اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قبرستانی که داعش تخریب کرد +عکس


گروه تروریستی داعش قبرهای یک قبرستان در عراق را تخریب کرد.

خبرگزاری ابنا: گروه تروریستی داعش قبرهای یک قبرستان در عراق را تخریب کرد.

تروریست‌های داعشی در روزهای اخیر با رفتن به قبرستانی در استان «صلاح الدین» عراق، قبرهای این قبرستان را تخریب کردند.

این اقدام داعش براساس دستورات فرقه وهابیت است که بنای قبر را برخلاف دیگر مسلمانان جایز نمی‌داند.

هم اکنون اکثر مناطق استان صلاح‌الدین از جمله مرکز آن شهر تکریت و نیز شهر بیجی در کنترل ارتش و نیروهای مردمی عراق است و تروریست‌های داعش تنها در بخش کوچکی از این استان عراق حضور دارند.

قبرستانی که داعش تخریب کرد +عکس

قبرستانی که داعش تخریب کرد +عکس

قبرستانی که داعش تخریب کرد +عکس


ویدیو مرتبط :
آرامش قبرستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر داعش دستور به تخریب کعبه داد! + عکس




 اخبار بین الملل - رهبر داعش دستور به تخریب کعبه داد! + عکس

عناصر تکفیری داعش که با عبور از بیابان‌های استان الانبار و پیشروی به سمت جنوب، از مرز عربستان گذشته و گذرگاه "عرعر” در خاک این کشور را تصرف کرد‌ه‌اند بنا به دستور «ابوبکر البغدادی» قصد تخریب کعبه را گرفته‌اند.

یکی از اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش تهدید به تخریب خانه خدا در مکه مکرمه کرد و گفت که تصمیم تخریب کعبه از طرف امیرالمومنین(!) ابوبکر البغدادی صادر شده است.

«ابو تراب المقدسی» که این پیام را در صفحه توییتر خود منتشر کرده با بیان اینکه این مکان به خاطر خدا عبادت نمی‌شود افزود: مجاهدان این گروه تصمیم دارند به عربستان سعودی حمله کنند.

وی اشاره کرد که تصمیم تخریب خانه خدا از طرف امیر ابوبکر البغدادی صادر شده و این گروه تصمیم دارد که به عربستان سعودی نیز حمله کند.

این عضو گروه تروریستی داعش گفته است که مردم به مکه می‌روند تا از سنگ‌ها تبرک بگیرند نه بخاطر خدا… به خدا قسم اگر عربستان را فتح کردیم کعبه‌ای را که به غیر از خدا عبادت می‌شود را تخریب می‌کنیم.

اخبار,اخباربین الملل,دستور رهبر داعش برای تخریب کعبه


نشریه الحیات گزارش داد، یگان‌های داعش مستقر در استان الانبار که پیش از این، مناطق "طریبیل” و "الولید” در مرز عراق و سوریه را تصرف کرده بودند، با حرکت به سمت جنوب در بیابان‌های غرب عراق، به مرز عربستان رسیده و شهر مرزی عرعر را در خاک عربستان تصرف کردند.

تهدید گروه تروریستی داعش رعب و وحشت را در دل پادشاه عربستان را ایجاد کرده و وی امروز پیامی صادر کرد.

«ملک عبدالله بن عبدالعزیز» روز شنبه در پیامی گفت که تروریسم را در همه شکل‌هایش رد می‌کند و اجازه نمی‌دهد گروهی تروریست این دین را به عنوان سپری برای پیشبرد منافع شخصی خود و آسیب زدن به مسلمانان یا حمله به سرزمین و شهروندانمان استفاده کند. ما با عزم و اراده، قاطعیت و همکاری مردم کشورمان این تروریست‌های مایه عذاب را بیرون می‌رانیم.

ملک عبدالله در پیام خود با تاکید بر اینکه اسلام دین وحدت، برادری و انسجام است گفته است برخی مسلمانان از دین فاصله گرفته و فریب بدخواهان را خورده‌اند.

پادشاه سعودی گفت که این عده بین اصلاحات و تروریسم تفاوتی قائل نیستند و نمی‌دانند که برخی می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

وی ابراز امیدواری کرد که امنیت، صلح و ثبات به دنیای اسلام بازگردد و ارزش‌های خویشتنداری، عطوفت و محبت حفظ شود.
  اخبار بین الملل - روز نو