اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قالیباف: مردم! صدای من را ضبط کنید/ نباید اجازه داد انجمن حجتیه با روش جدید فعالیت کند/ بیانیه ستاد محسن رضایی



انتخابات,اخبار انتخابات

قالیباف:

عزت ایران را فدای نان و اقتصاد نمی‌کنم/صدایم را ضبط کنید، حرفهایم امانتی نزد شماست

محمدباقر قالیباف گفت: مردم ما مردمی هستند که می‌خواهند همیشه عزتشان در مقابل ظالمین حفظ شود؛ بنابراین ما هیچ‌گاه عزت مردم را نمی‌دهیم که نان و اقتصاد را حل کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه دیدگاه در شبکه اول سیما، درباره برنامه‌های خود اظهار کرد: حرف زدن برای من کار سختی است، زیرا من اینگونه تربیت شده‌ام که عمل کنم.

وی خطاب به ملت ایران ادامه داد: با هر امکانی که در اختیار دارید صدای من را ضبط کنید، زیرا دوست دارم حرف‌هایم به عنوان امانت نزد شما بماند چون من و شما با یکدیگر کار داریم و این حق شماست که حق خود را از من مطالبه کنید.

شهردار تهران تصریح کرد: در طول خدمتم و مسئولیت‌های متفاوتی که داشتم با مردم حرف زدم اما به نوعی متفاوت. شاید جوانان یادشان نیاید اما من زمانی که رییس پلیس کشور بودم، وضعیت پلیس، وضعیت خوبی نبود. در آن زمان فاصله میان پلیس و مردم زیاد بود اما من این فاصله را کم کردم. در آن زمان طبق عادت خود به سراغ نخبگان و بزرگان رفتم اما احساس کردم که آنها دوست ندارند در محیط پلیس با من صحبت کنند؛ بنابراین من به سمت آنها رفتم اما باز هم همین احساس به وجود آمد، پس به محیط دیگری رفتیم و با یکدیگر صحبت کردیم. همچنین من با مردم کم کم صحبت کردم. شاید امروز نوع صحبت کردن پلیس 110، نوع صحبت کردن من باشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "بر این باور هستم که رییس‌جمهور نیازمند شعار و حرف نیست"، افزود: رییس‌جمهور لازم نیست نظریه‌پرداز باشد. امروز توقع مردم از رییس قوه مجریه این است که با کار و خدمتش با مردم صحبت کند که البته این خواسته، خواسته به حقی است، لذا جا دارد در اینجا از تمامی روسای جمهور تشکر کنم، اما واقعیت این است که اقداماتی که انجام شد با توجه به بضاعت دولت، کافی نبوده و همچنین اقدامات باید در شأن و منزلت این ملت بزرگ باشد.

قالیباف با بیان اینکه "زندگی من همیشه در کار گره خورده است"، تصریح کرد: من از دوران دبستان اینگونه بوده‌ام که کار و زندگی‌ام در کنار هم بود.

شهردار تهران همچنین با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس خیلی چیزها را یاد گرفتیم؛ از جمله برادری و گذشت را. در آنجا فهمیدیم نصرت الهی، امید، همکاری، محبت، مدیریت در بحران، صبوری، همدلی، وحدت یعنی چه.

وی با اشاره به فعالیت‌هایش در نیروی هوایی و شهرداری گفت: زمانی که در نیروی هوایی بودم، تلاش‌های بسیاری کردم که تخصص را بیاموزم، چراکه احساس می‌کردم پرواز احساس ماست. بر این اساس زمانی که وارد شهرداری شدم تلاش‌هایم را ادامه دادم. با توجه به تلاش‌هایم در شهرداری امروز شاهد هستیم که پروژه بزرگ امام علی(ع) افتتاح شد. امروز اگر شهر را تمیز می‌بینیم به خاطر مدیریتی است که از همین فرهنگ جهادی نشأت گرفته است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "خداوند به عمل صالح پاداش می‌دهد نه حرف خوب"، تاکید کرد: این حق مردم است که از ما حرف و شعار نخواهند، بلکه خواهان عمل باشند. دغدغه امروز من در حال حاضر بیکاری جوانان است. ما مشکلات متنوع و پیچیده‌ای داریم که در کنار همه سختی‌ها همیشه به آینده امید داشتیم، بنابراین در کنار این سختی‌ها نیازمند همبستگی ملی هستیم. اما این پرسش مطرح می‌شود که آیا می‌توان همدلی و همبستگی داشت؟ ما اگر نتوانیم فقر را از بین ببریم، امکان ندارد به همدلی و همبستگی برسیم.

