اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قالیباف پرده های ابهام را کنار زد


شهردار تهران گفت: شایعه تعدیل نیرو در شهرداری تهران صحت ندارد، فرزندم به معلمی مشغول است و فضا سازی ها مبنی بر اینکه حق و حقوق کارگران و کارمندان را در شهرداری کم می کنیم، درست نیست.

خبرگزاری ایرنا: « محمدباقر قالیباف » روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران که با حضور علیرضا محجوب دبیر خانه کارگر در برج میلاد برگزار شد، تایید کرد که استخدام نیرو در شهرداری تهران نخواهد داشت.

وی افزود: هیچ فردی در شهرداری تهران از کار برکنار نمی شود. تلاش های صورت گرفته در شهرداری تهران مرهون زحمات کارکنان شهرداری و کارگران است و مدال افتخاری که رهبر معظم انقلاب به شهرداری دادند به واسطه تلاش کارگران بوده است.

قالیباف گفت : امروز هر فرد با هر گرایشی اذعان دارد که اقدامات صورت گرفته در سطح این کلانشهر مثال زدنی و بیاد ماندنی است .

وی با تاکید براینکه ما نباید پول حلال خود را با هر چیز دیگری به جز پول حلال عوض کنیم، افزود: نباید ما خودمان را به غیر خدا بفروشیم چرا که به هرقیمتی این کار را بکنیم ، ارزان فروخته ایم.

قالیباف در ادامه گفت : فضا سازی ها مبنی بر اینکه حق و حقوق کارگران و کارمندان را در شهرداری کم می کنیم درست نیست ، باید فضا را فضای صمیمیت ، برادری ، خدمت ، و کار با روحیه کنیم و مدیران ما نسبت به بقیه باید بیشتر کار کرده و کمتر برخوردار باشند .

شهردار تهران در ادامه افزود: فضا سازی ها درخصوص نادیده گرفتن حق کارگران و کارمندان در شهرداری درست نیست .

قالیباف تاکید کرد: باید فضای برادری، خدمت و کار و روحیه جهادی در شهرداری حاکم شود.

وی افزود: شایعات در خصوص پسر بنده مبنی بر اینکه وی به زندان رفته است، صحت ندارد، پسر من معلم است و وقتی می بینند از این حرف ها نتیجه نمی گیرند، می گویند قالیباف امروز یا فردا از شهرداری می رود.

شهردار تهران گفت: اگر خودمان را اصلاح کنیم شهرمان را اصلاح کرده ایم و این وظیفه ماست، امیدوارم بتوانیم در این مسیر پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه بنده به همه مدیران شهرداری ابلاغ کرده ام که اگر کسی می پذیرد در شهرداری مسوول باشد، نباید اضافه کاری بگیرد، افزود: مدیر در شهرداری نباید حق ماموریت بگیرد و اگر این امر را قبول ندارد، نباید مسوول و مدیر شود.

شهردار تهران با بیان اینکه کار، شغل، مسئولیت و پست نیست، ادامه داد: کار، حیات، زندگی و جوهره انسان است و ما باید غیر از خدا خود را به هیچ قیمتی نفروشیم؛ چرا که اگر این اقدام را به هر قیمتی انجام دهیم ضرر کرده ایم و امان از کسانی که این خسران را انجام می دهند و عمر خود را به حرام صرف می کنند.

قالیباف خاطر نشان کرد: همه مشکلات اقتصادی را با همه وجود می دانیم، اما باید در این خصوص دل به خدا ببندیم و از او مطالبه کنیم تا در زندگی برکت، اهمیت، احترام و بزرگی ببینیم.

شهردار تهران به تقدیر از کارگران نمونه سازمان بهشت زهرا(س) اشاره و خاطر نشان کرد: تا کنون به یاد ندارم که در طول هشت تا 9 سال گذشته مجلسی در شهرداری تهران بوده باشد که من به صورت خانوادگی در آن شرکت کرده باشم اما تنها جلسه ای که با افتخار به همراه زن و بچه در آن شرکت کرده بودم، افطاری کارمندان شریف بهشت زهرا (س) در بوستان گفت و گو بود.

وی بیان داشت: این کارگران رسالت شرعی یکایک من و شما را انجام می دهند و از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران روز یکشنبه باحضور مسوولان شهرداری در برج میلاد برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
آنونس گفتگو بی پرده با قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان:آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود



رویانیان:آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت درباره مطالب منتشرشده درباره وی در ویژه‌نامه شهرداری تهران گفت: آقای قالیباف نگذارید پرده‌ها دریده شود.

به گزارش افکارنیوز، سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس ‌درباره مطالب مطرح شده در ویژه نامه وابسته به شهرداری تهران خطاب به قالیباف گفت: اهانت به همکار سابق شما در نیروی انتظامی در روزنامه‌ها و رسانه‌های وابسته به شهرداری تهران بیانگر چه چیزی است؟

وی ادامه داد: اگر قرار به توهین و تحقیر باشد باید بگویم مدت‌ها صبر کرده‌ام تا فرمانده سابق خویش را تخریب نکنم، بنابر این خواهشمندم نگذارید تا پرده‌ها دریده شود.

به گزارش فارس، ویژه‌نامه وابسته به شهرداری تهران اخیراً مطالب نقادانه و کاریکاتورهایی را از رویانیان کار کرده بود که با واکنش رویانیان همراه شده است./افکارنیوز