محیطی مانند شوری بیش از حد آب و واقع شدن در کوه نمکی مطرح کرده اند.


ویدیو مرتبط :
عیدی سال 95 کارمندان 63 هزار تومان آب رفت ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای وزیر: با 16 هزار تومان ازدواج کردم


وزیر ورزش و جوانان گفت: تشویق به تشکیل زندگی و آسان سازی ازدواج جوانان باید به عنوان یک فرهنگ مورد توجه باشد.

پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان: محمود گودرزی، با اشاره به تشکیل زندگی مشترک خود و انتخاب فرد مناسب برای زندگی گفت: انتخاب درست و معیار واقعی برای انتخاب همسر مهم است و من زندگی مشترکم را با شانزده هزار تومان شروع کردم که نیمی از آن پس انداز خودم بود و بخشی را هم با اصرار خانواده قبول کردم.

وی افزود: توجه به ازدواج‌های دانشجویی و آسان‌سازی ازدواج برای جوانان می‌تواند به ایجاد فرهنگ مناسب برای کاهش طلاق و تشویق جوانان به تشکیل زندگی مشترک موثر باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آمار سازمان ثبت اسناد کشور گفت: خوشبختانه شیب افزایش طلاق در مدت یکسال گذشته نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است و امیدوارم با افزایش تسهیلات لازم و بهتر شدن شرایط اقتصادی که با تدبیر دولت صورت گرفته است جوانان بیشتری بتوانند به زندگی خود سامان بدهند.