وی در ادامه گفت: اختلاف طبقاتی موجود نسبت به دوران جنگ بسیار زیادتر شده است. همچنین این اختلاف طبقاتی به گونه‌ای است که افرادی شب‌ها گرسنه سر به بالین می‌گذارند و جای خواب ندارند. با تمام این سختی‌ها مردم ما امید دارند، اما آینده روشن پیش روی‌شان نیست. مردم وقتی می‌بینند قیمت نفت از 20 دلار به 120 دلار می‌رسد ولی وضع اقتصادی آنها نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود، نگران می‌شوند؛ مخصوصا قشر تحصیلکرده و نخبگانمان. این چرایی‌ها را باید چگونه پاسخ داد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه عذرخواهی در فرهنگ مدیران ما وجود ندارد. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ باید بدانیم که شرایط کشور ما به گونه‌ای است که حق آزمون و خطا و تکروی نداریم. حق ماجراجویی نداریم. حق ایجاد اختلاف نداریم. حق نداریم به حاشیه‌ها برویم و حق نداریم پا روی قانون بگذاریم. ملت ما نباید تا پایان روز خدمتم این جملات را از من بشنوند و به همین دلیل هم گفتم صدای من را ضبط کنید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من در شهرداری و شورای شهر مشغول به کار هستم و در شورای شهر دوستانی هستند که اصولگرا، اصلاح‌طلب و ... هستند. سوال من این است که در طول این هشت سال دعوا و تنشی مشاهده کردید؟ قطعنا نه، زیرا هدف ما اجرای صددرصد برنامه‌ها بود. اینها واقعیت‌هایی است که وجود دارد، بنابراین رییس‌جمهور باید دارای برنامه مدون و مشخص باشد که من این برنامه را طبق سندچشم‌انداز تهیه کردم.

وی با بیان اینکه "رییس دولت آینده باید کارنامه روشنی داشته باشد"، گفت: رییس دولت آینده باید کارنامه‌اش ضمانت اجرای برنامه‌هایش باشد. او باید از توان جسمی لازم برخوردار باشد.

قالیباف با بیان اینکه "ظرف دو سال ثبات و آرامش اقتصادی را بوجود خواهم آورد"، اظهار کرد: بر اساس عادت کاری که دارم، قول می‌دهم که در مدت دو سال ثبات و آرامش در اقتصاد را به مردم بازگردانم تا مردم نگران تورم نباشند.

وی درباره برنامه‌هایش در حوزه سیاست خارجی گفت: سیاست خارجی به دنبال این است که منافع ملی را تامین و از آرمان‌های ما دفاع کند اما تا ما یک انسجام درونی نداشته باشیم و آن همبستگی و همدلی ایجاد نشود، امکان ندارد در سیاست خارجی موفق باشیم. برخی می‌گویند اگر تحریم‌ها حل شود، مابقی مشکلات حل می‌شود اما این نگاه لزوما یک نگاه صددرصد درست نیست. در واقع سوءمدیریت و سوءتدبیر نسبت به تحریم بیشتر به ما آسیب زده است.

قالیباف افزود: مردم ما مردمی هستند که همیشه می‌خواهند همیشه عزت خود را در مقابل ظالمین خارجی حفظ کنند. ما هیچ‌گاه عزت را نمی‌دهیم که نان و اقتصادمان را حل کنیم. تاریخ به ما ثابت کرده که اگر ظالمین عزت ملتی را گرفتند، نان و اقتصاد آن را هم گرفته‌اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: با امید به آینده مشکلاتمان را حل می‌کنیم و این ظرفیت در ما وجود دارد. من همه زندگی خود را برای سربلندی ملت ایران به میدان می‌آورم. در این راستا امید من بیش از هر کسی به جوانان است که دست در دست یکدیگر بدهیم تا به روند بسته و محدود مدیریتی در کشور پایان دهیم و روح و خون جدید در کشور را تزریق کنیم.

