اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ابلاغ شد



اخبار,اخبار سیاسی, حسن روحانی

رییس‌جمهور، قانون" اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" را برای اجرا به وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی ابلاغ کرد.

متن دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
« بسمه تعالی
وزارت امور خارجه
سازمان انرژی اتمی ایران

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و یکم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 22 /7 /1394 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 52832/614 مورخ 23 /7 /1394 واصل گردیده، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

حسن روحانی - رییس جمهور»

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قانونی برای اقدام متناسب و متقابل در برابر بدعهدی آمریکا در اجرای برجام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت مجلس با دوفوریت طرح اقدام متناسب دولت در اجرای برجام/ نمایندگان به یک فوریت رأی مثبت دادند



اخبار,اخبار سیاسی, دوفوریت طرح اقدام متناسب دولت در اجرای برجام

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست دوفوریت طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مخالفت کردند اما به یک فوریت این طرح رأی مثبت دادند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی خود پس از استماع گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس خلع دوفوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را بررسی کردند.

وکلای ملت پس از بحث و تبادل‌نظر با 159 رأی موافق، 62 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 247 نماینده در صحن علنی مجلس به درخواست دوفوریت این طرح رأی منفی دادند. وکلای ملت همچنین با 168 رأی موافق، 57 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع یک فوریت این طرح را مصوب کردند.


 اخبار سیاسی  -  فارس