اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«قانون» و «روزان» مجرم شناخته شدند


هیات منصفانه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه «قانون» را مجرم تشخیص داد.

خبرگزاری ایسنا: هیات منصفانه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه «قانون» را مجرم تشخیص داد.

جلسه رسیدگی به پرونده‌های روزنامه‌های روزان و قانون صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده روزنامه روزان در شعبه 3سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مورد رسیدگی قرار گرفت که بر اساس اعلام‌نظر هیات منصفه مطبوعات مدیر مسئول این روزنامه مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

پرونده مدیرمسئول روزنامه قانون نیز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده مورد رسیدگی قرار گرفت که طبق اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات، وی مجرم شناخته شد و مستحقق تخفیف دانسته شد.


ویدیو مرتبط :
روزان خانوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای عدالت و همشهری مجرم‌ شناخته شدند



 

 

 

صبح امروز جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌های روزنامه‌های «صدای عدالت» و «همشهری» در شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران با حضور هیات قضایی و هیات منصفه برگزار شد و پس از اخذ دفاعیات متهمان، هیات منصفه برای اعلام نظر وارد شور شد.

هیات منصفه مطبوعات، مدیران مسوول روزنامه‌های همشهری و صدای عدالت را مجرم تشخیص داد.

هنوز حکمی در این مورد اعلام نشده است...../تحلیل:عصرایران