قالیباف در جمع مردم قم:

نباید اجازه داد انجمن حجتیه با روش جدید فعالیت کند/ کوتاهی ها به حساب دین گذاشته می شود

محمدباقر قالیباف در شهر قم و در جمع مردم این شهر اظهار کرد: نباید اجازه دهیم انجمن حجتیه که در سال58به فرمان امام منحل شد با نام و روش دیگری و با لفاظی، اسلام غیرانقلابی را جایگزین اسلام انقلابی كنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به محمد باقر قالیباف در جمع کثیری از مردم قم در ورزشگاه شهید حیدریان این شهر اظهار داشت: قم شهر خون و قیام است. انقلاب اسلامی که امروز در این کشور مستقر شده نعمت بزرگی است و امانت بزرگ هم به شمار می‌رود. ما باید بدانیم که خداوند این منت را بر یکایک ما گذاشته که عمر ما را در این مقطع از زمان قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما هرگز برای نام و نان قیام نکرده، بلكه برای دینشان قیام کردند، برای عزتشان قیام کردند، در غیر این صورت کجا می‌بینید که در خانواده‌ای که پدر و 4 فرزند در میدان جنگ حضور پیدا می‌کنند یکی پس از دیگری به شهادت برسند و باز هم مادر خانواده راه آنان را ادامه دهد.

شهردار تهران افزود: شهر قم مرکز انقلاب و مرکز ولایتمداری است. خطاب به شما علمای بزرگوار و برادران و خواهران عزیز عرض می‌کنم این انقلاب از دو منظر باید به مورد توجه قرار گیرد تا آسیب نبینیم. یک منظر از حوزه اندیشه و تفکر است. توجه کنیم حضرت امام(ره) بارها بر اسلامی انقلابی و اسلامی روحانی تأکید کرده‌اند که اسلام منهای روحانیت اسلام نیست. ما باید به هوش باشیم. نباید کسانی بتوانند اسلام منهای روحانیت را در این کشور تبلیغ کنند. این انحراف بزرگی است.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم انجمن حجتیه که در سال58به فرمان امام منحل شد با نام و روش دیگری و با لفاظی، اسلام غیرانقلابی را جایگزین اسلام انقلابی كنند. این سنگر، سنگر دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی است و به عهده بزرگان دین و حوزه علمیه است. مطمئنیم قم همچنان که پیشتاز انقلاب بوده در دفاع از انقلاب و تداوم راه امام و دفاع از ولایت فقیه هرگز لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

قالیباف گفت:نکته دیگی که خطر برای انقلاب اسلامی  محسوب می‌شود این است که متحجرین احمق، دین را یک موضوع فردی بیان کرده و از عالم سیاست دور کنند و آن را خلاف نظر صریح امام و اسلام انقلابی بیان کنند.

وی افزود:ما باید کارآمدی دین در اداره جامعه را عینیت ببخشیم. ما یقین داریم مردم برای اقتصاد قیام نکردند، اما دین این را به ما توصیه کرده که پیامبر فرمود من نگران فقر در جامعه نیستم نگران سوءمدیریت هستم، بر این اساس ما باید نسبت به حل مشکلات مردم انجام وظیفه کنیم. اگر کوتاهی کنیم و ضعف از خود نشان دهیم به اسلام و انقلاب ظلم کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر ما حزب‌اللهی هستیم و پیرو مکتب اهل‌بیت(ع)، باید به گونه‌ای کشورمان را اداره کنیم که همه مردم ما با هر گرایش و سلیقه‌ای در آن زندگی کنند. اگر کوتاهی بکنیم مردم این را به حساب دین می‌گذارند، نه قالیباف ضعیف و با این كار به متحجران احمق هم بهانه می‌دهیم. اگر ما بد عمل کنیم چه بسا بخشی از جوانان به سمت تفکرات غیراسلامی و تفکرات غربی بروند.

شهردار تهران در  بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز جنگ تمام شده است، اما دفاع همچنان باقی است. امروز باید با همان روحیه فرهنگ و جهاد و همت صادقانه طعم شیرین فرهنگ جهادی را به کام یکایک مردم عزیز که انصافا دینشان را به انقلاب ادا کرده‌اند بچشانیم.

وی ادامه داد: اگرچه کسانی شعار دادند اما درعمل خلاف آن را عمل کردند، ولی ما امروز آمده‌ایم به مردم عرض کنیم که با استعانت از خدا و کمک اهل‌بیت، شهدا ،مردم و مخصوصا جوانان دست به‌دست هم بدهیم تا یک جهاد دیگر را در کشور شروع کنیم و طعم شیرین پیشرفت توام با عدالت را بچشیم.

قالیباف در پایان یادآور شد: بنده تنها قولی که به شما می‌توانم بدهم این است که نتیجه محبت‌های شما را با کارم و تلاشم بدهم تا از اینکه مرا حمایت کردید پشیمان نشوید.

 

غرضی:

استاندار باید توسط مردم انتخاب شود/ فکرنمی کردم تایید صلاحیت شوم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید استاندار را خودشان در یک انتخابات مردمی انتخاب کنند تا هم استاندار به مردم بدهکار باشد و هم مردم به استاندار تا از کنارآن اختلاص سه هزار میلیارد تومانی پدیدار نشود و کسی متوجه نشود.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز سید محمد غرضی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری در اهواز اظهار کرد: شعار من ایجاد یک دولت ضد تورم است.

وزیر سابق نفت با اشاره بر این موضوع که در این 100 سال گذشته همه دولت ها به جز اینکه دست در جیب مردم بگذارند، کاری دیگر نکردند، عنوان کرد: درست است که پیشرفتهایی نیز مانند؛ تاسیس شبکه برق، گاز و احداث جاده ها در کشور صورت گرفته است، اما همه این اقدامات را باید بدون ایجاد تورم احداث کرد.

غرضی تصریح کرد: من در انتخابات ریاست جمهوری کشور 55 میلیون رای دارم زیرا 55 میلیون نفر در کشور موافق دولت ضد تورم هستند و من با توجه به این مسئله 55 میلیون رای دارم.

دولتهای قبلی قانونی بودند اما اسلامی نبودند

وی با بیان اینکه دولتهای قبلی قانونی بودند اما اسلامی نبودند، افزود: من برای این  شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و به خصوص برای کلمه مقدس جمهوری اسلامی ارزش قائلم و این را می گویم که من در کشور هم جمهوریت را توسعه می دهم و هم اسلامی بودن آن را.

نامزد ریاست جمهوری افزود: تورمی که در کشور به وجود آمده؛ ناشی از هزینه های دولت است که از درآمد آن بیشتر هستند. همچنین راه حل این مسئله این است که دولت معادل درآمد خود هزینه کند زیرا این کار باعث حفظ شدن قیمتها و افزایش ارزش پول ملی می شود.

غرضی با اشاره بر این موضوع که در جامعه ما نباید عکس امام خمینی (ره) سوزانده شود، گفت: در حوادث سال 88 عکس امام خمینی(ره) را سوزاندن و مردم در مقابل آن، اعتراضات بسیار گسترده ای کردند اما در همان زمان عکس امام بر روی اسکناس ها زیردست و پا له می شد اما کسی اعتراضی نمی کرد.

سایر نامزدها را به چشم رقیب نمی بینم

وی با تاکید بر این امر که من سایر نامزدها را به چشم رقیب نمی بینم و آنها را همکار می دانم، عنوان کرد: من معتقد هستم که ما هشت نفرکاندیدای ریاست جمهوری به عنوان یک هیئت امنا برای مردم هستیم. البته ممکن است که چالشی در بین ما به وجود بیاید زیرا روش هر فرد متفاوت است اما مردم کشور ما نظارگر هستند و دید آنها باز است.

به نفع کسی از انتخابات بیرون نمی روم

وزیر سابق پست تلفن و تلگراف تصریح کرد: من در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نفعی نمی بینم به همین دلیل به نفع کس دیگری از انتخابات بیرون نمی روم.

وی با بیان اینکه ما به این دلیل نمی توانیم بخش تولید را راه بیاندازیم زیرا هزینه پولی که به بانکها پرداخت می شود تا 30 درصد هم می رسد، گفت: به توجه اینکه تورم در کشور ما بالا است و هزینه پول نیز بالاست؛ دولتها توان اداره  اقتصادی کشور راکه، در آن درآمدها با هزینه های مصرف شده یکی باشد را ندارد.

استاندار باید توسط مردم انتخاب شود

غرضی با بیان اینکه بهترین راه حل برای محرومیت زدایی در استان خوزستان و سایر استانهای دیگر این است که استاندار هر منطقه را خود مردم انتخاب کنند، عنوان کرد: مردم باید استاندار را خودشان در یک انتخابات مردمی انتخاب کنند تا هم استاندار به مردم بدهکار باشد و هم مردم به استاندار تا از کنارآن اختلاص سه هزار میلیارد تومانی پدیدار نشود و کسی متوجه نشود.

وی در خصوص استاندار خوزستان که مدت زمان زیادی در این سمت مانده است، گفت: استانداران در همه کشور در سالهای گذشته سریع تغییر کردند و حجازی حتما رفاقتی با جایی داشته است که هنوز مانده است.

توسعه بدون تورم پایدار نمی ماند

وی افزود: آبادانی و توسعه در کشور اگر به درآمد افزون تر بیانجامد پایدار می شود. همچنین توسعه بدون تورم پایدار نمی ماند و توسعه نیز نتیجه تعامل ملی است و تحمیل یک برنامه به مردم توسعه نیست.

غرضی در خصوص سیاست خارجی خود افزود: سیاست خارجی انعکاس ظرفیت داخلی کشور است و اگر غیر از این باشد شکست می خورد. ما در مقابل کشور خاصی نمی ایستیم و همچنین زیر بار حرف زور نمی رویم. ضمن اینکه  ما با کشور آمریکا مذاکره نمی کنیم اما با این کشور  تعامل می کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با وجود اینکه جنگ مخرب است و گرفتاری هایی برای جامعه دارد و برای نمونه برای استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی مشکلاتی به وجود آمد ولی این جنگ یک مزیت برای این استان و آن این است که پای شخصیتهای بزرگ استان به مرکز باز شد و آنها نیز در اداره کشور سهیم شدند.

 

بیانیه ستاد محسن رضایی در آستانه انتخابات

بازی سیاسی با رنگ‌ها در تبلیغات تایید نمی‌شود

ستاد محسن رضایی در استان خراسان‌رضوی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: از آنجا که انتخابات مصداق حماسه سیاسی است، بنا بر این حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشر فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه یکایک است.

این بیانیه می‌افزاید: از آنجا که تحقق قانون‌مداری از آرمان‌های محسن رضایی است؛ لذا در ایام قانون تبلیغات تنها در چارچوب مقررات و ضوابط ابلاغی از طرف استانداری، فرمانداری و مسئولان ستاد انتخابات استان، مجاز به تبلیغات است.

این بیانیه می‌افزاید: تحقق حماسه سیاسی با حفظ اخلاق و وحدت در بین آحاد مردم صورت می‌پذیرد، بنا براین از هرگونه تخریب نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری و فعالان ستادهای وی به هر دلیلی به شدّت پرهیز کنید.

در این بیانیه آمده است: گفتمان خود را بر پایه اخلاق، عقلانیت و امید به آینده بیان می‌کنیم، بنا براین استفاده از رنگ فیروزه‌ای و هر رنگ و نماد دیگری در راستای تبلیغات را تایید نمی‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: راه‌اندازی هرگونه تجمع و مراسم سخنرانی بدون هماهنگی با ستاد استان ممنوع است. حفظ آرامش می‌تواند به انتخاب آگاهانه مردم کمک شایان داشته باشد، بنا‌ براین از هرگونه راه اندازی کارناوال و ستون‌های خودرویی و موتوری در معابر شهری ـ روستایی تحت هر عنوان خودداری کنید.

در انتهای این بیانیه آمده است: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ناامید کردن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره هوشیار بوده و نفوذ عناصر مشکوک را جدی تلقی کنید و هر گونه مورد احتمالی را سریعا به ستاد استان گزارش کنید.

ایسنا/مهر/فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
جلسه خصوصی رهبر با مسئولین ستاد میرحسین کروبی و محسن رضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه ستاد حسن روحانی، قدر دانی محسن رضایی،پیام تشکر محمد باقر قالیباف



تقدیر ستاد حسن روحانی از مردم,تقدیر ستاد رضایی از مردم

تقدیر ستاد حسن روحانی از مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات

ستاد انتخاباتی حسن روحانی به مناسبت مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات بیانه‌ای صادر و تاکید کرد: رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آراء را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید.

در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.

ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد. بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید.

از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.» 

 

قدردانی محسن رضایی از حضور حماسی مردم در انتخابات

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

یدالله مع الجماعه

مردم شریف و بزرگ ایران

حضور حماسه‌آفرین شما در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

تجلی غرورآفرین شما خواست مقام معظم رهبری را در خلق حماسه سیاسی به بهترین نحو محقق کرد. این آوردگاه حماسی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین‌الملل تحکیم بخشید.

بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود، تقدیر و تشکر کند و به شادی بر آستان لطف الهی سجده شکر به جای آورد.» 

 

پیام تشکر محمد باقر قالیباف از ملت بزرگ ایران

محمد باقر قالیباف با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر متن پیام قالیباف به این شرح است:

حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکر گذار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.

اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.

والسلام - محمد باقر قالیباف

ایسنا/مهر